Ik zag het toevallig in SW voorbij komenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Heeft hij hem verkocht hoor.
Die shit gaat voor 17k he. Ik ga er mooi winst op maken.
Maar ik wilde hem sowieso en ik wachtte op een mooi prijsje. :3
Haha top jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja en ik heb je wat spulletjes gestuurd. Beetje stom, want ik weet vooral van priests wat ze gebruiken en niet zo goed van de restNou ja, stom...handig voor jou
Yup, iemand vroeg er 3k voor en iemand anders reageerde met "tempting..."quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:19 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoe bedoel je? Dat iemand het probeerde te verkopen of wat?
Hmm... bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Isle of Quel'Danas vond ik wel goed daarvoor. Kom je ook nog her en der wat van dat Khorium tegen.
En ze geven extra buffs voor raiding natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:49 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik doe er niks mee, maar veel mensen verdienen er wel wat aan geloof ik.
Engineering, heb je daar geen mining voor nodig?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik ben nu een warlock met tailoring + eng aan het levelen
Waarom koop je geen gametime via Ideal ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:17 schreef redboyke het volgende:
weet er iemand waar je goedkoop gamecards kunt kopen?
ik betaalde altijd 20 euro maar da's nu opgeslagen naar 21,90.
fixed ^^quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Abby79 (Harnass): healer/tank - paladin (mining - jewelcrafting)
2x14=28 euroquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:25 schreef Altron het volgende:
[..]
Waarom koop je geen gametime via Ideal ?
Want die 1 euro en 90 eurocent kun je niet opbrengen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:17 schreef redboyke het volgende:
weet er iemand waar je goedkoop gamecards kunt kopen?
ik betaalde altijd 20 euro maar da's nu opgeslagen naar 21,90.
Ik ben pure tank op Hyu, geen healerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Nog toevoegingen?
Fokguild: De FOK Knokploeg
FokLevelTeams:
-knip-
in belgie hebben ze geen ideal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:25 schreef Altron het volgende:
[..]
Waarom koop je geen gametime via Ideal ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |