Leuk gekadreerd!quote:
Mooie kleuren. Haar rode haren werken mooi samen met dat blauwe.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:27 schreef photolex het volgende:
Wow, wiiiiiit!!!
Ik doe mee ;-)
[ afbeelding ]
Mooie lach en niks mis met de plaat hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:25 schreef horstjan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een beginner en vond deze wel aardig.
Gaaf man, lijkt net een jaren 30-filmquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:22 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Hangt er een beetje tussenin maar vind dit toch wel een sfeerportret:
[ afbeelding ]
Twee helden van mij samen in een kleedkamer! Peter Buck van REM en Kevn Kinney van Drivin n Cryin.
Wauw! Geweldig!quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Leuk gekadreerd!
[..]
Mooie kleuren. Haar rode haren werken mooi samen met dat blauwe.
[..]
Mooie lach en niks mis met de plaat hoor
Gisteren met droogijs in een meer gespeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof voor de eerste poging. Poses zijn gaaf. Voor echt fashion 'fashion' vind ik ze iets te flets. Zou mooi zijn als je met een ND-filter en flitsers buiten zou kunnen werken. De achtergrond is dan wat donkerder en je model meer uitgelicht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:10 schreef photolex het volgende:
Eerste poging tot een fashion editorial.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik even mag inspringen. Vindt i.t.t. iemand anders hier de poses juist vrij zwak voor een fashion editorial. Bij fashion editorials denk ik meer aan hoeken en lijnen met je lijf maken. Vormen. Dat mis ik hier echt. Verder vind ik ze idd ook wat flets en had ik misschien iets 'gladder' gephotoshopt om een echtere fashion editorial feel te krijgen. Omgeving is mooi en model heeft mooi lijfje voor zo'n shoot! Laatste foto vind ik dan nog het best bij een fashion editorial passen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:10 schreef photolex het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nouja het draait niet om mij want je hebt nog wel een paar uur PS nodig om mn huid egaal te krijgen, moehaha.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:52 schreef HiddenResponse het volgende:
Wat voor tips zoek je ? Als ik je een tip mag geven: scheer die 2 plukjes haar op je kin wegEn misschien photoshop voor je huid egaal te maken.( als je dat wilt )
Misschien leuk als je een keer één van de foto's in kleur bewerkt? Ik vind kinderfoto's in grijs een grafstemming hebben. Heeft niks te maken met het kind natuurlijk, echt een schatjequote:Op woensdag 26 september 2012 19:34 schreef Pollewoppie het volgende:
Net een serie foto's geschoten van mijn dochter van 6,5 maand... Vind het lastig om hier objectief naar te kijken dus graag jullie mening!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ook wel benieuwd hoe ze in kleur zijn!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:34 schreef Pollewoppie het volgende:
Net een serie foto's geschoten van mijn dochter van 6,5 maand... Vind het lastig om hier objectief naar te kijken dus graag jullie mening!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:38 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe ze in kleur zijn!
Vandaag deze foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Met iets meer bewerking (contrast, brightness) kunnen ze lekker fris worden denk ik! Dat zou ik doen in elk gevalquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Pollewoppie het volgende:
Dit zijn twee foto's uit de serie in kleur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste wil ik nog wel zodanig bewerken dat de achtergrond geheel wit is...
Kan het adhv deze maat niet echt goed beoordelen, maar hij lijkt wat onscherp. Met name het haar op de schouder. Ik denk dat de foto beter tot z'n recht komt als dat deel ook scherp is.quote:
Voor een zelfportretje geschoten met een camera + bureaulamp is hij wel acceptabel toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Kan het adhv deze maat niet echt goed beoordelen, maar hij lijkt wat onscherp. Met name het haar op de schouder. Ik denk dat de foto beter tot z'n recht komt als dat deel ook scherp is.
Persoonlijk vind ik 'm ook iets te hard ingeflitst. Ik gok dat je met een goede diffuser of indirect een stuk natuurlijker kleurtje krijgt.
Ik heb hem inderdaad geknipt. Misschien iets te weinig ruimte boven het hoofd. Viel me in de eerste instantie niet op!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:51 schreef Mercan het volgende:
[..]
Nice!
Lekker veel contrast, en scherp! met welke lens en F getal heb je deze op geschoten?
Twee kleine opmerkingen, ik zou iets meer ruimte boven zijn hoofd houden, nu is het echt "net" aan en wellicht iets (meer) invullicht gebruiken.
Ik heb t idee dat het badpak 2 maten te groot is, klopt dat?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:10 schreef photolex het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik de creativiteit rond de aankleding erg tof vind steedsquote:
Thanks!quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de creativiteit rond de aankleding erg tof vind steeds
Mooie plaat, maar ik vind bij dit beeld de warrige haren erg storend. Het past niet bij het totaalbeeld, had het liever mooi glad gezien, omdat de rest ook vrij 'smooth' is.quote:
Leuk ideetje! Tegenlicht is altijd lastig, maar kan erg leuk effect geven. Wat je kan proberen om niet een gehele 'haze' op je foto te krijgen, is je lichtmeter op spot te zetten en dan het zo af te stellen dat het gezicht en/of het belangrijkste in je foto niet overbelicht krijgt, wat de rest wel enigszins overbelicht zal maken en je dus wat meer contrast krijgt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:06 schreef Schanulleke het volgende:
Geëxperimenteerd met tegenlichtfoto's
[ link | afbeelding ]
Please help me down by Gilles 1972, on Flickr
Okay, dank je voor de tip. Ik zal eens rommelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:43 schreef 33 het volgende:
[..]
Leuk ideetje! Tegenlicht is altijd lastig, maar kan erg leuk effect geven. Wat je kan proberen om niet een gehele 'haze' op je foto te krijgen, is je lichtmeter op spot te zetten en dan het zo af te stellen dat het gezicht en/of het belangrijkste in je foto niet overbelicht krijgt, wat de rest wel enigszins overbelicht zal maken en je dus wat meer contrast krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |