abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 09:38:47 #251
5428 crew  miss_sly
pi_102988868
Isabeau en Srobootje gefeliciteerd *O* Isabeau is een peuter, en wat een leuke, mooie peuter O+
Welkom *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102991764
Isabeau en sorbootje gefeliciteerd!
Enne is ze toevallig al bezet?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_102991992
Nee ze is vrijgezel. :)
pi_102992176
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:41 schreef Sorbootje het volgende:
Nee ze is vrijgezel. :)
Kijk ik zie perspectieven :P ;)
pi_102992268
Gefeliciteerd Sorbo!
pi_102992480
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:47 schreef Estrys het volgende:

[..]

Kijk ik zie perspectieven :P ;)
Daar komen vast mooie kinders van, op termijn.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:37:01 #257
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102995440
isabeau van harte welkom hier *O* fijne dag vandaag!!!

Zoo gesprek gehad en ze komt volgende week meer om het af te maken, dit is nog maar de intake :o en volgende week ook nog intake :o
Wel een heel lieve vrouw.
Nu ging het over onze gezinssamenstelling, wat voor werk we beiden hebben, waar Roy nu naartoe gaat, en hoe wij zijn als gezin.
Of we het nog allemaal aan kunnen.
En de zwangerschap bevalling en opgroeien besproken.

Volgende week onze zorgen, en waar wij op vast lopen en waar we begeleiding in willen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102997406
Ah troepenversterking! Welkom isabeau en sorbo! Wat ziet ze er weer leuk uit op de foto. Zelfs lars was onder de indruk.
Kintie!!! Aaah mooi broek!!!

Bar, fijn dat er flink de tijd voor wordt genomen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:49:03 #259
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102997869
gefeliciteerd isabeau, wat ben je al greaut! *O*

en estrys, ik vind 't wel een verregaande consequentie om nu het logeren daar voorlopig maar af te schaffen. de volgende keer je autostoel wel achterlaten, dat lijkt me voldoende toch? lijkt me sowieso wel handig dat, als je een kindje te logeren hebt, er een autostoel mee komt..!
in de haak.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:43:53 #260
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_102999749
Bij een logeerpartij laat ik het autostoeltje altijd achter, voor het geval ze onverwachts op pad willen of dat ze 's nachts naar de huisartsenpost moeten bijvoorbeeld.
pi_102999783
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:49 schreef trui het volgende:
gefeliciteerd isabeau, wat ben je al greaut! *O*

en estrys, ik vind 't wel een verregaande consequentie om nu het logeren daar voorlopig maar af te schaffen. de volgende keer je autostoel wel achterlaten, dat lijkt me voldoende toch? lijkt me sowieso wel handig dat, als je een kindje te logeren hebt, er een autostoel mee komt..!
Nee joh, als hij erom vraagt mag hij best een keer logeren. Het ligt ook een beetje aan mij. Ik had een zie-je-nou-wel moment. Ik vind het moeilijk om ze seb toe te vertrouwen. Ik heb het na veel wikken en wegen toegestaan omdat Seb, mijn man en mijn schoonvader het graag wilde. Loslaten dus, maar dan hoeft er maar iets te zijn en het zie-je-nou-wel komt om de hoek.
pi_103019209
Welkom bij de peuters Isabeau en van harte gefeliciteerd! *O*
pi_103027544
Goed. Dus nu heb ik een peuter. Wat doen peuters allemaal? Hoe werkt het? Jullie weten dat.
pi_103027617
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:19 schreef Sorbootje het volgende:
Goed. Dus nu heb ik een peuter. Wat doen peuters allemaal? Hoe werkt het? Jullie weten dat.
als ze 2 zijn zeggen ze nee en als ze 3 zijn willen ze nie :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103027656
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:19 schreef Sorbootje het volgende:
Ze zeggen nee, willen alles zelluf doen, rekken tijd, stellen je geduld op de proef, halen het bloed onder je nagels vandaan, praten de oren van je hoofd, willen alleen papa/mama (doorhalen wat niet van toepassing is) groeien als kool, maken je aan het lachen, ze zijn grappig, ze zijn lief en eigenwijs. Je plakt ze achter het behang, je knuffelt ze plat. Dat zijn peuters. Althans mijn beleving van peuters want ik heb er maar eentje.
pi_103027750
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:31 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ze zeggen nee, willen alles zelluf doen, rekken tijd, stellen je geduld op de proef, halen het bloed onder je nagels vandaan, praten de oren van je hoofd, willen alleen papa/mama (doorhalen wat niet van toepassing is) groeien als kool, maken je aan het lachen, ze zijn grappig, ze zijn lief en eigenwijs. Je plakt ze achter het behang, je knuffelt ze plat. Dat zijn peuters. Althans mijn beleving van peuters want ik heb er maar eentje.
Oh maar dan was die van mij dus al een hele tijd stiekem een peuter?! :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 08:41:24 #267
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_103027767
Goeie omschrijving estrys :)
pi_103027939
mijnes zingt heel schattig "slaap kindje slaap" terwijl ze haar draaiding met fur elise speelt O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103028861
Lief dagboek

Pffff wat een nacht hier zeg :o :O
Timo sliep op ons bed want hij wilde ab-so-luut niet in zijn eigen bed want dat was eng :? Maar vannacht begon hij ineens heel erg te spugen. Een stánk kwam er uit dat kleine lijfje, niet te geloven :o Dus als een idioot het bed verschoont, terwijl Timo ronddanste en huppelde alsof er niks aan de hand was en alsof het midden overdag was ook.. Klimt hij op het schone bed en begint wéér enorm te spugen, met diezelfde stank erbij weer :X
Dus met zn 3en naar zijn kamertje verkast omdat onze slaapkamer een riool leek qua geur. Wel nog eerst zn bed opnieuw opgemaakt, want er zat nog geen zeiltje of zoiets op zn matras en dat leek me nu wel praktisch.
Gelijk ook alles in de wasmachine gepropt en aangezet om een uur of half 5 's nachts (sorry buren). Toen moest Timo wéér spugen, dit keer goddank een emmertje bij de hand. Ik naar de woonkamer, want de geur was niet meer te houden en ik moest er ook haast van spugen :{ . Man en Timo leken in slaap te vallen, maar toen wéér spugen, dit keer wel op het bed. Wéér alles afhalen :'( Toen maar met zn allen in de woonkamer op de bank gaan liggen, want die géur, jémig :o En toen, zo tegen 6 uur, vielen we éindelijk in slaap op de (veel te kleine) bank..

/einde dagboekverhaal

Nou vraag ik me wel af hoe die geur komt. Normaal ruikt kots al niet bepaald smakelijk, maar dit was echt zó erg. We hebben gelijk alles tegen elkaar open gezet, want de stank verspreidde zich ook héél snel door het huis heen :o Zou hij iets gegeten hebben dat niet meer goed was? Hij oogt verder totaal niet ziek, tussen het spugen door huppelde hij telkens vrolijk in het rond..

/nu echt einde dagboekverhaal
pi_103029476
Getver wat een rotnacht zeg. Wat voor geur was het? Zuur?
pi_103029625
Het was vooral een hele rotte lucht.. Niet zuur nee.
pi_103030942
Och Chan, wat een nacht :o
Kan inderdaad zijn dat iets dat hij gegeten of gedronken heeft niet helemaal goed gevallen is. Vaak voel je je zodra je dat kwijt bent alweer een stuk beter. Was Timo gewoon misselijk en wilde hij daarom niet alleen slapen.

Hai Sorbo en Isabeau :W

Een kinderhand is gauw gevuld bleek vanmorgen maar weer. Er waren zoveel dingen waar hij blij van werd! Het begon al toen we grote broer op de fiets naar school gingen brengen, vreugdedansje #1 :D
Daarna naar het winkelcentrum waar ze net ballonnen aan het ophangen waren, heel veel grote en hij vond ze "Oh, mooooooooi.....". Toen boodschappen doen en hij mocht het mandje duwen, kreeg een krentenbol, ging weer achterop de fiets, aaide op weg naar huis een hondje... en eenmaal thuis waren ook nog de Teletubbies op TV *O*
En echt he, ik had tegen die tijd zoveel kusjes gehad van mijn dankbare en blije jochie :D Hij kan zo enthousiast zijn en ik vind het heerlijk O+
.... met gevoel voor drama....
pi_103036783
Dat klinkt heerlijk kersjes! <3
pi_103039236
Kersjes wat beschrijf je dat heerlijk en wat fijn dat hij zo positief en dankbaar is O+

Chan wat klinkt dat vreselijk naar zeg! En wat sneu voor Timo, maar ook voor jullie :* Hopelijk heeft hij verder nergens meer last van vandaag.

Hier weer eens een poging tot zindelijkheidstraining gedaan. Ze vind het interessant en wil best even op het potje zitten of op de wc (met brilverkleiner). maar als ik dan haar broek omhoog trek zonder luier... "Nee moet een luier" waarom dan? "moet in plassen" maar plassen moet toch op het potje of op de wc? "nee in luier" en ze trekt zo haar broek weer naar beneden en blijft staan tot ik uiteindelijk met een luier kom...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103040303
Chan wat een rotnacht zo zeg, hoe is het nu met Timo?
Kersjes O+
Ik had er zo eentje achterop de fiets vanmorgen, komen bij de kinderopvang aan en Roy maar springen in zijn stoel, big smile erbij, haal hem eruit en stappen wat hij deed naar de deur O+
Komen we binnen, gelijk recht naar de glijbaan en mij uitzwaaien O+ :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')