quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nog geen eens een cadeau gehad hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt wel weer genoeg aandacht gehad vandaag
Cadeau's moet je verdienen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb nog geen eens een cadeau gehad hoor.
helemaal niks?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Cadeautjes!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ja precies.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:05 schreef KneusTeun het volgende:
Is goed, dan wil ik graag ook op mijn verjaardag zo'n stapel geld XD
Dit zijn nou eens ideeën.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iedereen een 10tje lappen en ze kan een Xbox kopen
Wanneer was dat feestje nou waarvoor ik ook was uitgenodigd?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
Heb overigens wel een weekendje weg cadeau gekregen van al mijn vriendinnen.
Kom maar als we dat weekendje weg zijn, zitten we toch in Brabant.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wanneer was dat feestje nou waarvoor ik ook was uitgenodigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |