Lief dagboek
Pffff wat een nacht hier zeg
Timo sliep op ons bed want hij wilde ab-so-luut niet in zijn eigen bed want dat was eng

Maar vannacht begon hij ineens heel erg te spugen. Een stánk kwam er uit dat kleine lijfje, niet te geloven

Dus als een idioot het bed verschoont, terwijl Timo ronddanste en huppelde alsof er niks aan de hand was en alsof het midden overdag was ook.. Klimt hij op het schone bed en begint wéér enorm te spugen, met diezelfde stank erbij weer
Dus met zn 3en naar zijn kamertje verkast omdat onze slaapkamer een riool leek qua geur. Wel nog eerst zn bed opnieuw opgemaakt, want er zat nog geen zeiltje of zoiets op zn matras en dat leek me nu wel praktisch.
Gelijk ook alles in de wasmachine gepropt en aangezet om een uur of half 5 's nachts (sorry buren). Toen moest Timo wéér spugen, dit keer goddank een emmertje bij de hand. Ik naar de woonkamer, want de geur was niet meer te houden en ik moest er ook haast van spugen

. Man en Timo leken in slaap te vallen, maar toen wéér spugen, dit keer wel op het bed. Wéér alles afhalen

Toen maar met zn allen in de woonkamer op de bank gaan liggen, want die géur, jémig

En toen, zo tegen 6 uur, vielen we éindelijk in slaap op de (veel te kleine) bank..
/einde dagboekverhaal
Nou vraag ik me wel af hoe die geur komt. Normaal ruikt kots al niet bepaald smakelijk, maar dit was echt zó erg. We hebben gelijk alles tegen elkaar open gezet, want de stank verspreidde zich ook héél snel door het huis heen

Zou hij iets gegeten hebben dat niet meer goed was? Hij oogt verder totaal niet ziek, tussen het spugen door huppelde hij telkens vrolijk in het rond..
/nu echt einde dagboekverhaal