Er zijn wel meer kinderen dus dat zal wel goedkomen. En ik neem de Ipad natuurlijk mee met filmpjes en zo. Gelukkig is het geen echt sjiek diner maar is het live cooking. Dat scheelt al. Maar die kerk zie ik echt niet zitten. Ik zei al, kunnen we zeker niet maken een Ipad in de kerk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:43 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, Estrys, kan me voorstellen dat je erop tegenop ziet. Wat een schema voor een peuter
Zijn er meer kinderen, zodat hij tussendoor een beetje kan spelen ofzo?
Bar haha, ja, winkelen met een peuter is vooral erachteraan rennen
en net nu onze peuter als er iets mis gaat 'Ow Jezus' uitroeptquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:13 schreef miss_sly het volgende:
Die kerkdienst is ook wel wat veel om te verwachten van een peuter inderdaad. Fijn dat er de mogelijkheid is om weg te gaan dan, zowel voor jullie als voor Seb zelf.
Ik vind iPad in de kerk best kunnen, trouwens, maar ik ben ook een zwaar ongelovige
Hij kan altijd hier heen natuurlijk he, als de nood aan de man is.:* ik wil m zelfs wel ophalen als het nodig is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef Estrys het volgende:
Nou vandaag een beetje het schema van de bruiloft van mijn zus gezien. Ik zie er als een berg tegenop met Seb. Ten eerste is het drie uur rijden 's ochtends dan drie kwartier in gemeentehuis waar hij ringen moet brengen. Dan taart en zo en dan weer half uur auto, dan een uur in de kerk en die kerkdienst begint (om het allemaal nog prettiger te maken) om 17:30 tot 18:30. Wat een tijd is dat! Dan om 19 uur eten. In dat half uur in de auto maar kijken of ik Seb wat te eten kan geven anders voorzie ik een fijne kerkdienst![]()
Hij kan nergens heen dus moet hij tot en met het feest blijven.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef Tjabbobabbekaai het volgende:
nooit je dochter van 3 en half een trekdrop voeren ala lady en de vagebond.
Ik mis nu een stuk onderlip, mevrouw was iets te enthousiast en beet papa vol in zijn onderlip,
i-amen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |