Die Xenos bloemenkaarten heb ik ook wel eens gekocht jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh lieveheersbeestjes![]()
Dat creatieve blik komt uit een postkaartenkalender, en dat was weer een relatiegeschenk van de drukkerij waar ik veel zaken mee doe
Ik heb ook de Postcrossing zegels maar eens besteld bij PostNL. Ze zijn hier gewoonweg niet te vinden in de winkels...
Oh en bij de Xenos vond ik pakjes met 12 vierkante postkaarten met bloemen voor ¤ 1,50 per pakjeIk heb er dus een paar ingeslagen
Mooi kaartje Bos! Kun je nog zien op welke dag hij gestempeld is?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die Xenos bloemenkaarten heb ik ook wel eens gekocht ja
En mijn vader krijgt vaak een hoop reclame-goede doelen kaarten (hij vraag er niet eens om, maar hij krijgt ze gewoon) En sommigen daarvan kan ik ook gebruiken om te versturen..
en toen ik vandaag na een paar dagen weggeweest, weer thuis kwam lag mijn 50ste ontvangen kaart op me te wachten. Uit Finland en hij heeft er slechts 3 dagen overgedaan (ja hij is na 4 dagen geregistreerd, maar het lijkt me niet dat hij vandaag pas is bezorgd)
[ afbeelding ]
Nee, de Finse posterij lijkt op die van Post.nl Stempelloosquote:Op zondag 1 januari 2012 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi kaartje Bos! Kun je nog zien op welke dag hij gestempeld is?
Ik stuur heel veel post daarheen, 2 dagen is het snelst tot nu toe
Bedoel je 28-12?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, de Finse posterij lijkt op die van Post.nl Stempelloos![]()
![]()
Maar de verzenddatum op PC is 28-11 en dat staat ook op de kaart
Czech Republic is Tsjechië, met de hoofdstad Praag. Zeg maar tussen Oostenrijk, Duitsland en Polen in. Is dus nog gewoon in Europa.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Vandaag mijn 2e kaartje gekregen. Uit Czech Republic, dat is Kazachstan toch? Nee, heel iets anders zegt google..
Maar vooruit.. Heb weer 5 travelling, hopelijk gauw weer eentje geregistreerd!
Zouden jullie een plaatje van jullie allerleukste/mooste/origineelste kaartje willen plaatsen? Ben er nieuwsgierig!
Je ontvangen zijn mooi. Laatst was hier iemand die een kaart had die 12 km verderop moes. Daanaast zag ik er laatst een van 7 km. Volgens mij Veenendaal-Ede. Zelf is mijn kortste afstand 46 km (ook naar Belgica )quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:01 schreef Luthien87 het volgende:
Mijn kaartjes naar Finland, Duitsland, VS en Japan zijn inmiddels aangekomen. Helaas maar steeds met ongeveer drie woorden in de Hurray, terwijl ik mijn kaarten altijd helemaal vol schrijf.
Nu eentje aan het sturen naar België (dat ding hoeft nog geen 100 km te reizen) en ik heb ook nog een adres in de VS gekregen, maar die persoon wil graag een kaartje van Den Haag en die heb ik niet meer. Die ga ik dus eerst even kopen, zaterdag of zo.
Kaartje dat door mij gestuurd is en het meest gefaved is:
[ afbeelding ]
En mijn favoriete ontvangen kaart:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
die optie houdt enkel in dat je niet tegelijkertijd naar dezelfde landen zult sturen... als je kaart is aNgekomen kun je weer opnieuw een adres in dat land trekken. Ik heb er ook al 4 naar Duitsland van de 12...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef searchanddestroy het volgende:
Vandaag ineens mail dat drie kaartjes zijn aangekomen, dus meteen maar nieuwe adresjes aangevraagd: Duitsland (maar 142km), Brazilie en Thailand (alweer, terwijl ik die optie wel heb uitgezet, maar goed).
Gaat nog een dure hobby worden vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |