Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE BETA Early access: 27 september 2011 Normal access: 29 september 2011 Map: Operation Metro - Rush
Minimum System Requirements OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz) Memory: 2 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance) Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance) Sound card : DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
Recommended System Requirements OS: Windows 7 64-Bit Processor: Quad-Core CPU Memory: 4 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950) Sound Card: DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
Zijn dit trouwens dezelfde faces als in de retail? Van mij hoeft die Special Specact Marines Anti Terr United Forces onzin niet... Al die poppenkast met gasmaskers etc
Maar goed, het zal er wel bij horen.
[ Bericht 19% gewijzigd door Sjapoela op 05-10-2011 15:22:06 ]
Zijn dit trouwens dezelfde faces als in de retail? Van mij hoeft die Special Specact Marines Anti Terr United Forces onzin niet... Al die poppenkast met gasmaskers etc
Ik ben 'm nog niet echt zat, maar ik speel ook zelden meer als 1 of 2 potjes achter elkaar.. Dat scheelt wel denk ik Al die lvl 30 en 40 plus gasten verbazen me wel 'n beetje.. Hier al iemand met een 30+ Rank?
Ik ben rang 30 of 31 geloof ik. Is niet zo moeilijk zodra je de UMP en m416 unlocked. Die 249saw is ook wel lekker met extended mag, campen in een tunnel was nog nooit zo makkelijk
Ump met silencer en flashlight is ook altijd leuk om mensen mee te trollen vanaf het 2e deel van metro
Op woensdag 5 oktober 2011 15:52 schreef Catch_me het volgende: Ik ben rang 30 of 31 geloof ik. Is niet zo moeilijk zodra je de UMP en m416 unlocked. Die 249saw is ook wel lekker met extended mag, campen in een tunnel was nog nooit zo makkelijk
Ump met silencer en flashlight is ook altijd leuk om mensen mee te trollen vanaf het 2e deel van metro
Dit vat het ook wel een beetje samen. Het is gewoon een trollspel.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Inderdaad, In BF2 Special Forces hadden die gasmaskers nog een nut. Als iemand een traangas gooide of iets dergelijks, en je had je gasmasker niet opgezet dan kreeg je een blurry vision enzo.
Op woensdag 5 oktober 2011 19:08 schreef Roces18 het volgende: Ik mis trouwens ook die zipline en grapling hook, na SF is er niks meer meegedaan in de BF series;
Op woensdag 5 oktober 2011 20:26 schreef Martijn93 het volgende: Ja vandaag een hele tijd gespeeld, nu niet echt zin meer in aangezien het constant hetzelfde level is. Ik moet binnenkort wel nog een nieuwe CPU, moederbord en werkgeheugen bestellen. De beta lukt nog net met alles op low.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
baas, heb het vanmiddag ook even gespeeld, karkand zeker vette map, wapenhandling is ook zeer lekker maar hoe je dood gaat, je ligt opeens op de grond verder veel noobspelers, daarbij is het zéér kut om een jet of een chopper te vliegen als je bc2 gewend bent
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2011 22:09:34 ]
baas, heb het vanmiddag ook even gespeeld, karkand zeker vette map, wapenhandling is ook zeer lekker maar hoe je dood gaat, je ligt opeens op de grond verder veel noobspelers, daarbij is het zéér kut om een jet of een chopper te vliegen als je bc2 gewend bent
Ben geen bc2 gewend, speelde dit spel jaren geleden altijd bij een vriend thuis Kom er nu alleen achter dat het downloaden nog bijna een uur duurt. Stomme origin
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Hoe goed zijn jullie eigenlijk @ beta nu? Bij mij ging het in het begin echt bagger, nu zitten er af en toe ook veel betere potjes tussen. Een aantal keer rond de 10/4 ofzo gehad. Mijn K/D Ratio is nu 0.759
Ik kan er nog steeds geen reet van, constant afgeschoten in het metro gedeelte. Maargoed ze gebruiken nu ook andere wapens en dan kan ik met m'n rank 2 natuurlijk niet echt goed er tegen in. Daarnaast zie ik ze vaak niet eens en ben ik al dood.
Echt hoor, doe mij maar conquest, maar eind van de maand kunnen we en dan hoop ik meteen iets beter te zijn dan nu.
Op woensdag 5 oktober 2011 22:52 schreef JK het volgende: Ik kan er nog steeds geen reet van, constant afgeschoten in het metro gedeelte. Maargoed ze gebruiken nu ook andere wapens en dan kan ik met m'n rank 2 natuurlijk niet echt goed er tegen in. Daarnaast zie ik ze vaak niet eens en ben ik al dood.
Echt hoor, doe mij maar conquest, maar eind van de maand kunnen we en dan hoop ik meteen iets beter te zijn dan nu.
Ik gebruik trouwens continu de SVD met 4x zoom, geen laser of licht. Werkt perfect. 1-2 schoten in het borst/hoofd en iemand is dood. Close combat gewoon zonder zoom aiming and mensen gaan nog steeds makkelijk dood.
In extreem close combat pak ik mijn pistool(g17 ofzoiets? eerste pistool dat je vrijspeelt) en daar kan je ook echt heel snel mensen mee killen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
BF2 heel veel gedaan en daar ben ik beter in. Maar ik ga nu ook geen tijd in BF3 Beta stoppen, als de preorder hier binnen is ga ik gewoon Conquesten en dan kom ik wel een stuk verder. Maar vergeleken met BF2 leg je wel héél snel het loodje. Al is het ook Rush en ben je allemaal dichter bij elkaar.
Op woensdag 5 oktober 2011 22:25 schreef Martijn93 het volgende: Hoe goed zijn jullie eigenlijk @ beta nu? Bij mij ging het in het begin echt bagger, nu zitten er af en toe ook veel betere potjes tussen. Een aantal keer rond de 10/4 ofzo gehad. Mijn K/D Ratio is nu 0.759
BF2 heel veel gedaan en daar ben ik beter in. Maar ik ga nu ook geen tijd in BF3 Beta stoppen, als de preorder hier binnen is ga ik gewoon Conquesten en dan kom ik wel een stuk verder. Maar vergeleken met BF2 leg je wel héél snel het loodje. Al is het ook Rush en ben je allemaal dichter bij elkaar.
Laat 28 oktober maar snel komen!
Ben sinds een weekje of zo BC2 weer intensief aan het spelen, lekker met m'n maten in een squad heheh. Ik zal denk ik ook vooral op conquest te vinden zijn, rush boeit mij niet zo.
Op woensdag 5 oktober 2011 23:47 schreef MouzurX het volgende: Ja ik had het ergens gevonden, ik kan het nu per wapen wel zien maar daarnet zal ik stats in totaal.
Op woensdag 5 oktober 2011 22:25 schreef Martijn93 het volgende: Hoe goed zijn jullie eigenlijk @ beta nu? Bij mij ging het in het begin echt bagger, nu zitten er af en toe ook veel betere potjes tussen. Een aantal keer rond de 10/4 ofzo gehad. Mijn K/D Ratio is nu 0.759
Daar ga je al, je plakt achter de vraag hoe goed wij nu zijn je k/d ratio Dit zegt nul komma nul over hoe goed je ben. W/l ratio is veel belangrijker.
Niet dat die van mij goed is met mn 0,87 maar dat ligt natuurlijk aan mijn team
Nu ben ik in de war. In het laatste bericht op games.fok.nl staat dat de release op 28 oktober is. Op de site http://eu.vgreleases.com/ staat hij ook op 28 oktober. Op de site van gamemania (waar ik em heb gepreorderd) staat dat hij 27 oktober komt. En volgens mijn broertje komt hij al de 25 ste (maar dit heb ik gezien is alleen in de US en azie enzo).
Wie kan mij hier nou een antwoord geven want ik weet het niet meer.
Ik heb het juist precies andersom. In Bc2 waren de controls echt zwaar klote. En die heli´s konden ook niks, niet eens een spin of een salto alleen maar rondjes vliegen, waarna je meteen werd getagd door zo´n tracer dart
Mijn KD zit op 1.55 dus lukt best aardig. Alleen accuracy is van iedereen echt slecht. Ik kom van de PC namelijk en als ik zie dat mijn accuracy hier rond de 10-11 procent is maar het is vanzelfsprekend ook tien keer moeilijker om te aimen. Munn1k zit een procentje hoger qua accuracy en hij is het beste qua precisie .
Misschien is de oplossing hier al eerder gepost, maar met googlen kom ik er ook niet dus vraag het alsnog:
Ik krijg steeds een foutmelding bij het opstarten van de game, namelijk: "There is something wrong with your game's setup. Please reinstall". Heb het hele spel nog niet eens geïnstalleerd en bij opnieuw downloaden krijg ik steeds hetzelfde...
Ik heb het juist precies andersom. In Bc2 waren de controls echt zwaar klote. En die heli´s konden ook niks, niet eens een spin of een salto alleen maar rondjes vliegen, waarna je meteen werd getagd door zo´n tracer dart
Inderdaad Heb dus ook bijna nooit een heli gepakt in BC2, werkte eigenlijk nooit positief voor mn punten..
Ik word af en toe wel een beetje moe van de vele disconnects die ik krijg. Erg irritant dan ook wanneer je weer terug gaat naar dezelfde server, je puntentotaal weer op 0 staat. Met BF2 was bleef ie tenminste staan
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke veel plezier!
[ Bericht 1% gewijzigd door Xblister op 06-10-2011 16:47:44 ]
Roll with the fastest I'm the baddest who rolls with the madness
Daar ga je al, je plakt achter de vraag hoe goed wij nu zijn je k/d ratio Dit zegt nul komma nul over hoe goed je ben. W/l ratio is veel belangrijker.
Niet dat die van mij goed is met mn 0,87 maar dat ligt natuurlijk aan mijn team
Je zegt dat hoe goed je bent niets te maken heeft met je W/L ratio, dat vind ik ook een beetje onzin, want als je in een baggerteam zit zul je lang niet zo snel winnen als dat je in een goed team zit. De games die ik nu in de beta speel worden bijna alle attack rounds verloren en de defend rounds gewonnen, terwijl ik in de attack rounds meestal meer kills kan maken.
In de alpha waren er ook andere m-com punten. Zo had je dat huisje in het midden waarbij die scud raketten staan. Die plek is een stuk makkelijker om te pakken. En zeker als de attackers een voertuig hebben. Want nu komt de engineer class niet tot zijn recht. Alleen een beetje muren kapot knallen...
Kan iemand deze noob even helpen? Normaal game ik altijd op mijn xbox maar omdat ik die voorlopig niet meer heb wil ik het op de pc gaan doen. Nu heb ik de beta gedownload maar telkens als ik op quick match klik en een server join krijg ik dit te zien?
Op donderdag 6 oktober 2011 18:44 schreef tliciouz het volgende: Kan iemand deze noob even helpen? Normaal game ik altijd op mijn xbox maar omdat ik die voorlopig niet meer heb wil ik het op de pc gaan doen. Nu heb ik de beta gedownload maar telkens als ik op quick match klik en een server join krijg ik dit te zien?
Op donderdag 6 oktober 2011 18:58 schreef tliciouz het volgende: Er staat System type : 32-bit operating System? Dus de 32 bit, welke moet ik dan hebben?
x86
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood. Only a fool would take anything posted here as fact.