De sound-editor van Topchef is wel een held hoorquote:
Normaal staan ze in blote bast dus dit is al iets beterquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:12 schreef Cee het volgende:
Lekker sjiek eten met je kekke polo'tjes.
gifje!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef Burner82 het volgende:
Juul hoesten van de pittigheid.... cool
Ik mis idd wel de lekkere stoere reddingspersonenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef tweesterrentent het volgende:
Wat is dat voor een reddingsbrigade... allemaal van die iele 50+ mensen. Die redden nog geen kat uit een boom.
Reddingsbrigade van Flevoland hequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef tweesterrentent het volgende:
Wat is dat voor een reddingsbrigade... allemaal van die iele 50+ mensen. Die redden nog geen kat uit een boom.
Check mijn edit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:19 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik ga straks eens even youtuben
Wauw, dank je wel!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
klonk als snow patrol.
Edit : an olive grove facing the sea , om precies te zijn.
Zij is ook een topchef-adept....quote:
Ik moet toegeven, als ik zou moeten beoordelen zou ik ook continu trollenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zij is ook een topchef-adept....
QFTquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, als ik zou moeten beoordelen zou ik ook continu trollen
Ik vond Jared Letho toch leuker toen (A)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:24 schreef tweesterrentent het volgende:
wat een treurnis die reddingsbrigade is dit Flevoland's finest ? Waar zijn de David Hassolhofs ?
"EXTRA SAUS!"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, als ik zou moeten beoordelen zou ik ook continu trollen
Ik zie Juul al staan tegenover Kraan: Doe eens normaal... En Kraan: Doe zelf normaal man...quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:29 schreef Dekatria het volgende:
In de mars van Dave zit waarschijnlijk géén karremel.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:31 schreef Dekatria het volgende:
Het kindsoldaat moet toch wat afweten van roulette.
Uit een IKEA kastjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:37 schreef Burner82 het volgende:
Rawlin haalt alles uit de kast.. nu zichzelf nog
Onderdeurkastje...quote:
Alles voor de spanning hequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:40 schreef Dekatria het volgende:
Anders houden die gastchefs hun kop gewoon dichtwaarom kijken ze nou in de keuken, daar wordt je toch kneiterleip van?
JJquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alles voor de spanning he
[ afbeelding ]
Bon Chef!quote:
quote:
Gaat niet lukkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef roos85 het volgende:
Als dit topic vandaag nog vol komt kunnen we weer een Andre van Duin TT maken
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Burner82 het volgende:
Hebben we hier trouwens nog gerechtenmanagers, of alleen leedvermaakmanagers?
Ik ben vooral een Trollmanager.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Burner82 het volgende:
Hebben we hier trouwens nog gerechtenmanagers, of alleen leedvermaakmanagers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |