Algemene beschrijvingIn Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatieNaam: Battlefield 3
Release datum: 25 Oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
BETAEarly access: 27 september 2011
Normal access: 29 september 2011
Map: Operation Metro - Rush
Minimum System RequirementsOS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance)
Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance)
Sound card : DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
Recommended System RequirementsOS: Windows 7 64-Bit
Processor: Quad-Core CPU
Memory: 4 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950)
Sound Card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar
hier naar toe.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
Nibb-it
Dirc die maelre
Sjapoela
FEIJENOORD
quote:
Herkenbaar

Zijn dit trouwens dezelfde faces als in de retail? Van mij hoeft die Special Specact Marines Anti Terr United Forces onzin niet... Al die poppenkast met gasmaskers etc
Maar goed, het zal er wel bij horen.
[ Bericht 19% gewijzigd door Sjapoela op 05-10-2011 15:22:06 ]
je wat een aso's die kampers
Vinno
Dat is ook.
quote:
Op woensdag 5 oktober 2011 15:16 schreef Sjapoela het volgende:[..]
Herkenbaar

Zijn dit trouwens dezelfde faces als in de retail? Van mij hoeft die Special Specact Marines Anti Terr United Forces onzin niet... Al die poppenkast met gasmaskers etc
Maar goed, het zal er wel bij horen.
Ja inderdaad, ziet er debiel uit...
quote:
Same here. Ik was hem rond level 7 al beu. Eraf gegooid en nu wachten op de release.
Conscience do cost.
quote:
Op woensdag 5 oktober 2011 15:52 schreef Catch_me het volgende:Ik ben rang 30 of 31 geloof ik. Is niet zo moeilijk zodra je de UMP en m416 unlocked. Die 249saw is ook wel lekker met extended mag, campen in een tunnel was nog nooit zo makkelijk

Ump met silencer en flashlight is ook altijd leuk om mensen mee te trollen vanaf het 2e deel van metro

Dit vat het ook wel een beetje samen. Het is gewoon een trollspel.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Vraag me af hoe goed ze cheaters kunnen opsporen met punkbuster
Een foliage hack zou een killer zijn in dit spel.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Roces18
Chef de party
quote:
Op woensdag 5 oktober 2011 15:16 schreef Sjapoela het volgende:[..]
Inderdaad, In BF2 Special Forces hadden die gasmaskers nog een nut. Als iemand een traangas gooide of iets dergelijks, en je had je gasmasker niet opgezet dan kreeg je een blurry vision enzo.
Zie hier:
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Weer veelte veel snipers.
quote:
Op woensdag 5 oktober 2011 20:26 schreef Martijn93 het volgende:Ja vandaag een hele tijd gespeeld, nu niet echt zin meer in aangezien het constant hetzelfde level is. Ik moet binnenkort wel nog een nieuwe CPU, moederbord en werkgeheugen bestellen. De beta lukt nog net met alles op low.
Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
quote:
PR

Geen zipline meer echter.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
C4 Wat een bazending,
Zie ik zon gastje in een kamer sprintte waar mcom in zit.
BOOM.
quote:
Hee dat was ik!
Zwaar irritant als dat gebeurt man, had ik straks ook een keer begin ik lekker te armen, boom ...