Idd, heel dom van me! Ik wacht op bericht van de administratie en ga dan meteen een nieuw id bewijs aanvragen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:51 schreef TimeJumper het volgende:
@ Cyntiaawat doe je nou, je leuke mooie huisje.!!! (waar ik verliefd op ben
)
Zal je leren, voortaan alle identiteitspapieren inscannen.!!!!!
In het ergste geval kan je versneld in ieder geval een paspoort aanvragen, dus dat zal ook wel met een identiteitskaart lukken, kost wel wat extra's natuurlijk.
Maar wie weet hebben ze wel een kopie bij de personeelsadministratie.
Ik, ga duimen voor je
Zit je ID-kaart niet bij de papieren van t ziekenhuis? Voor t geval ze tijdens je bevalling ineens een identiteitscontrole zouden willen doen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Idd, heel dom van me! Ik wacht op bericht van de administratie en ga dan meteen een nieuw id bewijs aanvragen!
Dat dacht ik ook, zit hij niet (meer) bij. De kopie op mijn werk is geldig tot 2008 dus daar gaan ze vast niet mee akkoord... Damn wat baal ik! Heb nu de rabo een mail gedaan, voor de zomer een rekening geopend en gok dat daar ook een kopie is. Zou de sportschool ook een kopie hebben gekregen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je ID-kaart niet bij de papieren van t ziekenhuis? Voor t geval ze tijdens je bevalling ineens een identiteitscontrole zouden willen doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cas is lekker aan het slapen, nog steeds wat last van zijn prikjes denk ik. of een groeispurt! Hoewel meneer het prima doet![]()
Wat lekker BJ. En herkenbaar, ik ben ook vaak wakker 's nachts, met gespitste oren. Terwijl ik redelijk goed weet wanneer hij zich gaat melden (hoewel, vorige week was hij 'ontregeld', ik denk door de combinatie van snotterigheid, net uit logeren geweest en voor 't eerst bij het kdv geweest, en misschien een groeispurt). Het liefst ga ik dan ook even bij hem kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
heeeeerlijk die babyspekjes![]()
![]()
![]()
en ik ga ff jompelen voor mijn 8 weken oude Lientje; het ging van8 echt super!! 22;30, 5, 8 uur!!! wauw! alleen was ik veeel vaker wakker; want d8 dat ze zich elk moment kon melden haha...
ze smste me gisteren en eergisteren en probeerde te bellenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:02 schreef Aventura het volgende:
Sweeeet!
Dit is dus een verkiezing van de kraamzorgorganisatie. Heeft je kraamschaap dit soms geregeld om alsnog een wit voetje te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |