Oke voordat ik ga eten moet ik nog even zeggen dat dit de grootste aidsserie uit de historie isquote:
Ik was een meisje, die vonden dit leuk. Gr gr.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oke voordat ik ga eten moet ik nog even zeggen dat dit de grootste aidsserie uit de historie is
Waarvoor kudo's
Doei.
Wat ben je tegenwoordig dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was een meisje, die vonden dit leuk. Gr gr.
Een jongedame.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat ben je tegenwoordig dan?
Acceptabel.quote:
Sowieso genot.quote:
Dudequote:
Yes yesquote:
Jammer dat het floptequote:
Iedereen ging toen ook van die Digimon kaarten sparen maar na een tijdje vond iedereen dat kut en gingen ze weer verder met Pokémon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat het flopte
Digimon was echt baas, allemaal knuffels had ik er van en kleine speelgoedpoppetjes alles
Ik heb die kaarten in een boekje geplakt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen ging toen ook van die Digimon kaarten sparen maar na een tijdje vond iedereen dat kut en gingen ze weer verder met Pokémon.
Geplakt nog wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb die kaarten in een boekje geplakt.![]()
Hihi ja geplakt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geplakt nog wel.
Ik heb echt zo'n boek met allemaal van die kaartjes, met van die speciale vellen waar je ze in kon stoppen.![]()
Nostalgie, boh.
Ik krijg nu wel de neiging om dat boek te pakken en te gaan kijken eigenlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi ja geplakt.
Ehehee nicenice
Doe eens?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel de neiging om dat boek te pakken en te gaan kijken eigenlijk.
Nee, nu even niet, dat staat beneden en dan gaan m'n ouders me vragen wat de neuk ik van plan ben. Ik zou nu hard bezig moeten zijn met m'n paper en leren voor tentamens.quote:
Ga dan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, nu even niet, dat staat beneden en dan gaan m'n ouders me vragen wat de neuk ik van plan ben. Ik zou nu hard bezig moeten zijn met m'n paper en leren voor tentamens.![]()
Hela, niet zo ineens he, daar kan ik niet tegen.quote:
Oh sorry. Voor je eigen bestwil is het hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hela, niet zo ineens he, daar kan ik niet tegen.
Ken ik niet eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh sorry. Voor je eigen bestwil is het hoor.
Weetje wat ook een goed Beatles album is? Please Please Me. Mega.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ken ik niet eens.
Ik zal er wel een keertje naar gaan luisteren, want als jij zegt dat het mega is dan is het meestal wel de moeite waard.
Ik las dikke tieten, ik walg van mezelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:48 schreef xCore het volgende:
* xCore gaat morgen even een dikke tien scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |