SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Waarom helpt niemand mij?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
Hallo iedereen.
Het meisje van mijn dromen gelooft mijn liefdesverklaring niet en noemt mij zelfs een troll.
Wat moet ik nou doen?
Groetjes, heloef.
Nee ik heb eigenlijk niet echt vrienden. Nooit gehad eigenlijk. Ja eentje daar heb ik in het verleden genoeg aan verteld maar dat durf ik nu niet meer. Waarom weet ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ooh, bij mij gaat dat open stellen ook steeds beter. Heb nu al een paar keer gehoord van iemand die zei dat hij het zo goed vond dat ik me zo kwetsbaar op durfde te stellen. Ik weet alleen niet hoe je daar snel beter in kan worden op een goede manier, maar goed daar ben je zelf ook nog niet achter. Heb je een aantal goede vrienden? Misschien daar eens proberen heel open te zijn?
Sorry.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat je zei dat je me haatte
Mij ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat je zei dat je me haatte
Kut is dat...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik heb eigenlijk niet echt vrienden. Nooit gehad eigenlijk. Ja eentje daar heb ik in het verleden genoeg aan verteld maar dat durf ik nu niet meer. Waarom weet ik niet
Gewoon door blijven zetten, misschien bedenkt ze zich nog wel als ze doorkrijgt wat voor fantastische vent jij bent ;Dquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry.
Maar help me dan, alsjeblieft?
Dat was ik!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:53 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens, wie het ook zei, ik wil tijn ook wel eens in het echt zien.
Halloquote:
Gutenabend.quote:
Ik ook, ik denk dat hij de enige is die raarder is dan wij bij elkaarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:53 schreef Newbie114 het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk dat hij de enige is die raarder is dan wij bij elkaar
Myr doe eens lief voor heloef en ga met hem datenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry.
Maar help me dan, alsjeblieft?
Ja, wat ook kut is als je wel durft te praten en steun zoekt bij een ander maar dat nooit andersom zou kunnen doen.quote:
Dat lijkt mij ook leuk een keertje. Jij bent een aardig gozer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:53 schreef Newbie114 het volgende:
Raarder dan jij?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nou dan ben ik er ook een hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Je bent ook nog maar 17 toch? Dan is het echt geen probleem als je nog geen vriendin hebt (gehad) hoor. Of praat ik nou als een of andere oude lul?
Ja, wel goed, wat leuk dat je 't vraagtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey happy, hoe gaat 't met jou nu trouwens?
Kan niet. Weet je nog, vanochtend?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Jaquote:
Een sociaal leven hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens!
Ik kan er zondag niet bij zijn. Iets met agenda en bomvol enzo.
Het is wat, zo'n sociaal leven
hihiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kan niet. Weet je nog, vanochtend?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:55 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nou dan ben ik er ook een hoor
[..]
Ja, wel goed, wat leuk dat je 't vraagtM'n studie is wel fucking intensief, en ik woon ook niet thuis meer dus het is echt wel effe moeite doen om genoeg te socializen met m'n vrienden waarvan de meesten nog in Zaanstad wonen
![]()
Hoe doen mensen dat toch, vriendschappen onderhouden als je allemaal studeert en ver weg woont
Hehe wat dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vind jou ook wel raar, trouwens
Jij bent een oude...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:55 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Bedoel je dat je dan zelf geen steun zou kunnen bieden aan die ander?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, wat ook kut is als je wel durft te praten en steun zoekt bij een ander maar dat nooit andersom zou kunnen doen.
Jij komt sowieso ook aardig over hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Myr doe eens lief voor heloef en ga met hem daten
[..]
Ja, wat ook kut is als je wel durft te praten en steun zoekt bij een ander maar dat nooit andersom zou kunnen doen.
[..]
Dat lijkt mij ook leuk een keertje. Jij bent een aardig gozer.
Jij wilde schenkstroop verkrachten, toch?quote:
Dat is niet zo lief he meisjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Jij wilde schenkstroop verkrachten, toch?
Dat is raarder dan ik me ooit in mijn hoofd zou halen
Lol +1quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Grappig, ik woon in Zaanstadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:55 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]
Ja, wel goed, wat leuk dat je 't vraagtM'n studie is wel fucking intensief, en ik woon ook niet thuis meer dus het is echt wel effe moeite doen om genoeg te socializen met m'n vrienden waarvan de meesten nog in Zaanstad wonen
![]()
Hoe doen mensen dat toch, vriendschappen onderhouden als je allemaal studeert en ver weg woont
n00bquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het is hier echt niet bij te benen.
En mij ook nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik wel dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet zo lief he meisje![]()
Kom op zo raar ben ik nu ook weer niet
Ik zeg goedenavond en daarna ben ik de draad al kwijtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het is hier echt niet bij te benen.
Kijk er dan niet naarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik kijk 'wie trouwt mijn zoon'.
Wat een trieste bedoening zeg
Ben er vandaag achtergekomen wat een "porretje" is en porren op facebookquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grappig, ik woon in Zaanstad
Of had ik dat al verteld? Ik heb 't geheugen van een zeef ahem!!
Ik woon dan wel in Zaanstad maar ben geboren en getogen Amsterdammer
Ja, ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen of doen in zo'n situatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:56 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Bedoel je dat je dan zelf geen steun zou kunnen bieden aan die ander?
Is dat vergelijkbaar met een por in het echte leven?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:59 schreef kedge het volgende:
[..]
Ben er vandaag achtergekomen wat een "porretje" is en porren op facebook
Ik ben niet alleen, de rest wil kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |