quote:Ik zie het, maar ik zie het alleen in tekstvorm dus vandaar....
Op vrijdag 05 juli 2002 21:42 schreef Machiel het volgende:
Nou nee hij heeft ook niet bepaald de mogelijkheden Malisse slaat gewoon hele goede ballen waar Nalbandian geen antwoord op heeft. En zelf maakt hij niets klaar op de breakpunten en begint hij nu ook te zagen(volgens de Belgische commentator) Malisse heeft nu ook een break en vecht nu goed terug als hij in de problemen is. Kortom als Xavier geen fysieke problemen meer krijgt zie ik hem wel winnen vandaag
Ok volkomen klote die kwijlebal van een Nalbandian naar de finale zeikstraal vond ik dat zeg bij elke bal op of tegen de lijn van Malisse moest hij gister protesteren bah! Maargoed ik vertrouw erop dat Hewitt morgen voor het eerst Wimbledon wint met hooguit 4 verloren sets in het tournooi zeer terrecht
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 06-07-2002 15:49]
Normaal zou je zeggen dat dat een ABC - tje voor Hewitt moet worden. Maar de Argentijn speelt toch wel sterk tennis.
Toch denk ik dat Hewitt een klasse beter is dan Nalbandian.
Die damesfinale zal mij een worst wezen.
6-1 6-3 6-2 later Nalbandian
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 07-07-2002 17:54]
quote:Het was inderdaad een erg saaie finale. Ook qua entourage en emoties enzo. Maar vergeleken bij die finale van vorig jaar (één van de mooiste tennispartijen ooit) is bijna alles saai.
Op zondag 07 juli 2002 17:52 schreef Machiel het volgende:
Saaie finale zegIs alleen leuk als Krajicek Wimbledon wint in drie sets
Erg jammer dat Malisse niet tegenover Hewitt had gestaan die heeft al vaker op centrecourt gestaan en is als hij een topdag heeft echt beter als Nalbandian.
6-1 6-3 6-2 later Nalbandian
![]()
Niettemin heeft Hewitt verdiend gewonnen. Een waardig opvolger van Ivanisevic.
Eigenlijk had Sjeng daar kunnen staan met die trofee in zijn handen
quote:Zoals ook Etingh nog ff inwreef AU!
Op zondag 07 juli 2002 18:52 schreef Leatherface het volgende:[..]
Eigenlijk had Sjeng daar kunnen staan met die trofee in zijn handen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |