abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103044062
Haha, Roy had er zin in :D
.... met gevoel voor drama....
pi_103047429
Alles de hele dag al prima met Timo, het was echt alleen vannacht. Alleen wil hij niet meer drinken, hij heeft alles bij elkaar vandaag hooguit 100ml gedronken :o

Wat heerlijk, al die blije tevreden peutertjes O+
pi_103047531
mijnes niet hoor :N
de nacht was niet tof en overdag ging het niet veel beter. inclusief snoekduik van de rand van een bed met nu vrolijk blauwe wang ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103047565
Ohw auw! ;( :* erop
pi_103048416
Chan, wat een nare nacht, pffff. Wel fijn dat Timo er weinig last van lijkt te hebben, maar dan vraag je je toch af waar het vandaan komt he? Hopelijk kunnen jullie vannacht lekker bijslapen. Is de stank een beetje weggetrokken?

Kersjes O+ Leuk he, zo'n knuffelkont O+

Auw, van bed vallen is niet leuk, kusje erop :*

Wij hebben een fijne dag gehad. Het was ook zo'n heerlijk weer, dus lekker gefietst, naar een speeltuintje geweest en een kinderboerderij. Gewoon, fijn.
Gisteravond was Senna in haar slaap uit bed gevallen :'( Zo zielig, we hadden geen bons gehoord, maar ze begon te huilen, heel verdrietig en het hield maar niet op. Dus ik erheen, lag ze op de grond op het matras dat nog steeds naast haar bed ligt, helemaal geschrokken en verdrietig. Terug in haar eigen bed wilde ze niet, dus maar bij ons geslapen. Vanmiddag zonder problemen weer in haar eigen bed en nu lijkt het erop dat ze ook weer gaat zonder problemen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103050402
Agos die uit/van bed gevallen kindjes ;( Miss heb je misschien nog een oud borstvoedingskussen? Dat hebben we een tijdje naast Linde gelegd om te zorgen dat ze niet uit bed zou vallen.
pi_103051960
Heb ik niet, Stiemie :N Het was ook de eerste keer dat het fout ging en er ligt nog een klein matrasje langs zodat ze min of meer zachtjes valt.
Ik was te optimistisch met te denken dat het nu weer goed ging, want datwas niet waar. Ze is er dus even uitgeweest en ik heb haar net teruggelegd en nog een verhaaltje voorgelezen. Slapen wilde ze nog steeds niet, dus ze ligt nu met de lamp een klein beetje aan haar boek met dierenliedjes door te nemen. ze zingt het van voor naar achter momenteel :D Misschien toch maar eens werk maken van een leeslampje boven haar bed.
pi_103052911
Wat is dat met al die stuiterende meisjes? Niet meer doen hoor :*
.... met gevoel voor drama....
pi_103053303
Aww Senna :*

Willow is laatst ook uit bed gevallen, ergens in de nacht, maar daar kwamen we pas achter toen we 's ochtends wakker werden en we haar in/op/om haar deken op de grond vonden :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_103095638
Senna :* uit bed vallen is niet de bedoeling hoor.

Jaël heeft iets nieuws. Als ik mijn stem verhef of bozig wat zeg, dan doet ze haar wijsvinger naar haar lip en zegt ze: 'sssssssssssstttttttttt Saartje slaapt' ze doet dit ook als Sarah gewoon naast haar zit te spelen ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:45:45 #286
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_103097275
Och Senna, zomaar uit bed vallen!
Timo :D Wat een nacht heb je je ouders bezorgt. Chan, hoest nu met hem?
En verder weer veel bijgelezen, en weer vergeten...

Wij hadden ook vandaag een blije vrolijke dag :) Vanmorgen vroeg met de trein naar mijn schoonouders in Heerhugowaard geweest. Dat was al een feest op zich. Toen met mijn schoonouders naar het winkelcentrum geweest en daar even rondgewandeld en geëindigd met een patatje op de markt. Toen weer met de trein terug... Alleen besloot Maarten in de trein zo flink te poepen dat het langs zijn luier was gelopen :D Dus in plaats van meteen over te kunnen stappen kon ik eerst in zo'n vieze wc op het station hem verschonen en pas een half uur later de volgende trein nemen. En daarna viel hij heerlijk bij mij in slaap op schoot in de trein. :z
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_103099900
Klinkt als een fijne dag marie!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_103100450
Lurker meldt zich ;)
Gister is Tijn 2 jaar geworden dus ik lees me ff vast hier in.
Wel ff wennen dat hij nu een echte peuter is ;)
pi_103105890
Welkom het is mij! Nog gefeliciteerd met Tijn! *O*

Ranja! *O* Gefeliciteerd! *O*
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:38:51 #290
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103111438
Hetismij Welkom *O* Tijn van harte *O*

Vanmorgen met Roy naar het winkelcentrum gefietst zonder buggy want lopen enzo...
Alleen dit was de eerste keer en ik was alleen...
Voorlopig nog maar even terug de buggy mee :@ Kon alleen maar achter Roy aan rennen O+ Wat wel leuk was,maar ontspannen was het niet echt :')
Maar in elk geval Roy stapt lekker weg, en etalages vind hij geweldig :@
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_103119810
Nou vandaag een beetje het schema van de bruiloft van mijn zus gezien. Ik zie er als een berg tegenop met Seb. Ten eerste is het drie uur rijden 's ochtends dan drie kwartier in gemeentehuis waar hij ringen moet brengen. Dan taart en zo en dan weer half uur auto, dan een uur in de kerk en die kerkdienst begint (om het allemaal nog prettiger te maken) om 17:30 tot 18:30. Wat een tijd is dat! Dan om 19 uur eten. In dat half uur in de auto maar kijken of ik Seb wat te eten kan geven anders voorzie ik een fijne kerkdienst :X
Hij kan nergens heen dus moet hij tot en met het feest blijven.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Moderator zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:43:30 #292
5428 crew  miss_sly
pi_103119905
Pfff, Estrys, kan me voorstellen dat je erop tegenop ziet. Wat een schema voor een peuter :{
Zijn er meer kinderen, zodat hij tussendoor een beetje kan spelen ofzo?

Bar haha, ja, winkelen met een peuter is vooral erachteraan rennen :D
pi_103120263
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:43 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, Estrys, kan me voorstellen dat je erop tegenop ziet. Wat een schema voor een peuter :{
Zijn er meer kinderen, zodat hij tussendoor een beetje kan spelen ofzo?

Bar haha, ja, winkelen met een peuter is vooral erachteraan rennen :D
Er zijn wel meer kinderen dus dat zal wel goedkomen. En ik neem de Ipad natuurlijk mee met filmpjes en zo. Gelukkig is het geen echt sjiek diner maar is het live cooking. Dat scheelt al. Maar die kerk zie ik echt niet zitten. Ik zei al, kunnen we zeker niet maken een Ipad in de kerk? :P Waarschijnlijk blijft Seb een kwartiertje en gaat mijn man daarna met hem naar buiten en de volgende locatie (tegenover de kerk) als het te koud is buiten. Nou ja het is niet anders. We zien het wel hoe het loopt.
  Moderator zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:13:40 #294
5428 crew  miss_sly
pi_103120832
Die kerkdienst is ook wel wat veel om te verwachten van een peuter inderdaad. Fijn dat er de mogelijkheid is om weg te gaan dan, zowel voor jullie als voor Seb zelf.

Ik vind iPad in de kerk best kunnen, trouwens, maar ik ben ook een zwaar ongelovige :+
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:14:21 #295
357080 Tjabbobabbekaai
Cras cras, semper cras
pi_103120860
nooit je dochter van 3 en half een trekdrop voeren ala lady en de vagebond.

Ik mis nu een stuk onderlip, mevrouw was iets te enthousiast en beet papa vol in zijn onderlip,

i-amen
Elke conclusie getrokken uit bovenstaand bericht is voor eigen verantwoording
pi_103121124
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:13 schreef miss_sly het volgende:
Die kerkdienst is ook wel wat veel om te verwachten van een peuter inderdaad. Fijn dat er de mogelijkheid is om weg te gaan dan, zowel voor jullie als voor Seb zelf.

Ik vind iPad in de kerk best kunnen, trouwens, maar ik ben ook een zwaar ongelovige :+
en net nu onze peuter als er iets mis gaat 'Ow Jezus' uitroept |:( oeps
pi_103121242
Geen betere plek om oh jezus te roepen lijkt me! ;)

Het lijkt me idd ook wel een erg heftig programma voor een peuter, Estrys. Veel locaties, veel stil zijn..
Slaapr Seb nog 's middags?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:25:27 #298
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103121271
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:40 schreef Estrys het volgende:
Nou vandaag een beetje het schema van de bruiloft van mijn zus gezien. Ik zie er als een berg tegenop met Seb. Ten eerste is het drie uur rijden 's ochtends dan drie kwartier in gemeentehuis waar hij ringen moet brengen. Dan taart en zo en dan weer half uur auto, dan een uur in de kerk en die kerkdienst begint (om het allemaal nog prettiger te maken) om 17:30 tot 18:30. Wat een tijd is dat! Dan om 19 uur eten. In dat half uur in de auto maar kijken of ik Seb wat te eten kan geven anders voorzie ik een fijne kerkdienst :X
Hij kan nergens heen dus moet hij tot en met het feest blijven.
Hij kan altijd hier heen natuurlijk he, als de nood aan de man is.:* ik wil m zelfs wel ophalen als het nodig is.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_103121285
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef Tjabbobabbekaai het volgende:
nooit je dochter van 3 en half een trekdrop voeren ala lady en de vagebond.

Ik mis nu een stuk onderlip, mevrouw was iets te enthousiast en beet papa vol in zijn onderlip,

i-amen
_O-

Ipad in de kerk kan zeg je gewoon dat je hem als bijbel gebruikt ;) Hier wel gelovig en ook kerkgaand en wij nemen altijd de ipad mee :D

En zo een bruiloft is idd een lange dag, wij hadden vorig jaar bruiloft van mijn broertje, die hadden gelukkig een slaaptijdje ingelast voor Jaël.
Verder poepte Jaël uiteraard precies in de kerk haar luier vol en stinken pfffff, maar ja kon zij ook niets aan doen.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:40:21 #300
357080 Tjabbobabbekaai
Cras cras, semper cras
pi_103121807
ik vroeg kyelle een paar maand geleden op zaterdagavond wat ze de volgende dag wilde doen. Nou, ze wilde naar de kerk.

Geen kerkelijke invloeden van welke kant ook, ze wilde gewoon naar de kerk..

Nou de dag erop maar met mevrouw naar de plaatselijke kerk. Kan ze een beetje zien wat het is enzo.

Ze ging helemaal uit der plaat tijdens de dienst en de psalmen. Woest meelallen en dansen en ze wilde perse vooraan zitten.

Na de preek was er pauze en konden de kinderen naar een kinderprogramma.

Allemaal peuters en kleuters bijelkaar verzamelt en onder begeleiding van een puber op gitaar christelijke liederen zingen.

Wie kent er nog een liedje? Kyelle zegt in de maneschijn! Maar daar deden ze niet aan.

Na het verven van een ark van noach was het einde van de pret,

Nadien haar er niet meer over gehoord, alleen heeft ze het wel eens over jezus.

Dan vraagt ze: wie is de papa van jezus? En voor ik iets kan zeggen zegt ze al: dat is god he?
Elke conclusie getrokken uit bovenstaand bericht is voor eigen verantwoording
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')