abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 januari 2012 @ 18:28:09 #251
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_106282139
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 09:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh lieveheersbeestjes O+

Dat creatieve blik komt uit een postkaartenkalender, en dat was weer een relatiegeschenk van de drukkerij waar ik veel zaken mee doe :Y

Ik heb ook de Postcrossing zegels maar eens besteld bij PostNL. Ze zijn hier gewoonweg niet te vinden in de winkels...
Oh en bij de Xenos vond ik pakjes met 12 vierkante postkaarten met bloemen voor ¤ 1,50 per pakje :) Ik heb er dus een paar ingeslagen
Die Xenos bloemenkaarten heb ik ook wel eens gekocht ja :)

En mijn vader krijgt vaak een hoop reclame-goede doelen kaarten (hij vraag er niet eens om, maar hij krijgt ze gewoon) En sommigen daarvan kan ik ook gebruiken om te versturen..

en toen ik vandaag na een paar dagen weggeweest, weer thuis kwam lag mijn 50ste ontvangen kaart op me te wachten. Uit Finland en hij heeft er slechts 3 dagen overgedaan (ja hij is na 4 dagen geregistreerd, maar het lijkt me niet dat hij vandaag pas is bezorgd)

"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_106282492
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 18:28 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Die Xenos bloemenkaarten heb ik ook wel eens gekocht ja :)

En mijn vader krijgt vaak een hoop reclame-goede doelen kaarten (hij vraag er niet eens om, maar hij krijgt ze gewoon) En sommigen daarvan kan ik ook gebruiken om te versturen..

en toen ik vandaag na een paar dagen weggeweest, weer thuis kwam lag mijn 50ste ontvangen kaart op me te wachten. Uit Finland en hij heeft er slechts 3 dagen overgedaan (ja hij is na 4 dagen geregistreerd, maar het lijkt me niet dat hij vandaag pas is bezorgd)

[ afbeelding ]
Mooi kaartje Bos! Kun je nog zien op welke dag hij gestempeld is?
Ik stuur heel veel post daarheen, 2 dagen is het snelst tot nu toe :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 1 januari 2012 @ 18:42:47 #253
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_106282565
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 18:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mooi kaartje Bos! Kun je nog zien op welke dag hij gestempeld is?
Ik stuur heel veel post daarheen, 2 dagen is het snelst tot nu toe :)
Nee, de Finse posterij lijkt op die van Post.nl Stempelloos :') :')

Maar de verzenddatum op PC is 28-11 en dat staat ook op de kaart
pi_106282619
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Nee, de Finse posterij lijkt op die van Post.nl Stempelloos :') :')

Maar de verzenddatum op PC is 28-11 en dat staat ook op de kaart
Bedoel je 28-12? :@
  zondag 1 januari 2012 @ 18:45:33 #255
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_106282642
Ja sorry 28-12 ja
pi_106282769
Mooi zo snel! ^O^ Soms doen ze er 2 weken over.
pi_106304261
Vandaag zal er voor het eerst een kaart expired raken. 1 naar de Oekraine, voor 1 naar Duitsland vrees ik ook het ergste. Nu al 30 dagen onderweg, terwijl de ontvanger wel nog gewoon online is geweest..

Maar goed aan de andere kant betekent het wel dat ik weer een kaart mag versturen/ontvangen..
  Redactie Sport maandag 2 januari 2012 @ 23:52:00 #258
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_106337408
Jammer dat je kaartjes van meer dan een jaar geleden niet meer kunt registreren.. ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_106375454
Vandaag mijn 2e kaartje gekregen. Uit Czech Republic, dat is Kazachstan toch? Nee, heel iets anders zegt google..

Maar vooruit.. Heb weer 5 travelling, hopelijk gauw weer eentje geregistreerd!

Zouden jullie een plaatje van jullie allerleukste/mooste/origineelste kaartje willen plaatsen? Ben er nieuwsgierig! :)
pi_106376925

Deze kreeg ik een aantal weken geleden, vond hem wel tof. O+ Die kleuren enzo. O+
pi_106381123
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Vandaag mijn 2e kaartje gekregen. Uit Czech Republic, dat is Kazachstan toch? Nee, heel iets anders zegt google..

Maar vooruit.. Heb weer 5 travelling, hopelijk gauw weer eentje geregistreerd!

Zouden jullie een plaatje van jullie allerleukste/mooste/origineelste kaartje willen plaatsen? Ben er nieuwsgierig! :)
Czech Republic is Tsjechië, met de hoofdstad Praag. Zeg maar tussen Oostenrijk, Duitsland en Polen in. Is dus nog gewoon in Europa.
Kazakhstan ligt heel ergens anders... Veel verder naar het oosten. Een stuk boven India zelfs.
Ik kreeg vandaag mijn eerste kaartje uit Thailand. Met schattig krom Engels. En dan ook nog fout verbeterd O+ (Er stond: "I want you to send card to me", en daar had hij/zij (geen idee, staat ook niet in het profiel) van gemaakt "I want to you send card to me".)
En bij mij zijn er nu 10 travelling. Moet wel een beetje uitkijken, want het wordt op deze manier toch nog een dure hobby als ik niet oppas. Kaarten en zegels enzo, het zijn steeds kleine bedragen maar ik had er opgeteld toch bijna 40 euro aan uitgegeven vorige maand. Ik ga dus een beetje minderen denk ik...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_106387169
Ik heb er meestal maar een stuk of 5 onderweg. Vind het anders ook best prijzig worden.....
pi_106388810
Ik heb de camera van vriendlief gekidnapt dus ik ben nu al mijn ontvangen kaartjes aan het uploaden :) Vind het toch wel heel erg leuk als er een plaatje bij staat dus dat probeer ik vanaf nu te blijven doen.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_106389296
Favoriete kaartjes, oei ik vind er heel veel wel erg leuk. Eens even zien....
http://www.postcrossing.com/postcards/DE-861912
Deze, omdat ik Alpaca's té schattig vind O+

http://www.postcrossing.com/postcards/RU-181693
En deze, door alle mooie kleuren erin O+

En de kaart die het meest gafaved is (en door mij verstuurd) is deze kaart:
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-491781
Jup, van de Xenos, haha :Y
pi_106390085
Deze blijft 1 van mijn favorieten....

pi_106399407
Ik ben daarnet wat aan het freubelen geweest met m'n kaarten. Ik heb er een aantal in wissellijsten gedaan.

Die komen bij ons in het trapgat te hangen. En daar hangt nu alvast een rits kaarten:

En nu heb ik er nog zo'n beetje 50 over, haha. Eens zien wat ik er nog meer mee kan doen...
pi_106404848
Tof! O+

Let niet op de foto ofzo, gewoon even van google geplukt, maar dit idee vind ik ook heel tof!

Dus zoiets wil ik misschien wel gaan doen. :') O+
pi_106405326
http://www.postcrossing.com/postcards/FI-1251435

Dit is mijn favoriete ontvangen tot nu toe, jammer dat hij licht beschadigd is aangekomen.

En deze zijn ook erg mooi:

pi_106405850
Leuke kaartjes allemaal! Searchanddestroy; dat lijkt mij ook een erg leuk idee. Eerst maar wat meer kaartjes verzamelen ;)
pi_106406322
Ik heb al drie kaartjes ontvangen haha,dus voor mij zit dat er voorlopig nog niet in. Ik heb al 8 kaarten geregistreerd verzonden en 6 onderweg...
I had a signature once. It was awful.
pi_106453215
Mijn kaartjes naar Finland, Duitsland, VS en Japan zijn inmiddels aangekomen. Helaas maar steeds met ongeveer drie woorden in de Hurray, terwijl ik mijn kaarten altijd helemaal vol schrijf.

Nu eentje aan het sturen naar België (dat ding hoeft nog geen 100 km te reizen) en ik heb ook nog een adres in de VS gekregen, maar die persoon wil graag een kaartje van Den Haag en die heb ik niet meer. Die ga ik dus eerst even kopen, zaterdag of zo.

Kaartje dat door mij gestuurd is en het meest gefaved is:

En mijn favoriete ontvangen kaart:

en

pi_106454120
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:01 schreef Luthien87 het volgende:
Mijn kaartjes naar Finland, Duitsland, VS en Japan zijn inmiddels aangekomen. Helaas maar steeds met ongeveer drie woorden in de Hurray, terwijl ik mijn kaarten altijd helemaal vol schrijf.

Nu eentje aan het sturen naar België (dat ding hoeft nog geen 100 km te reizen) en ik heb ook nog een adres in de VS gekregen, maar die persoon wil graag een kaartje van Den Haag en die heb ik niet meer. Die ga ik dus eerst even kopen, zaterdag of zo.

Kaartje dat door mij gestuurd is en het meest gefaved is:
[ afbeelding ]

En mijn favoriete ontvangen kaart:
[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]
Je ontvangen zijn mooi. Laatst was hier iemand die een kaart had die 12 km verderop moes. Daanaast zag ik er laatst een van 7 km. Volgens mij Veenendaal-Ede. Zelf is mijn kortste afstand 46 km (ook naar Belgica )
pi_106465393
Vandaag ineens mail dat drie kaartjes zijn aangekomen, dus meteen maar nieuwe adresjes aangevraagd: Duitsland (maar 142km), Brazilie en Thailand (alweer, terwijl ik die optie wel heb uitgezet, maar goed).

Gaat nog een dure hobby worden vrees ik. :')
  Redactie Sport donderdag 5 januari 2012 @ 23:54:12 #274
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_106465459
Vandaag kwam mijn 1e kaartje aan sinds ik weer begonnen ben *O* Gelijk weer een nieuwe aangevraagd en op de post gedaan. UK, 'maar 744km' :P

Ik ben benieuwd, welke zal eerder aankomen? Een naar Amerika of naar China, afstand ongeveer hetzelfde..
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_106471843
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef searchanddestroy het volgende:
Vandaag ineens mail dat drie kaartjes zijn aangekomen, dus meteen maar nieuwe adresjes aangevraagd: Duitsland (maar 142km), Brazilie en Thailand (alweer, terwijl ik die optie wel heb uitgezet, maar goed).

Gaat nog een dure hobby worden vrees ik. :')
die optie houdt enkel in dat je niet tegelijkertijd naar dezelfde landen zult sturen... als je kaart is aNgekomen kun je weer opnieuw een adres in dat land trekken. Ik heb er ook al 4 naar Duitsland van de 12...
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')