wat heeft die richard zijn laatste service game gewoon verneukt....
dubbele fout als je breakpoint achter staat, en niet een beejte uit maar dik 2 meter uit....
edit voor sweek...
[Dit bericht is gewijzigd door mabit op 04-07-2002 19:56]
Mijn voorspelde finale kan wel eens een aardige wedstrijd worden tussen 2 jonge spelers. Ik denk dat Hewitt dan nipt wint.
quote:bijna uit is ook nie echt een probleem
Op donderdag 04 juli 2002 19:53 schreef mabit het volgende:
godverdegodverdegodver....wat heeft die richard zijn laatste service game gewoon verneukt....
dubbele fout als je breakpoint achter staat, en niet bijna uit maar dik 2 meter uit....
Op zich gun ik ze nu best wel hun eerste Grand Slam - titel.
* annabegins is best trots
Maar Richard heeft ook heel goed gespeeld, hij heeft het hem knap moeilijk gemaakt...
quote:heeft mevrouw de sympatieke zuiderbuur wel gerealiseerd dat dit sort reactie kwaad bloed kunnen zetten onder sommige gebruikers..?!!!
Op donderdag 04 juli 2002 20:01 schreef annabegins het volgende:
Ik ben zo hippediehoihoi blij voor Xavier* annabegins is best trots
Maar Richard heeft ook heel goed gespeeld, hij heeft het hem knap moeilijk gemaakt...
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 20:05 schreef annabegins het volgende:Ik zei toch dat Richard het ook heel goed heeft gedaan?
Ik wist niet dat jullie Nederlander (
) weer zo goed stond te spelen, eigenlijk ![]()
Toch chapeau
quote:best slecht...?! --> dramatisch 1e game op love gebroken worden... wow...!
Op donderdag 04 juli 2002 20:07 schreef Visionist_069 het volgende:
Richard heeft het best goed verneukt. Z'n service liep de hele wedstrijd al niet. Als die gewonnen had was dat met veel geluk.
maar 1 opluchting henin ligt er ook uit dus die belgen hebben ook n beetje verloren...
quote:Als wij straks Wimbledon winnen zijn we dat al lang weer vergeten
Op donderdag 04 juli 2002 20:12 schreef mabit het volgende:maar 1 opluchting henin ligt er ook uit dus die belgen hebben ook n beetje verloren...
quote:nog een opluchting belgen zien de realiteit niet onder ogen...
Op donderdag 04 juli 2002 20:14 schreef annabegins het volgende:[..]
Als wij straks Wimbledon winnen zijn we dat al lang weer vergeten
quote:Sja maar de eerdere games kwam hij heel knap terug door aces maar een keer houdt het op en Malisse retouneerde ook zeer goed dus hij moest risico nemen op die tweede, dus sorry maar vind dat we moeten focussen op een fantastische come back. En als hij nu in grandslams mee kan tellen, wat hij deed, dan kan hij er nog makkelijk een jaar aan plakken en wie weet er nog een pakken
Op donderdag 04 juli 2002 20:12 schreef mabit het volgende:[..]
best slecht...?! --> dramatisch 1e game op love gebroken worden... wow...!
maar 1 opluchting henin ligt er ook uit dus die belgen hebben ook n beetje verloren...
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 04-07-2002 21:15]
quote:Kan ons niks schelen hoor, Malisse heeft gewonnen. En Henin en Clijsters krijgen hun kansen nog. Ze zijn allebei nog geen twintig jaar en barsten van het talent. M.a.w. het Belgische tennis is beter dan het ooit is geweest. En Malisse is echt niet kansloos om dit tornooi te winnen. Dus ik vind helemaal niet dat we hebben verloren
Op donderdag 04 juli 2002 20:12 schreef mabit het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door David op 04-07-2002 21:11]
quote:Hallo! Wake up!
Op donderdag 04 juli 2002 20:07 schreef annabegins het volgende:
MAAR: ik kan heel goed snappen hoe klote het is om net deze wedstrijd te verliezen.Ik wist niet dat jullie Nederlanders (
) weer zo goed stond te spelen, eigenlijk
Toch chapeau
En Sjeng heeft Rosmalen net op zijn naam geschreven voor Wimbledon begon.
quote:Henman zuigt nog veel harder
Op donderdag 04 juli 2002 21:44 schreef BobRooney het volgende:
Hewitt sucks
en Malisse ook
quote:* I.R.Baboon wordt er ook niet erg gelukkig van.
Op donderdag 04 juli 2002 22:19 schreef SpankSpankeronie het volgende:
gezus wat ben ik chagerijnig na die doubledutch nederlagen op wimbledon van vandaag
quote:Die laatste race bedoel je
Op donderdag 04 juli 2002 19:48 schreef sweek het volgende:[..]
euhm.....ja
naja als je gewoon alleen de laatste 20 km kijkt ofzo is het wel spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |