Mooi! Fijne kleuren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:27 schreef Alerion het volgende:
Van mij een zelfportretje met mijn nieuwe bril:
[ link | afbeelding ]
New glasses! by sabinemetz.com, on Flickr
leuk!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:43 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
dubbelportret van mijn vader en nichtje
Wauw, hele toffe foto! Prachtig ook die reflectie van de ballustrade in de waterplas!quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:12 schreef photolex het volgende:
@Mitch: Eh, als je mij bedoelt, dank je!
@Erik: Mwa, nee, niet te donker. Hij heeft zelfs wat zoals hij is! Maar als ik de foto had mogen bewerken, had ik drie vlekjes weggewerkt die gewoon afleiden en óf een extremere bewerking gekozen om hem wat graphic-novel-achtiger te maken, óf een ander filter gekozen om de huidstructuur wat te onderdrukken.
[ afbeelding ]
Leuk idee, maar het stoort me onwijs dat je hoofd niet mooi overloopt. Bij de foto in het lijstje zit je kin lager dan bij de foto waar je de lijst vasthoudt.quote:Op zondag 29 april 2012 20:58 schreef cctl01 het volgende:
Bij gebrek aan beter heb ik mezelf als model moeten gebruiken.
De foto is bewust "kapot" bewerkt. Voor sommige waarschijnlijk net iets te veel van het goede zelf ben ik ook niet 100% zeker van of het te veel is.
Ik bereik wel het gewenste resultaat en "gevoel" bij de foto.
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zondag 20 mei 2012 00:27 schreef Schanulleke het volgende:
Met name bij die eerste is het toch een mooi intiem portret geworden.
Cross-processing? Laatste is mooi indringendquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:56 schreef janeway het volgende:
33 mooi sfeertje
Lola mooi portret van de dame..
Hier een jonge dame
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 1 vind ik heel gaaf..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:33 schreef Doodkapje het volgende:
Aparte vorm van portretfotografie: CosplayMet honderd man in een park en dan in de menigte proberen een goede plaat te maken...
Ja altijd wel een beetje ik hou van deze sfeer..quote:Cross-processing? Laatste is mooi indringend
Ook mooi kleur gebruik hihi.. Leuk hondje ookquote:Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef LolaLovesYou het volgende:
Jane.
Mooie kleuren edit
Ik heb even een wat ander portretje:
[ afbeelding ]
Wat een mooi indringend portret!quote:
Als het mijn model was had ik deze foto niet uitgekozen; ze kijkt teveel omhoog imo. En haar topje verdwijnt een beetje in de achtergrond,quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:36 schreef photolex het volgende:
@Spaceman: Mooooooooooooi!![]()
[ afbeelding ]
Knap geschoten. Ook mooi nog details zichtbaar in de schaduwen op het rechteroog. Me likequote:Op zondag 1 juli 2012 19:15 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Mooie warme kleuren!
Vond deze nog op een rolletje.
[ afbeelding ]
Ik ben altijd fan van goede omgevingsportretten. Deze doet 't erg lekker!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:05 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Thanks!! Mooie zachte kleurem KoningRobin
Krijg064 te gek!!
Hier een iets andere foto, twee oude vrienden samen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |