Als je tegen een kind van 8 maanden al moet gaan (terug)schreeuwen dan denk ik dat je permanent schor bent tegen de tijd dat je kind naar de kleuterschool gaat, om het nog maar niet te hebben over het feit dat ze dan denkt dat het een normale manier van communicatie is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef RijstNatie het volgende:
Mijn dochter is inmiddels 8 maanden oud.
Ze had al een hele sterke eigen wil, maar dit wordt soms nog erger.
het liefst wil ze dat wij haar heel de dag bezig houden en entertainen.
als ze haar zin niet krijgt, gilt ze soms of gaat ze vervelend worden.
Soms eet ze 3 happen en wilt ze ineens niet meer..
hoe moet je hier mee omgaan?
Negeren of nee terugschreeuwen?
Thxquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als het kleintje in de risico groep valt is het afwegen van belangen, Ik val ook in de risicogroep, en ik ben liever een paar dagen grieperig van die prik (want dat is het dan) dan dat ik door een zware griep een longontsteking krijg met alle problemen en medicatie die daar bij komt kijken.
*en weer weg*
Navelbreuk? Welke navelbreuk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef mrien het volgende:
Wat een hoeveelheid VanyelHoe is het eigenlijk met het navelbreukje?
Klinkt vrij logischquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:51 schreef MamaPurk het volgende:
Motilium is tegen misselijkheid en zorgt dat de voeding sneller de maag uit is, aldus de KA. En als voeding niet meer in de maag zit kan het ook niet meer omhoog komen
Dat deed onze oudste dus ook dat noemden ze ook reflux, maar wij waren degene die er last van hadden niet zijquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klinkt vrij logisch
Dottir spuugt nog steeds als een gek. Het gaat ook steeds zuurder ruiken, maar ze heeft er zelden last van (tenminste, zo gedraagt ze zich), dus we wassen een hoop en kopen meer kleren omdat ze anders te weinig schoon heeft.
Je moet iets he
we schreeuwen ook niet terug hoor, dat was een grapje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je tegen een kind van 8 maanden al moet gaan (terug)schreeuwen dan denk ik dat je permanent schor bent tegen de tijd dat je kind naar de kleuterschool gaat, om het nog maar niet te hebben over het feit dat ze dan denkt dat het een normale manier van communicatie is.
Ze zal gewoon je voorbeeld volgen dus negeren en/of afleiden.
Zorgen dat ze ergens anders aandacht voor krijgt.
Ik weet niet wat ze te eten krijgt maar misschien vindt ze het ook gewoon niet lekker?
Och, ik heb wel eens teruggeschreeuwd hoor, of eigenlijk haar geimiteerd met schreeuwen. Of op film gezet en het direct laten zien.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:09 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
we schreeuwen ook niet terug hoor, dat was een grapje.
we leiden haar meestal af of geven haar de zin.
het eten wat ze krijgt vond ze weken ervoor wel gewoon lekker.
gewoon fruithapje van olvarit, niks bijzonders ofso
het is gewoon vaak een strijd en ze kan dat zo vet lang volhouden lijkt het wel.
veel langer als ons
Jeetje wat goed! Straks gaat ze mijnes nog voorbijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:06 schreef Vanyel het volgende:
Cb: 7700 gram bij 71 cm. Nog geen grafiek, maar ik vind haar dik!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:06 schreef Vanyel het volgende:
Cb: 7700 gram bij 71 cm. Nog geen grafiek, maar ik vind haar dik!
wow! dat is volgens mij wel iets te dik hoor...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:11 schreef MamaPurk het volgende:
Nou ik vind haar niet dik hoor VanyelNiet naast die van mij in iedergeval...
Gisteren 69cm bij 9290 gram
Wel nee. Bij een baby is van te dik bijna geen sprake tenzij nu al 20 kilo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:20 schreef cleany het volgende:
[..]
wow! dat is volgens mij wel iets te dik hoor...
Hearhear!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wel nee. Bij een baby is van te dik bijna geen sprake tenzij nu al 20 kilo.
Dat trekt heus wel recht.
Men moet hier echt af van wat hier laatst nog door zoveel ouders geprezen werd. Lang en slank dat is mooi.
Een baby hoort babyspekjes te hebben!
Precies!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Men moet hier echt af van wat hier laatst nog door zoveel ouders geprezen werd. Lang en slank dat is mooi.
Ze is mij al ruim voorbijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck was bij 7,5 maand 73cm bij 8625 gram
Vanyel niet jezelf van vroeger als referentiekader aanhouden hè![]()
Ik vind mijn lange babyspekloze baby prachtigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |