abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:05:19 #1
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102741776


Glee draait om een groep scholieren, die onder leiding van hun leraar Spaans Will Schuester een koor beginnen op hun school. Hun doel is het winnen van nationals, maar daarvoor moeten eerst de voorgaande rondes gewonnen worden. Het koor bestaat uit allerlei soorten scholieren: de football speler, de outcast, de nerd, de diva, etc.



Liedjes
De liedjes uit de afleveringen verschijnen vaak ook op CD's en singles. Alle personages zingen hun eigen nummers. Ondertussen zijn er al 6 albums verschenen met liedjes uit de reeks. Als je een nummer zoekt, kun je in deze lijst kijken:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_in_Glee

Waar zijn we nu?
Seizoen 3 is begonnen. Er zijn al 3 afleveringen uitgezonden. Momenteel is er weer een maand pauze, voordat aflevering 4 word uitgezonden in November.

Vorige topics
[US] Glee! HSM meets Mean Girls door de maker van Nip/Tuck
[US] Glee: Waar we wachten tot april
[US] Glee - Op naar Regionals!
[US] Glee #4 - Klaar voor een nieuw seizoen
[US] Glee #5 - It's Glee, bitch.
[US] Glee #6 - It's Glee, bitch.
[US] Glee #7 - A Very Glee Christmas
[US] Glee #8 - Brittany doesn't wanna die yet...
[US] Glee #9 - Blame it on the Warblers
[US] Glee #10 - beware the suepervillains
[US] Glee #11 - een zomer zonder glee
[US] Glee #12 - Met nieuwe studenten?
[US] Glee #13 - seizoen 3 begint binnenkort!

[ Bericht 5% gewijzigd door AlwaysHappy op 05-10-2011 20:51:09 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_102741838
Over de OP: Spaanse leraar? Leraar Spaans misschien, maar Spaans is Schuester niet. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:16:23 #3
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_102742099
Prima aflevering, ben blij dat Mercedes er eindelijk uitgegooid werd. Mike was leuk, Brittany lijkt ook wat beter geschreven te worden en zelfs Kurt was uit te staan *O*.

Helaas komt dat baby gezeik vast weer terug in de volgende aflevering :r.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fir3fly op 05-10-2011 18:24:12 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_102742237
Holy shit wat is Glee sterk terug gekomen zeg! Drie afleveringen op een rij van kwaliteit waar het hele tweede seizoen nog niet aan kan tippen :D
Eindelijk diepgang van de leerlingen (en Will en Emma!) en consequenties voor de acties uit hun verleden. Ik ben weer fan O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:28:55 #5
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102742511
Het gedeelte "waar zijn we nu" in de OP klopt niet meer.

En ik wacht gewoon met kijken totdat het in Nederland op de buis is.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:33:38 #6
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_102742659
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Het gedeelte "waar zijn we nu" in de OP klopt niet meer.

En ik wacht gewoon met kijken totdat het in Nederland op de buis is.
Spoilers zijn dus geen probleem.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:36:57 #7
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102742737
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Spoilers zijn dus geen probleem.
Het maakt me niet echt uit of ik weet wat er gaat gebeuren.
Ik kijk Glee eigenlijk alleen maar omdat er voor de rest niks op tv is.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:47:13 #8
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102743014
Vond de aflevering wel ok.

Normaal vind ik Mercedes wel tof maar deze aflevering was ze gewoon irritant. Ik snap dat ze voor haarzelf op wou komen maar op deze manier? Ze zei wel dat Rachel dacht dat ze de beste was en beter dan iedereen maar op het moment is Mercedes zelf de enige die zo over haarzelf denkt..beter dan iedereen. En het is niet alsof Rachel Mercedes nooit wat gegeven heeft o.i.d.

En Rachel op haar beurt is gewoon stom als ze t tegen Kurt wil opnemen...alleen maar omdat ze dacht dat ze de rol niet zou krijgen terwijl ze wist dat Kurt het echt heel graag wou. Leuke vrienden..

Mike's verhaal was wel oke. Verhaal zelf was beter dan oke, en goed gedaan maar ik erger me sinds de pilot al dood aan die acteur, vraag me niet waarom. Terwijl de meesten hem juist enorm tof vinden..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:47:39 #9
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102743027
Ik vind het weer een teleurstellend seizoen aan het worden. Totaal ongeloofwaardige verhaallijnen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_102743180
Kan iemand me misschien vertellen waarom Kurt boos is op Rachel??....
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:14:37 #11
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102743973
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:52 schreef leilab het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen waarom Kurt boos is op Rachel??....
Kurt wou class-president worden ofzo....en omdat Rachel dacht dat ze de musicalrol ging verliezen schreef ze zich ook in voor class president...terwijl Kurt een goede reden had om mee te doen. Terecht boos dus.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:22:57 #12
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102744292
Zou je de OP kunnen aanpassen? "Spaanse leraar" kan beter "leraar Spaans" worden en bij "Waar zijn we nu?" kan staan dat de eerste 3 afleveringen van seizoen 3 geweest zijn en we een maand moeten wachten op de 4e.

:*?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102745720
Wat een verschillende meningen weer over dit seizoen en de aflevering :D

Ik vond deze in ieder geval erg sterk! Eindelijk wat meer tijd voor Mike, en meteen ook wel een tof stuk vind ik. Super lief dat dansen met zijn moeder!

Mercedes vind ik echt zoooo vervelend. Zeiken dat Rachel zichzelf de beste vind blabla terwijl ze zelf niets anders doet. Ik vind haar nog wel een tikkeltje erger, Rachel vatte het sportief op dat de rol gedeeld zou worden en Mercedes voelde zich er te goed voor. Natuurlijk is het misschien soms vervelend dat Rachel veel op de voorgrond staat maar zij is gewoon asociaal goed. Mercedes kan ook geweldig zingen, maar moet niet meteen zo lopen te bitchen als ze even wat minder op de voorgrond staat. En helemaal niet als ze auditie doet en de keuze wordt gemaakt door een jury, Rachel kan er toch vrij weinig aan doen dat zij zo goed is?
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_102745851
omg ik ben pas net begonnen maar
O+ BRITNEY O+
ik vond haar altijd al briljant maar na dit nr op die hakken damn
ze heeft zo'n ontzettend toffe energie als ze danst
en ik vind haar ook gewoon onwijs goed dansen

en die outfit mocht er ook zijn :9

snel verder kijken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_102746261
Ja Brittany was echt weer tof :D
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_102747266
Nou helemaal gezien en ik vond het een erg toffe aflevering!
vond die moderne dans van Mike ook heel cool!

oh en dat nr uit dreamgirls vond ik ook heel tof gedaan met iedereen zo
en dan kleine stukjes veranderd zodat het precies paste in de situatie

valt me nu trouwens ook op dat niemand anders Brittany zo tof vond
ik vind haar al vanaf seizoen 1 het tofst
niet alleen om de one liners maar zelfs als ze achtergrond danst dan trekken je ogen toch naar haar toe vanwege de energie die ze mee brengt (vind ik dan)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:51:32 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102748434
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Zou je de OP kunnen aanpassen? "Spaanse leraar" kan beter "leraar Spaans" worden en bij "Waar zijn we nu?" kan staan dat de eerste 3 afleveringen van seizoen 3 geweest zijn en we een maand moeten wachten op de 4e.

:*?
Done :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 20:54:16 #18
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102748572
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
Nou helemaal gezien en ik vond het een erg toffe aflevering!
vond die moderne dans van Mike ook heel cool!

oh en dat nr uit dreamgirls vond ik ook heel tof gedaan met iedereen zo
en dan kleine stukjes veranderd zodat het precies paste in de situatie

valt me nu trouwens ook op dat niemand anders Brittany zo tof vond
ik vind haar al vanaf seizoen 1 het tofst
niet alleen om de one liners maar zelfs als ze achtergrond danst dan trekken je ogen toch naar haar toe vanwege de energie die ze mee brengt (vind ik dan)
Brittany is wel ok, maar ik vind haar soms wat eentonig worden. Deze aflevering was ze wel tof in moet ik toegeven. Maar ik vind het een beetje irritant worden dat ze haar zo verschrikkelijk dom schrijven qua script. Ze kan goed dansen en zelfs goed gingen maar leg daar wat meer de druk op ipv op haar ''humor'' die telkens hetzelfde is, etc.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:13:59 #19
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_102749635
Ik vond het in het begin ook wel een lastig hoor, om het allemaal te verstaan als iedereen door elkaar praat. Maar ondertussen woon ik ook alweer twee jaar in een engelssprekend land en praat iederéén voortdurend door elkaar en gaat het een stuk makkelijker :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het tot nu toe eigenlijk nogal saai :@ Alle drie de afleveringen van dit seizoen vielen me vrij tegen... En ik heb medelijden met Rachel en Kurt. Ik denk niet dat hun omgeving begrijpt hoe graag ze dit willen. Ik denk dat ze het er over moeten hebben met de groep. En nasty van Mercedes om om zoiets naar de concurrent te gaan. Dus.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_102750700
Mwa, Mercedes bitchte vrij hard maar heeft wel een punt. Rachel zelf had ook door dat Mercedes de betere was, en nog moeten ze de rol delen.

Tof dat Brittany (jezus, hoe die danst!) en Mike meer aandacht kregen, maar het verhaallijntje van Mike was zo ontzettend uitgekauwd en uitgelubberd dat het een beetje pijn aan m'n hersencellen deed.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:59:02 #21
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_102752218
Er wordt in dit topic net gedaan alsof het een gegeven feit is dat Mercedes beter was, zo duidelijk vond ik dat allemaal niet. Bovendien; als de casting jou net zo goed vindt ga je je rol toch niet opgeven?

Verder blijf ik erbij dat ik seizoen 3 in tegenstelling tot anderen hier niet al te best vind openen, dat Mike Chang verhaallijntje was ook een beetje simpel, zeker toen die moeder zo makkelijk omsloeg, m'n tanden deden er pijn van. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:59:05 #22
333374 Lithia
Too serious
pi_102752223
Het is leuk om Mike's zijn leven te zien. Ik ben benieuwd hoe de vader zal reageren.
Denken dat Mike drugs gebruikt, alleen omdat hij een A- kreeg. :D Geweldig.

Toen ik Mercedes zo moeilijk zag doe met het dansen, wist ik dat ze dat liedje van Showgirls uiteindelijk zouden zingen. Ik vind het leuk hoe ze dat liedje naar hun eigen verhaal hebben gezet.
Enige waar ik dan over twijfel is of Mercedes zwanger is? :') Zo ging het met Showgirls. Ik snap het eigenlijk nog steeds niet waarom Mercedes zoveel moeite heeft met dansen.
Echt, na 3 seconde gaat ze al klagen.
Ik snap haar trots wel en ik vind dat ze gelijk heeft, alleen denk ik dat ze alleen haarzelf pijn doet. Misschien ook niet, maar als ze zo door gaat, dan wordt ze iemand dat alleen denkt aan haar potentie en toekomst, dan over haar huidige leven waar ze vrienden en lol heeft.

De relatie van Will en Emma gaat ook vooruit zo te zien.
Eerst had Emma een schoonmaakdrang omdat ze een ongeluk heeft gehad, maar nu komt het blijkbaar ook van haar ouders? Erg interessant om haar problemen te zien, want ik zie dit niet zo vaak voorkomen in andere series of films. Ik snap haar gevoelens erg goed.

Dat election-gedoe... en de reden waarom de dames meedoen vind ik zo slecht. Dat eeuwige gevecht tussen man en vrouw is zo vermoeiend. Waar zijn hun kwaliteiten, wát kunnen ze bieden aan hun school? Dat wil ik weten.
Maar nee, ze dansen Beyoncé na en dat was het.
Al zag Brittany er geweldig uit in dat leren rokje en laarzen en haar gedans is weer prachtig.

Rachel is zoals altijd onzeker en denkt weer alleen aan haarzelf. It's getting old.

Kurt reageerde erg positief over Blaine en zijn rol. Ik kon wel zijn blik zijn aan het einde dat hij er toch niet helemaal blij mee is. Dat is wel logisch, al ben ik benieuwd of ze deze 'dilemma' uitgebreider doen.

Kortom, het was een goede aflevering. Er gebeurde veel, de liedjes waren redelijk goed.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_102756437
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Er wordt in dit topic net gedaan alsof het een gegeven feit is dat Mercedes beter was, zo duidelijk vond ik dat allemaal niet. Bovendien; als de casting jou net zo goed vindt ga je je rol toch niet opgeven?

Verder blijf ik erbij dat ik seizoen 3 in tegenstelling tot anderen hier niet al te best vind openen, dat Mike Chang verhaallijntje was ook een beetje simpel, zeker toen die moeder zo makkelijk omsloeg, m'n tanden deden er pijn van. :P
Precies, ik vind Rachel dus beter en zo vinden anderen Mercedes beter, smaken verschillen. Als ik auditie deed en ik kon kiezen tussen geen rol, of de hoofdrol delen, dan zou ik zeker voor het laatste gaan hoor! Als er nou eentje heel slecht is dan is het een ander verhaal, maar beide dames zijn vreselijk goed dus waarom niet delen :)

Ik vond het verhaal rondom Mike wel leuk en ik had eigenlijk vanaf het begin wel zo'n vermoeden dat die moeder er anders over dacht dan vader.

Jammer dat we nu weer zo lang moeten wachten -O-
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_102765587
Verhaal van Mike was inderdaad weinig origineel, maar het was wel leuk om hem wat meer in de spotlight te zien. Hij is een betere acteur (en zanger, maar daar zal vast aan gesleuteld zijn ;)) dan ik dacht.
pi_102766843
Wat een kut seizoen tot nu toe. Ik ga het de komende weken ook echt niet missen. Alleen het lied van Coldplay was tot nu toe enigzins leuk. De rest was echt niet best. -O-
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')