Dat dus, water moet even goed doorkoken, dan slaat de kalk neer en blijft je thee helder.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ik gebruik ook nog steeds een fluitketel. Makkelijk om het water door te laten koken voor groene thee enzo. Waterkokers slaan direct af zodra het water maar net de 100 graden aanraakt.
Er zijn ook waterkokers die doorkunnen koken en piepen bij een ingestelde temperatuur. Het probleem is meestal de el cheapo implementatie. In plaats van 'doorkoken tot 100 graden en afkoelen tot ingestelde temperatuur', stoppen de meeste al bij de ingestelde temperatuur voordat het 100 graden is geweest.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat dus, water moet even goed doorkoken, dan slaat de kalk neer en blijft je thee helder.
Och, die maken al winst genoeg door kraanwater in een kartonnenpak te gieten en voor 10x de kostprijs te verkopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat trouwens nog geen van de mineraalwaterverkopers er op is gekomen theewater of espressowater te verkopen, gedemineraliseerd drinkwater wat je thee helder en je espresso apparaat kalkvrij houdt
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:39 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje brakke foto, maar ze duikt graag onder de dekens om dan lekker te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk
Confidence through competence
Die heb ik, verkopen ze bij de Actionquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
fluitketel
zag er van het weekend nog een, zo'n echte, op de kamping en dacht toen eigenlijk 'die zou ik wel weer eens willen hebben'
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
WowomkopingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk![]()
WowToe maar! Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Wowwat leuk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
gebruik je ze allemaal? of gewoon eentje, net als de meeste rest van de mensheid?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
4 met deze erbij
Plus nog 2 dumbphones
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Ik gebruik er 2 actiefquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gebruik je ze allemaal? of gewoon eentje, net als de meeste rest van de mensheid?
Rob Geus heb je iig blij gemaakt!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb koelkast management gedaan en nu is hij weer Helder en Fris.![]()
Wat heb ik toch een hekel aan die stomme richeltjes.
LOL! Daar moest ik aan denken toen ik de rubbers uitbaggerde!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Rob Geus heb je iig blij gemaakt!
WowLeuk cadeautjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
ja maar eigenlijk vind ik het ook wel lekker. ik heb in tijden niet meer zo goed geslapen en voel me veel beterquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Lastig he, om een goed ritme aan te houden als je nergens verplicht naar toe moet?
Ga zo doorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar eigenlijk vind ik het ook wel lekker. ik heb in tijden niet meer zo goed geslapen en voel me veel beter
Dat is wel heel fijn voor jequote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar eigenlijk vind ik het ook wel lekker. ik heb in tijden niet meer zo goed geslapen en voel me veel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op naar dansen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Mineraalvrij espressowater, dat bespaart mij een hoop ontkalken en citroenzuur.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Och, die maken al winst genoeg door kraanwater in een kartonnenpak te gieten en voor 10x de kostprijs te verkopen.
Maar breng ze vooral op ideeën om nog meer geld te verdienen. Net als Friesche Vlag die tegenwoordig met 'opklopmelk' op de markt is gekomen. Er zal vast gewoon houdbare volle melk in zitten. Maar wel in een hippe verpakking.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:28 schreef FutureFairytale het volgende:
gisteren gauw nog even een foto van Bambi gemaakt:Lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op naar dansen
Lief!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:39 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje brakke foto, maar ze duikt graag onder de dekens om dan lekker te gaan.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
fluitketel
zag er van het weekend nog een, zo'n echte, op de kamping en dacht toen eigenlijk 'die zou ik wel weer eens willen hebben'
[ afbeelding ]
ja, ik heb ze bij Cotswold gezien volgens mijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn oma had er zo een![]()
Misschien dat ik als ik tijd heb eens ga kijken of ik die ook hier ergens kan vinden!
Veelvuldig te krijgen in de gemiddelde campingshop ook andersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
*noteert*
En anders als we in Nederland zijn eens bij de Action kijken! Want ik wil wel exact die, met het zwarte handvat en rode knopje![]()
Ellende met die speciale fluitketel is, is dat je de fluit er niet ff af kan halen als het water kookt en hij dus blijft doorfluiten bij het doorkokenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
fluitketel
[ afbeelding ]
Jahquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ellende met die speciale fluitketel is, is dat je de fluit er niet ff af kan halen als het water kookt en hij dus blijft doorfluiten bij het doorkoken
je kunt als het goed is het klepje eenmaal open vastzetten door het knopje schuin in te drukkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ellende met die speciale fluitketel is, is dat je de fluit er niet ff af kan halen als het water kookt en hij dus blijft doorfluiten bij het doorkoken
Oh ja?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kunt als het goed is het klepje eenmaal open vastzetten door het knopje schuin in te drukken
Hmm. eens uitproberen dan..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Bij die van mijn oma kon dat altijd![]()
quote:
Zo'n filter schijnt niet al te gezond te zijn ivm bacteriën die er in achter blijven.. Mijn stiefmoeder is er ook fan van maar ik vraag altijd om vers kraanwaterquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:04 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Het eerste jaar van de koffieautomaat had ik gekookt water klaarstaan omhet reservoir te vullen.
Het slijt : de gewoonte na 6 jaar.
Schoonzus heeft zo'n reservoir met gezeefd water altijd klaarstaan op het aanrecht voor thee en fris. (loopt snel door).
Volgens mij doe je er meer 'kwaad' mee dan goed.. Mineralen heb je immers ook nodig..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik heb ook altijd m'n twijfels over die mineraalfilters eik
Ha... En zij doet het met een kwetsbare gezondheid.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zo'n filter schijnt niet al te gezond te zijn ivm bacteriën die er in achter blijven.. Mijn stiefmoeder is er ook fan van maar ik vraag altijd om vers kraanwater
Ja, die dingen groeien vol met bacteriën, en dat mineraalverlagen geloof ik niet zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zo'n filter schijnt niet al te gezond te zijn ivm bacteriën die er in achter blijven.. Mijn stiefmoeder is er ook fan van maar ik vraag altijd om vers kraanwater
LOLquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha... En zij doet het met een kwetsbare gezondheid.
Heel fanatiek.
Komt eten en neemt zelf haar water en biol.verantwoorde groenten mee en zulks.
Volgens mij krijg je juist meer mineralen in je water door dat filter, niet? Er zit gruis/steentjes in, waar het water doorheen sijpelt. Om mineralen (losse ionen en atomen te filteren) heb je wel iets geavanceerderes nodig...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij doe je er meer 'kwaad' mee dan goed.. Mineralen heb je immers ook nodig..(en bacteriën, althans díe, niet)
Komen de mensen in gebieden het heel zacht drinkwater wat te kort dan? Dacht het niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je juist meer mineralen in je water door dat filter, niet? Er zit gruis/steentjes in, waar het water doorheen sijpelt. Om mineralen (losse ionen en atomen te filteren) heb je wel iets geavanceerderes nodig...
Nee dat zeg ik: filters hebben geen nut.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Komen de mensen in gebieden het heel zacht drinkwater wat te kort dan? Dacht het niet.
Nja mijn stiefmoeder heeft ook een karaf met kristallen op de bodem, dus misschien niet zo'n representatief voorbeeldquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, die dingen groeien vol met bacteriën, en dat mineraalverlagen geloof ik niet zo
Feli. Knappe meidquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben een teacher geworruh mét diploma![]()
Vanaf 17 okt. ga ik 4 dagen groepen trainen, benieuwd of ze het gaan snappen
Ik klop wel ff bij sun aan voor de handy trucs
Nu even een klein powernapje en dan naar koor.
/drukdagboek
quote:
oja?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Lekker druk qua studie. Zo'n master is toch een stuk pittiger dan de bachelor.
Juh!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef borisz het volgende:
[..]
* proest.quote:
Ik moet zeggen dat ik gemiddeld meer uren maak per week nu dan tijdens de bachelor. Toen had je, kort door de bocht, je hoorcollege en werkcollege maakte je opdracht en tenamentje en klaar. Vakken die met Papers/presentaties werkten zaten in januari/juni en had je die vier weken voor die paper wel klaar en goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oja?
ik heb t ook n stuk drukker maar dat is toch meer door de cursus, hopelijk wel minder stress tegen tentamentijd aan ipv n week voor t tentamen t boek eens inkijken
In die AD reclame?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:29 schreef AnneX het volgende:
* proest.
Gister zag ik op tv jullie eiland.
Hé, dat komt mij bekend voor.
Een schitterende plek.
Goed bezigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef borisz het volgende:
Ja, ik verheug me er ook op om daar te gaan wonen. De buren zijn ook vriendelijk en hebben ons verwelkomd. Er wonen veel ouderen trouwens, rond etenstijd is het spruitjeslucht in het trappenhuis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
daar heb ik het wel voorbij zien komen iig ja! Leuk is dat!!
Nog échte Rotterdammers dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik verheug me er ook op om daar te gaan wonen. De buren zijn ook vriendelijk en hebben ons verwelkomd. Er wonen veel ouderen trouwens, rond etenstijd is het spruitjeslucht in het trappenhuis.Echt van oorsprong een schippersbuurt ook, veel bewoners die op de vaart hebben gezeten.
Ja, en al op leeftijd de meesten. De buurvrouw links is nogal slechthorend en zaterdag een week geleden hoorde ik al dat ze de TV echt keihard had staan.quote:
In de verkenner/whatever bij favorieten en dan recente locaties?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Goed, help me outik open een documentje vanuit mail in word, ga daar in werken en klik op de save knop, sluit het af: bestand weg, waaaar moetik dat nu vinden?
Je windows Temporary directory is een goede kanshebber. Meestal vind je die ergens in 'Documents and Settings/<gebruiker>/Temp' of 'Documents and Settings/<gebruiker>/Application Support/Temp'quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Goed, help me outik open een documentje vanuit mail in word, ga daar in werken en klik op de save knop, sluit het af: bestand weg, waaaar moetik dat nu vinden?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Haha nu ik zelf in een super geïsoleerd huis woon moet ik er niet meer aan denken, maar ik kan me voorstellen dat het bij zo'n woning ook gewoon een beetje hoort. Je bent echt een gemeenschap samen in zo'n gebouw..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en al op leeftijd de meesten. De buurvrouw links is nogal slechthorend en zaterdag een week geleden hoorde ik al dat ze de TV echt keihard had staan.![]()
Het is wel een beetje gehorig, met houten vloeren enzo. Je hoort soms buren lopen en de wasmachine van de bovenburen bommert in de keuken tijdens het centrifugeren. Maar daar stoor ik me niet zo aan. ik heb 2x boven een café gewoond ooit dus ik kan wat hebben.
Oh, dat is echt niet grappigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Word heropenen en dan links heb je zo'n balk met recent geopende bestanden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Je dacht zeker: Ik zie een nerd. Die heeft vast gelijk!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat is echt niet grappig
Maar wat Annie zegt waarschijnlijk.
niet dus, nouja had maar paar regels toegevoegd maar was juist zo blij met de goede en exacte formuleringquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je windows Temporary directory is een goede kanshebber. Meestal vind je die ergens in 'Documents and Settings/<gebruiker>/Temp' of 'Documents and Settings/<gebruiker>/Application Support/Temp'
Haha, nee, dat niet alleenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je dacht zeker: Ik zie een nerd. Die heeft vast gelijk!
Ja, 't hoort een beetje bij oude huizen, tenzij je de hele boel isoleert van onder tot boven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Haha nu ik zelf in een super geïsoleerd huis woon moet ik er niet meer aan denken, maar ik kan me voorstellen dat het bij zo'n woning ook gewoon een beetje hoort. Je bent echt een gemeenschap samen in zo'n gebouw..
Haha herkenbaar. Voel meteen weer de sfeer/het gevoel wat er in het huis midden in Alkmaar hing. Mijn vader woonde een tijdje midden in de binnenstad (mijn moeder ook trouwens, ze zijn in dat huis gescheiden. Mijn vader woonde op zolder, mijn moeder beneden en ik had een kamertje in het middenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, 't hoort een beetje bij oude huizen, tenzij je de hele boel isoleert van onder tot boven.
En ik ben wel gewend aan omgevingsgeluid. Hier staan ook altijd de ramen open en ik wordt 's zomers wakker van de herrie van de vogels. Of van de katten. Of van de buren die aan 't klussen zijn of de vuilniskar.
Ik was een keer ergens bij Venlo in een huisje en toen kon ik niet slapen omdat het zo stil was.
De keuze ieder een eigen verdieping te bewonen was verstandigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
Niets eens door het sneuvelen van het servies?
Paul Haenen en Wim T Schippersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
achter de schermen bij Sesamstraat! Geniaal dit!!
Heb hem ff doorgebladerd, maar volgens mij kan je rustig eerst de vorige uit lezenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
Níeuwe Delicious is binnen. Ik heb de oude niet eens uit
Staan wel wat wildrecepten inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
Níeuwe Delicious is binnen. Ik heb de oude niet eens uit
Ah goed zoquote:
Was ik ook van planquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb hem ff doorgebladerd, maar volgens mij kan je rustig eerst de vorige uit lezenViel me iets
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
*proest*
http://www.killsometime.com/videos/7612/Which-Dog-Made-The-Mess
Trees kwam niet in beeld, maar gelukkig leek kandidaat Sacha wat op haar zodat Jonnie haar kon laten winnen.quote:
Ja ik lees het net, een leeftijdsgenootquote:
Werk ze!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik lees het net, een leeftijdsgenoottoen ie in aug terug treedde zag ie er al zo vermagerd/ziek uit.
Vroeg dienstje dus hop naar de treinFijne dag allemaal!
Ja die foto's warenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik lees het net, een leeftijdsgenoottoen ie in aug terug treedde zag ie er al zo vermagerd/ziek uit.
Vroeg dienstje dus hop naar de treinFijne dag allemaal!
quote:
Ben benieuwd wanneer de wederopstanding komtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:09 schreef Bluezz het volgende:
Een visionair en een creatief genie wordt ie genoemd
Aan het Eind der tijdenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de wederopstanding komt
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....kreeg net een telefoontje dat mijn ex-collega vannacht om drie uur is overledenIk zat er al op te wachten, maar het komt toch ff aan zeg maar
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....kreeg net een telefoontje dat mijn ex-collega vannacht om drie uur is overledenIk zat er al op te wachten, maar het komt toch ff aan zeg maar
sterkte met het slechte nieuws Pquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:24 schreef PdeHoog het volgende:
Thnx! Nu maar door met werk he..... een fijne interne audit bijwonen
quote:
doen ze vast wel als ze geen voicemailbericht hebben achtergelatenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:02 schreef krakkemieke het volgende:
Pff, ik was net te laat om mijn mobiel op te nemen, geen nummer.....Ik hoop dat ze snel terugbellen.
Ik hoop het ja. Net die ene keer dat ik hem vergeet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doen ze vast wel als ze geen voicemailbericht hebben achtergelaten
kan gebeuren tochquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. Net die ene keer dat ik hem vergeet.
Normaal kan het me niet schelen, maar het ziekenhuis kan bellen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan gebeuren toch![]()
ik ga vanmiddag naar Rotterdam met een vriendin uit Teteringendaar even rondlopen en om 16u hebben we een Arabische high tea... ben benieuwd wat dat inhoudt. wel altijd gezellig met haar
wacht nog even en bel anders zelf als je het niet meer houdtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Normaal kan het me niet schelen, maar het ziekenhuis kan bellen.
Lijkt me leuk!
Doe ik !quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wacht nog even en bel anders zelf als je het niet meer houdt
Oh, maar ik vind het helemaal niet raar dat je jompeltquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:37 schreef krakkemieke het volgende:
Het was het ziekenhuis, de 19e word ik geopereerd!![]()
Beetje raar die smiley, maar het is een opluchting!
Dat dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:41 schreef AnneX het volgende:
Ok. Krakke, aftellen en dan weer vooruitzien?
* wil wel meejuichen dat de datum bekend is.
Mooiz zoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:37 schreef krakkemieke het volgende:
Apple versie 5.0 is in de maak met wederopstand-app.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de wederopstanding komt
Nee hoor, helemaal niet raar! Fijn dat je nu een datum hebt waar je je op voor kan bereiden en fijn dat er iets gaat gebeurenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:37 schreef krakkemieke het volgende:
Ik neem wel een bastogne-koekjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:43 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke een grote taart neerzet![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik neem wel een bastogne-koekjenet twee pakken gehaald in de bonus
![]()
![]()
quote:
quote:
Stoofpotje? Het kan nog, 't is nog vroeg in de middag.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:43 schreef LieLie het volgende:
Ik kan geen leuk doch herfstig en warm en comforting idee bedenken voor het eten vanavond..
Steve heeft een hoop goede dingen bedacht, maar niet hoe ik vanuit de ene provincie in de andere een stoofpotje kan opzetten thuisquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stoofpotje? Het kan nog, 't is nog vroeg in de middag.
Nee, ik 'studeer af' en heb een PvA verstuurd dat goedgekeurd moet worden. Op het werk werk ik echtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, je 'werkt'
[ afbeelding ]kan het nog steeds proeven.
En foto nummer 2411 op m'n fototoestel
Maandmenu toetje is death by chocolatequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:10 schreef golfer het volgende:
Vanavond met kortingsbon uit eten bij Truffels in Haarlem.
Ik denk toch dat deze iets minder machtig zal zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
Maandmenu toetje is death by chocolateDie hebben we op de eerste Leinmeet ook gehad
Lekkerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, je 'werkt'
[ afbeelding ]kan het nog steeds proeven.
En foto nummer 2411 op m'n fototoestel
Dan zal het niet zo lang meer duren...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
Opa update: de morfine gaat een handje helpen
Goed dat ze daartoe overgaan, hopen dat het niet meer zo lang duurt. Woont ie ver?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
Opa update: de morfine gaat een handje helpen
In Velserduin op anderhalf kilometer van hier.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed dat ze daartoe overgaan, hopen dat het niet meer zo lang duurt. Woont ie ver?
En die was erg lekker!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maandmenu toetje is death by chocolateDie hebben we op de eerste Leinmeet ook gehad
Lange dag ja. Maar fijn dat het leuk was!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
eindelijk weer thuis
lange dag, hard gewerkt, leuk met de klas, leuk met mijn stagiaire, dus positief. Maar wat laat..
Goed nieuws!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:37 schreef krakkemieke het volgende:
Ik lees dat je snel geholpen wordt, fijn!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lange dag ja. Maar fijn dat het leuk was!
Lekker. Vooral als je 1 koekje per dag neemt, dan doe je er lekker lang meequote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik neem wel een bastogne-koekjenet twee pakken gehaald in de bonus
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lekker. Vooral als je 1 koekje pak per dag neemt, dan doe je er lekker lang mee
Niet eens zo heel erg bijzonder, die death by chocolatequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
Dat kan ik niet!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lekker. Vooral als je 1 koekje per dag neemt, dan doe je er lekker lang mee
Ik kan me ook maar moeilijk inhouden met lekkere dingen. Gelukkig tellen gele kiwi's ook als lekkerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:38 schreef krakkemieke het volgende:
Dat kan ik niet!Daarom koop ik ze nooit.
blokken boter met Cointreauquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet eens zo heel erg bijzonder, die death by chocolate
Ik heb nu aardappeltjes als toetje. Marsepeinen aardappeltjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kan me ook maar moeilijk inhouden met lekkere dingen. Gelukkig tellen gele kiwi's ook als lekker
Meh, wie wil er nou koekjes als je ook dit kunt eten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:15 schreef LieLie het volgende:
Krakke, wat fijn dat er een datum is geprikt!
Ik heb het ijskoud!
En jullie moeten niet over koekjes praten
Met de Bakker?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
hihi oude afleveringen van Lingo.. die zijn tenminste nog leuk
Mijn moederquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Meh, wie wil er nou koekjes als je ook dit kunt eten?
[ afbeelding ]
Oud wiefquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neeeeécht oude Lingo.. van toen jij een baby was
![]()
Ik!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Meh, wie wil er nou koekjes als je ook dit kunt eten?
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah mooi, morgen mooi weer dus, en ik heb pleinwacht, dus dat komt goed uit![]()
Ik heb zo'n geweldige persoonlijkheidquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat je dat dan toch zomaar over hebt voor zo'n old wief![]()
![]()
Pak is leegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lekker. Vooral als je 1 koekje per dag neemt, dan doe je er lekker lang mee
Zat lekkere dingen op kantoor maar daar kan ik makkelijk afblijven hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kan me ook maar moeilijk inhouden met lekkere dingen. Gelukkig tellen gele kiwi's ook als lekker
en wanneer kunnen we de foto's verwachten in Opmerkelijke foto's van Funda #66quote:
Borisz, moet jij ook zoekplannen maken?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:50 schreef borisz het volgende:
Zo paper is zo goed als af. Alleen de abstract nog en maar eens alles voor de 100ste keer nalopen.
Nee, mij moesten direct een plan van aanpak met het theoretisch kader inleveren, dan keek de docent ernaar en gaf commentaar voor het verdere onderzoek.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Borisz, moet jij ook zoekplannen maken?
Ja, dat heb ik nu ook gedaan. Maar daarna moet je dan in de bijlage van het onderzoeksverslag een zoekplan hebben. Dus alle zoekwoorden die je hebt gebruikt, de zoekmachine of database, het aantal resultaten, de relevantie van de resultaten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee, mij moesten direct een plan van aanpak met het theoretisch kader inleveren, dan keek de docent ernaar en gaf commentaar voor het verdere onderzoek.
Euh.. Nou.. Euhm.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Shit, mijn vader belde, nu heb ik de conclusie gemist
Dat hoeft bij ons dus niet en nooit voorbij zien komen ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu ook gedaan. Maar daarna moet je dan in de bijlage van het onderzoeksverslag een zoekplan hebben. Dus alle zoekwoorden die je hebt gebruikt, de zoekmachine of database, het aantal resultaten, de relevantie van de resultaten.
Ik vind het gezeik
Werkverschaffingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat hoeft bij ons dus niet en nooit voorbij zien komen ook. En het klinkt als gezeik ja. We hebben wel verteld waarom we een bepaalde index gebruiken en relevantie van die index, maar niet de zoekmachine/aantal resultaten etc etc.
Oe.... Ff doen zoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:43 schreef LieLie het volgende:
@P, in de iPad appstore kun je het Donna Hay magazine gratis downloaden, mooi blad wel (met koekjes)
nu ben ik ook benieuwd!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Laat maar, al gevonden. Je hebt flink opgeruimd
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nu ben ik ook benieuwd!
Ga je samenwonen, DH?
Goed hoor!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef Jagärtrut het volgende:
lieve CULlers trouwens, hoe gaat het met jullie?
goedquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef Jagärtrut het volgende:
lieve CULlers trouwens, hoe gaat het met jullie?
ook goed! Was afgelopen weekend in NL, en heb daar een flinke verkoudheid opgelopen. En morgen vlieg ik naar Estland, dus het is druk druk druk...Volgend weekend maar eens lekker thuis uitrusten...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
goedmoe maar goed
![]()
En met jou dan??
een bruiloft. Sort of vakantie, dus. Vooral veel bezig zijn en sociaal doen, en zonder stem gaat dat vrij lastig..Ben benieuwd!quote:
3, doorgaans. Sterktequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:28 schreef borisz het volgende:
Opa is nu helemaal gestopt met drinken, met eten was dat al twee dagen het geval... Is nu een kwestie van een paar dagen.
Is ie nog een beetje bij soms? Zulke dingen zijn heel naar, maar 't brengt vaak de familie dichter bij elkaar. Dat is wel mooi.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:28 schreef borisz het volgende:
Opa is nu helemaal gestopt met drinken, met eten was dat al twee dagen het geval... Is nu een kwestie van een paar dagen.
Sterktequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:28 schreef borisz het volgende:
Nog een enkele keer volgens mij. Ja het is heel naarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is ie nog een beetje bij soms? Zulke dingen zijn heel naar, maar 't brengt vaak de familie dichter bij elkaar. Dat is wel mooi.
Oh Ja! Die wil ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
Deze: https://www.ouderenwinkel(...)G21KsCFcNJ3godCX5ctQ
Klinkt goed!!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:24 schreef DarkElf het volgende:
In t kader van keukenprutsen, heb ik vandaag weer eens wat geprobeerd:
Nav een aflevering van 'Grow your own drugs': verse kippensoep gemaakt met gember/paddestoelen/chili pepers/ Goji bessen /een aftreksel van gedroogde Echinacea wortel/ ui/ look ...
en smaken dat t doet!Dat jaagt de 'griep' er wel uit als we hem krijgen
. Dit gaat de vriezer dus in
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
*burb*
Heel erg lekker gegeten bij Truffels en we werden voor het eerst herkend n.a.v. onze recensies.
"Zijn jullie soms Paul en Trudie van die recensies? "![]()
Familie kan nog door 1 deur hoor, dat is het probleem niet zo. Complexiteit zit op andere vlakken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:10 schreef Bluezz het volgende:
En Opa Boor met ingewikkelde fam. hopelijk is het snel voorbij, slaapt ie rustig in en kan de fam. nog door 1 deur
En datquote:DH mag ik een linkje naar huis?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Boris nog even de beloofde (weggelopen) Wiske foto's
1 en 2
(nog in mn oude Utregse huissie)
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
*burb*
Heel erg lekker gegeten bij Truffels en we werden voor het eerst herkend n.a.v. onze recensies.
"Zijn jullie soms Paul en Trudie van die recensies? "![]()
Ze kijken met verwachting uit naar de komende recensie, die morgen met foto's erbij zal verschijnen.
ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef Den_Haag het volgende:
Linkje stuur ik morgen ff via de pm!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was gezellig.En goedkoop
[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 07-10-2011 00:33:49 ]Confidence through competence
Met Nivea? Of hoe bedoel je het?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz; is hij al ingezalfd? of doen jullie daar niet aan?
gebed en zalfje van de pastoor, waarin hij Jezus vraagt de zieke op te nemen en te verzorgen. /benffwakkerquote:
wel heeel erg lovend zelfs! en de koks zien er nog heel jong uit. dat rundvlees lijkt me heel erg lekker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:29 schreef golfer het volgende:
Hoe later, hoe gekker:
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #6
Vervelend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 06:34 schreef FutureFairytale het volgende:
och jee dit is weer eens een ouderwetse heel slechte nacht
Hihi, gekke kat! De kat van mijn zus gaf ook niks om regen. Hij was ook gek op vuurwerk, het was soms net een mens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:44 schreef DarkElf het volgende:
Werk ze bluezz en idd hier ook al zoveel regen. Die rare gekke zwarte kat van ons stond natuurlijk meteen bij de deur te gillen dat hij naar buiten wilde. Beest is dol op regen![]()
Gecondoleerd, Boris.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |