nee, ze is lelijk en eng en straks komt ze hier en ik wil het niet meer zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
@Tombo, ik zou net als in Bridget Jones een berichtje sturen naar je maillot collega 'Forgot skirt today??'.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
@Tombo, ik zou net als in Bridget Jones een berichtje sturen naar je maillot collega 'Forgot skirt today??'.
Shit zeg... beterschapquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:48 schreef Qwea het volgende:
aaarg, BoeBoe heeft een hotspot. ff AB halen.
Hier staat die welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:49 schreef Qwea het volgende:
Serieus, criminal minds, flashpoint, law and order svu, allemaal gisteren in the USA uitgezonden, niet binnen te halen
Geef me mijn series eens!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:59 schreef Cat22 het volgende:
Terug van de DA. Daar kom je altijd half Redcat tegen met zieke en zwakke kittens en aangezien je toch moet wachten kun je meteen verhalen uitwisselen. Het is hevig dit jaar qua aanbod van kittens.Ennnnn.... ik hoorde daar dat iemand naar Manolo heeft geïnformeerd!
Ze zlllen binnenkort dus bellen.
![]()
As for the toetjes: Daan heeft geen oormijt, Mona zag er prima uit maar het auwa oogje moet vier keer per dag gezalfd, over Pina was ze ook heel tevreden, doorgaan zoals ik al deed (vanmorgen hebben de dames samen 40 gram brokjes opgesmikkeld!
) en ook haar auwa oogje mag 4 keer per dag een zalfje.
Manolo was wel redelijk boos op de terugweg.Zielig miewen
![]()
, boos mauwen
en gefrustreerd KRIJSEN
![]()
![]()
![]()
, alles is de revue gepasseerd.
Ik ga niet online kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hier staat die wel
http://www.free-tv-video-online.me/internet/flashpoint/
Ik download ze zelf nooit.
Komt goeie. ff AB gehaald net in zijn mik gestopt en ff hydrocortiderm erop gedaanquote:
Ik weet wel waarom Manolo boos was, hij wil niet weg bij jequote:
Bij mij doen ze dat altijd op de heenweg, maar nooit op de terugwegquote:
Aah joh, hij heeft je iig niet lopen krabbenquote:
1. Want kijkt fijner IMHO.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:13 schreef Ynske het volgende:
even een vraagje
uitsnede 1 of 2?
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Dat had ik nog niet verteld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, hij heeft je iig niet lopen krabben
2. Daar klopt de verhouding tussen onderwerp en achtergrond beter.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:13 schreef Ynske het volgende:
even een vraagje
uitsnede 1 of 2?
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet verteld.![]()
Hij mocht naast me zitten in zijn vervoersbox en die lange zwartwitte poten kwam soms té dichtbij.
En daarom wordt hij niet boos op de HEENweg, maar wel op de TERUGweg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom Manolo boos was, hij wil niet weg bij je
Punt. Maar op de 1 of andere manier blijven bij 2 mijn ogen steeds zoeken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2. Daar klopt de verhouding tussen onderwerp en achtergrond beter.
(oude) trui FTW.quote:
Mijn oog niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Punt. Maar op de 1 of andere manier blijven bij 2 mijn ogen steeds zoeken.
ik ben t met beide eens. bij 2 zie je de deksel niet meer eindigen waardoor meer rustquote:
Ja duhquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarom wordt hij niet boos op de HEENweg, maar wel op de TERUGweg.
Kun je nagaan hoe verdrietig hij was toen jouw man hem afwees.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja duhje kreeg daar toch te horen dat er voor hem gebeld was , dat heeft hij ook gehoord.
Neeheeeeeeeeee blij, want hij bleef bij jouquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe verdrietig hij was toen jouw man hem afwees.
Nee hoor,quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe verdrietig hij was toen jouw man hem afwees.
Wanneer kom je hem halen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:44 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik nu maar vertellen dat ik voor Manolo gebeld heb om te voorkomen dat iemand anders hem wil?
Ow sneakyquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:44 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik nu maar vertellen dat ik voor Manolo gebeld heb om te voorkomen dat iemand anders hem wil?
Jij hebt zijn zielige miewtjes niet gehoord en zijn traantjes niet gezien nadat jullie weg waren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hoor,hij rende gelijk weg toen hij mijn man zag, hij had toen al voor jou gekozen
Dat was gewoon toneelspel van Manolo zodat hij bij jou op schoot kon liggen en om je te verleiden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt zijn zielige miewtjes niet gehoord en zijn traantjes niet gezien nadat jullie weg waren.
Nóg een dramaqueen in dit huishouden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was gewoon toneelspel van Manolo zodat hij bij jou op schoot kon liggen en om je te verleiden.
Ik bel na kittendag afquote:
Mag niet.quote:
Ik zeg toch niet dat ik het benquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag niet.Dan komen ze Sawyer ook ophalen ivm schending van de afspraken.
Meldingen zonder naam en nummer worden niet naar me doorgesluisd. Liegebeest!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het ben
* zucht *quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meldingen zonder naam en nummer worden niet naar me doorgesluisd. Liegebeest!
Sinds je verhuisd bent? Zijn er misschien dingen die hij wel hoort en jij niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:04 schreef Qwea het volgende:
Vreemd hoor, valt me steeds vaker op dat Baloe blaft zonder dat er wat aan de hand is
Ja en nee. Op de flat deed hij het soms ook, maar dat was te verklaren door het trappenhuis waar mensen doorheen renden. Dus ja, eigenlijk wel sinds we hier wonen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sinds je verhuisd bent? Zijn er misschien dingen die hij wel hoort en jij niet?
Daar ga ik ook niet van blaffenquote:
Of is Q doof aan het worden.quote:
Nou, je maakt er grapjes over. Maar ik hoor steeds slechter aan rechtsquote:
Ga eens naar de audioloog dan. Misschien is het iets onschuldigs (oorsmeer of een spinnenlijk ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, je maakt er grapjes over. Maar ik hoor steeds slechter aan rechts![]()
Maar hij doet het ook als Mo tv aan het kijken is bv. Of als hij de steeg in komt. Dan is er niemand en dan gaat hij blaffen
Ben ik allang geweestquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ga eens naar de audioloog dan. Misschien is het iets onschuldigs (oorsmeer of een spinnenlijk ofzo) maar als het wel gehoorschade is kan je dat maar beter weten.
Dat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ga eens naar de audioloog dan. Misschien is het iets onschuldigs (oorsmeer of een spinnenlijk ofzo) maar als het wel gehoorschade is kan je dat maar beter weten.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat.![]()
![]()
En Tombo heeft net gebeld over Manolo. Andere naam, andere stem, ander telefoonnummer, maar ze komt vrijdag kijken. Gezellig!
Ze deed wel stom hoor. Ze wist zeker dat ze me niet kende.quote:
Cyaankalistickjes met ananasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:32 schreef Qwea het volgende:
Oeh, luister eens.
Mo heeft Donderdag 3 Nov een pokeravond op zijn werk. Wordt voor eten e.d gezorgd. Nu staat er in de mail dat andere lekkernijen gemaakt door de werknemer natuurlijk op prijs worden gesteld, bij het eten.
En bij de snacks staat ook zoiets.
Iemand tips wat ik kan maken?
A samosa is a stuffed pastry. Klinkt goed. Heb je een recept die jezelf maakt?quote:
Oeh, nicequote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik maak verschillende. Je hebt hele simpele en met en zonder vlees.
http://www.smulweb.nl/recepten/1361885/Indiase-samosa
Deze heeft kipvulling:
http://www.smulweb.nl/recepten/1393286/Samosa
Waar haal ik bv garam masala?? Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik maak verschillende. Je hebt hele simpele en met en zonder vlees.
http://www.smulweb.nl/recepten/1361885/Indiase-samosa
Deze heeft kipvulling:
http://www.smulweb.nl/recepten/1393286/Samosa
Anders valt het zo opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze deed wel stom hoor. Ze wist zeker dat ze me niet kende.En mijn huis wist ze ook al niet meer te wonen.
*haalt kruimelvlaai in huis*quote:
Gewoon lekker uitzieken deze weekquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Zo, boodschappen doen was weer geen hit. Iets zegt me dat dat werken niks meer wordt deze week![]()
Pagan en Stega, bedankt voor de superleuke ende lieve post![]()
Laat nou toch net vanavond mn Dextervriendinnetje komen
Mag je zeker trots op zijn!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Woei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ennuh 5920 bij 62cm![]()
En gisteren zonder te huilen in het badje![]()
* ferrari_rood trots is
Wie is dat nou weer??quote:
Ik moet zeker terug gaan lezenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Meh ja, ik heb de baas net gebeld dat t m niet meer wordt deze week...
Shitzooi hoor, ik baal er onwijs van.
Zolang ik zit en niks doe gaat het wel , maar elke inspanning is er een te veel nog, die long heeft echt een tik gehad.
Morgenmiddag ook weer even langs de ha , ze wilde graag nog eens luisteren.
Broertje komt vanavond langs.
Ze hebben de vleesetende planten ontdekt thuis, hij moet me ook wat komen brengen van mn moeder
Ze geloofde dr helemaal niks nie van dat ik die dingen zelf jaaaaaaaaaren gehad heb
Ze groeitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Woei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ennuh 5920 bij 62cm![]()
* ferrari_rood trots is
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
Ferrari, wat goed!
Bij Wie is de Chef maakt een meisje zwart sesamijs
Een van de andere gasten piept 'dat het niet zwart maar grijs is'.
Echt...
Cooolquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Woei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ennuh 5920 bij 62cm![]()
* ferrari_rood trots is
Wat een zeiksnor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
Ferrari, wat goed!
Echt...
jezusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
Ferrari, wat goed!
Echt...
Ik wil Shabu.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
jezuszeik niet, stom wijf.
bedankt, ik wil nu sesamijs
Ik ga dadelijk vers gekochte pasta eten met saus van eergisteren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:43 schreef Qwea het volgende:
ik zit aan wat vlees gemarineerd in stukjes met paprika van eergisteren wat op moet
Het is dat ik niet zo handig ben met stokjes.quote:
Ze kan nog niet lopen oenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Coool
Loopt ze nu al in de pas met haar leeftijdsgenootjes?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:46 schreef tombolafan het volgende:
ik wil ook shabu
ik wil dat ze in de sauna shabu-eten serveren![]()
![]()
Jaaaaaaaa, briljant he, allemaal door dat ene topic van die rolluikenfanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie nu pas dat er een nieuw subforum is.Rolluikspotters
Hou je op?quote:
OOKquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]Neeeeee!
Sauna moet Turkse Tosti's houden
Deze vind ik zo goed: Rolluiken met een maatje meer #1quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, briljant he, allemaal door dat ene topic van die rolluikenfan
Er is ergens een woordenboek waarin je zaken kunt toevoegen, hoorde ik laatst.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:15 schreef Qwea het volgende:
Ik haat woordfeud. Heb ik goeie letters, maak ik er "bdsm" van, is het geen woord.
ooh?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is ergens een woordenboek waarin je zaken kunt toevoegen, hoorde ik laatst.
Nu wil je zeker weten waar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu wil je zeker weten waar.
godverdomme, cat! 1 ding wil ik maar van je wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Tja elk recept is weer anders. Ik zou ze wel frituren en zelf deeg maken is wat dunner en lekkerder maar bladerdeeg is veel makkelijker. Beetje of je zin hebt in veel of weinig werk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar haal ik bv garam masala?? Ik heb er nog nooit van gehoord.
En waarom de 1 frituren en de andere niet? 1 maak je deeg zelf bij de ander haal je bladerdeeg.
Daar had Acda het over bij dit was het nieuwsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is ergens een woordenboek waarin je zaken kunt toevoegen, hoorde ik laatst.
Thnx! Dan zal de kurkuma daar vast ook wel te koop zijn. Ik denk dat ik het idd met kip ga maken... maar zou je kip ook frituren dan? Ik ga het volgende week eerst maar es maken en proeven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tja elk recept is weer anders. Ik zou ze wel frituren en zelf deeg maken is wat dunner en lekkerder maar bladerdeeg is veel makkelijker. Beetje of je zin hebt in veel of weinig werk.
Garam Masala wordt vrij veel gebruikt in de Indiaase keuken. Gewoon bij de Appie te koop bij de kruiden
Ja daar ook wel te koop en anders de toko!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx! Dan zal de kurkuma daar vast ook wel te koop zijn. Ik denk dat ik het idd met kip ga maken... maar zou je kip ook frituren dan? Ik ga het volgende week eerst maar es maken en proeven.
Dat is toch ook een afkorting?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:15 schreef Qwea het volgende:
Ik haat woordfeud. Heb ik goeie letters, maak ik er "bdsm" van, is het geen woord.
Ik nu ookquote:
Truestory. Ik ga het proberen! Nogmaals thnx!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja daar ook wel te koop en anders de toko!
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk altijd de vegetarische variant maak maar kip kan je best frituren. Denk aan kipnuggets. Er zit nu ook een laagje omheen.
Ik faal.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
godverdomme, cat! 1 ding wil ik maar van je weten
Ja doe ik. Ik ga ook bij de bakker brood over de lengte laten snijden, insmeren met roomkaas en gerookte zalm... oprollen, in folie op laten stijven in de koelkast en er dan plakjes van snijden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ben benieuwd hoe het wordt Q! Laat je het ons weten?![]()
Cat, jij faalhaas![]()
Ik faal dus niet in het voldoen aan je verwachtingen.quote:
Ja hoor. Hij heeft het wel gezellig geloof ik daar. En ze hebben dus in November een pokeravond. Die dag 2u langer doorwerken en dan krijgen ze eten, bier, hapjes, ect ect. En mogen ze de volgende dag 2u eerder naar huis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goed idee Q! Is hier altijd een hit die rolletjes![]()
Bevalt het MM op zijn nieuwe werk?
Wat tof!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef nokwanda het volgende:
Ik kom even jubelen hier![]()
![]()
Staal van theatergroep Max, waar Joel in speelt krijgt heel goeie recensies. Heb ze nu al van On Stage, Trouw, De Groene Amsterdammer, de Volkskrant en de Televaag gelezen.
Ik was al trots op hem, maar dit is voor het hele team en hem echt wel een boost
Het feit dat het bestaat. De totale nutteloosheid ervan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat goed Nok![]()
Kan iemand me uitleggen wat de garrup van het rolluikensubforum is?
Serieus topic gestart in GC: Bestaan er meer mensen die rolluiken spotten? waarna fok ermee aan de haal ging.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat goed Nok![]()
Kan iemand me uitleggen wat de garrup van het rolluikensubforum is?
Omdat je zelf rolluiken hebtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Serieus topic gestart in GC: Bestaan er meer mensen die rolluiken spotten? waarna fok ermee aan de haal ging.
Ik vind het lollig.
Dat is het begin van een filmpje, het plaatje wat ik zeg maar zie voordat het filmpje begintquote:
10 stuks.quote:
Evilquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is het begin van een filmpje, het plaatje wat ik zeg maar zie voordat het filmpje begint
Poes hing in mijn broek en werd er uit geplukt door mij
Zelfs mijn poezzies hebben een eigen rolluik.quote:
Gaaf zegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef nokwanda het volgende:
![]()
Staal van theatergroep Max, waar Joel in speelt krijgt heel goeie recensies. Heb ze nu al van On Stage, Trouw, De Groene Amsterdammer, de Volkskrant en de Televaag gelezen.
Ik was al trots op hem, maar dit is voor het hele team en hem echt wel een boost
Ik heb alleen de groene, maar die is wel heul lekker vind ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:
Bros sinaasappel is haast nog lekkerder dan bros after eight.![]()
Kun je nagaan hoe lekker die oranje is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de groene, maar die is wel heul lekker vind ik![]()
Moet er nu alleen ff niet aan denken, ik hou het voor vandaag gewoon bij crackers en bouillon
Open er een subforum overquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb 2 zonneschermen waarvan eentje met een motortje
Die heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb 2 zonneschermen waarvan eentje met een motortje
Wij hebben er 12. Minstens. O nee, 13quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
Zelfs mijn poezzies hebben een eigen rolluik.Ook de Redcats.
![]()
Ik bedenk me net dat ik trouwens 11 rolluiken heb!Was het luikje van het badkamerraam vergeten.
Die had ze niet voor me meegenomenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe lekker die oranje is.![]()
Hoe is het met het hoofdje en het maagje?
Ik moest ook voor mijn eigen oranje zorgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die had ze niet voor me meegenomen![]()
Hoofd voelt alsof er een stel golfballen in stuitert, met name in de wangetjes, maagje gaat goed mits ik kleine beetjes en geen rare dingen eet.
Longen doen nu alleen akelig pijn, dus ik denk dat het uitzakt ofzo.
Zodra m'n voeten zeer gaan doen, ben ik er van af![]()
Straks maar weer een ibuutje en weer slapen, ben toch alweer ruim 2 uur op nu
Inmiddels is hij weer vertrokken. Geen idee waar knul zit.quote:
Aw, ik voel me al haast brak als ik het leesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoofd voelt alsof er een stel golfballen in stuitert, met name in de wangetjes, maagje gaat goed mits ik kleine beetjes en geen rare dingen eet.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh jakkes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
Even snelen
Voor ing
Morgen om 19.00 4 mensen te eten krijgen als housewarming terwijl je tot 18.00 moet werken is best stress
Tussen dood en leven zit nog best veelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga niet dood hoor, maar tnx![]()
Elies, beetje bijgekomen van je vroege avonturen?
Echt kokenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh jakkes.![]()
Vissie halen een optie?![]()
Of ga je echt voor ze koken?
Newsflash... dat ga je welquote:
Ik stelde net voor om naar bed te gaan. Dat vond de beeb niet zo'n goed idee.quote:Elies, beetje bijgekomen van je vroege avonturen?
Ooooh, gelukkig maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tussen dood en leven zit nog best veel
En ter troost; ik had alleen voor mn moeder bros orange mee, omdat ze op de katten had gepast
Dus jij 2 kant en klare lasagna's gekocht en een pak perzikkenyoghurtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt koken
Is een kookgroepje, en ik zei van de week al tegen mn zusje; "het was toch niet bij mij he?"
"neeeeeeeeeeeeee, jij was nog niet aan de beurt" zei ze
Maar omdat ik verhuisd ben en dus housewarming heb was het wel bij mijKwam ik gister achter
Ik mag toch hopen van nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Newsflash... dat ga je welNiet perse nog deze week denk ik, maar uiteindelijk ga jij ook hoor
Kusje drop
[..]
Ik stelde net voor om naar bed te gaan. Dat vond de beeb niet zo'n goed idee.
Ik ben ziek
Ik ben een happy camper vandaag
Ik heb nog getwijfeld om er voor jou ook een mee te nemen, maar dat vond ik lullig voor de restquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ooooh, gelukkig maar.
Ik voelde me ineens nog zieliger dan dat ik al was
Nou ja, het is gewoon een vriendinnengroepje en we eten eens in de zoveel tijd bij elkaarquote:Dus jij 2 kant en klare lasagna's gekocht en een pak perzikkenyoghurt![]()
Oeh, ik zou balen....sowieso....kookclubjes![]()
Dan hang ik met 5 minuten boven de potquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Weet je wat? Ga lekker borrelen met de beeb, dan lig je over een half uur alsnog in je bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan hang ik met 5 minuten boven de potSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo diep had ik nog niet eens doorgedacht
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maar Ing welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo diep had ik nog niet eens doorgedacht
Klinkt heerlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
Oh en het wordt gevulde champignons met geitenkaas en honing, gegratineerde uiensoep, gehaktflapjes met salade en soesjes-banaan-spiesjes met chocoladesaus en slagroom![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan hang ik met 5 minuten boven de potNee, Ing niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die dacht meer aan het feit dat je van drank nogal snel omvalt en dus geoorloofd vroeg op bed zou mogen.
Dat jij er weer een ransaperijpartijtje van maakt
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Dat dacht jij wel, want zo ben jijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, Ing niet.![]()
Die dacht meer aan het feit dat je van drank nogal snel omvalt en dus geoorloofd vroeg op bed zou mogen.
Dat jij er weer een ransaperijpartijtje van maakt
Ik heb al amper lucht atm en dan ga je dit soort opmerkingen makenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Tombo, die champignons met geitenkaas en honing klinken lekker zeg!
Uiensoep, gaat je visite daar niet van aan de poepjes?
Leuke binnenkomer! Hi schat, hoe is het met jou vandaagquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Tombo, die champignons met geitenkaas en honing klinken lekker zeg!
Uiensoep, gaat je visite daar niet van aan de poepjes?
Zeg, durf je wel tegen een ziek ende zielig meisje?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dacht jij wel, want zo ben jij
Ransapenpartijtje... Ik denk dat ik er een thema van maak
Slaapgebrek, euforie en decorumverlies. Do the math!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg, durf je wel tegen een ziek ende zielig meisje?
Nou, voor deze ene keer dan...omdat jij het bent.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slaapgebrek, euforie en decorumverlies. Do the math!
Wij vinden jou ook leukquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Flatulatiepartijtje![]()
Ransapen!
Jullie herinneren me er regelmatig aan waarom ik jullie ook alweer zo leuk vind.
Zo fijn!
Oei, en wanneer was dat ook al weer? Ach, helaas; ik kan niet... Jammer; volgende keer kom ik graagquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
Ach, als men gezamelijk aan de poepjes gaat dan ruiken we elkaar vast niet meer
En die champignons... wacht ff
Heb jij er ook al zin inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Flatulatiepartijtje![]()
Ransapen!
Jullie herinneren me er regelmatig aan waarom ik jullie ook alweer zo leuk vind.
Zo fijn!
Je bent te goed voor mequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, voor deze ene keer dan...omdat jij het bent.
IK BEN EEN RANSAAPJE
Nou las ik toch: met jullie heb ik altijd zin in Elies...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Met jullie heb ik er altijd zin an Elies
Uiensoep met maoam, allemachtig, dat zal me een klap geven
Peukpoespleuren; de nieuwe zondagmorgenhobby voor hen die niet ter kerke gaanquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
Ach, als men gezamelijk aan de poepjes gaat dan ruiken we elkaar vast niet meer
En die champignons... wacht ff
Ziet er goddelijk uitquote:
Ow momentje, ga ik nog ff mijn bikinilijn doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik duik zomaar es achter Eliesje aan
Gelukkig hebben we geen geur-pcquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er goddelijk uit![]()
Champignons kunnen je euhm...darmpolonaise ook versnellen he?
Dat gaat me een feest worden morgen![]()
Hoeft niet joh, ik duik er zo ook wel in.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow momentje, ga ik nog ff mijn bikinilijn doen
Ik ga ook op tijdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik duik zomaar es achter Eliesje aan
En een foto ongeveer een uurtje nadat het eten op is?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook nog een foto van nadat ze uit de oven komen?
O M F Gquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoeft niet joh, ik duik er zo ook wel in.
Lekker warm
Ik ruik toch niets momenteelquote:
Doet ze het nu weer goed?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga ook op tijd
Beetje slaap inhalen van afgelopen nacht, Bink liep te spoken.
Careful what you wish for. Ik heb slechte ervaringen met culinaire foto's hier op FOK!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
Ja absoluut!quote:
Ohjaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
En met name champignons maken hier wel es rare foto's
Morgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond em zelf ook wel lollig.quote:
1....2.....doordouwenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Ow, mn knieen zitten op slot en ik moet eigenlijk nog ff de salade maken
Slaap lekker!!!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ibu *check!*
Neusspray *check!*
Juiste poezen op de juiste plek *check!*
Dan kruip ik nu lekker naast Droopy![]()
tnxquote:
OK, doet ie het ook?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Zo, boodschappen doen was weer geen hit. Iets zegt me dat dat werken niks meer wordt deze week![]()
Pagan en Stega, bedankt voor de superleuke ende lieve post![]()
Laat nou toch net vanavond mn Dextervriendinnetje komen
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef nokwanda het volgende:
![]()
Goed zo, hij is vers van de pers. En beterschap hé.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:31 schreef oh-oh het volgende:
We zijn er niet aan toegekomen, ik ga het morgen checken Strega
Ja gelukkig welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:14 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik las iets over champignons en om de een of andere reden dacht ik toen aan ravioli. Vreemd.
Maar het was een andere combinatie zag ik
Nou inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Steve Jobs dood, dat is nog snel gegaan.
90 euro?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:37 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
mijn laptop oplader is stukik mag zo voor 90 euro een nieuwe halen. Had ik hem maar niet moeten laten slingeren voor de kittens (zonder stroom)
Ik heb een macBook Pro, volgens mijn vriend is hij 90 euroquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:44 schreef Hitomi het volgende:
[..]
90 euro?Is ie niet ergens goedkoper te krijgen?
Ben bang dat ie gelijk heeft... Zelfs bij replacedirect is ie gewoon ¤ 89quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:46 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een macBook Pro, volgens mijn vriend is hij 90 euro
Laat eens een hoorapparaat aanmeten dan? Je gaat toch ook niet zonder bril/lenzen rondlopen als je slecht ziet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik allang geweestpaar jaar terug al. Is gehoorschade.
Heb tinnitus en hyperacusis. Heb ook gehoorverlies aan rechts. Laatste tijd merk ik dat als Mike in rechts staat te lullen vanaf de trap ik 10x moet navragen wtf hij nou zeiEn ik heb ook het idee dat ik mijn series niet zo scherp meer meekrijg. Klinkt als gemompel. Dus ik doe het maar met subs
Je zou ze de kost moeten geven...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Laat eens een hoorapparaat aanmeten dan? Je gaat toch ook niet zonder bril/lenzen rondlopen als je slecht ziet.
Heb je je lolbroek aan vandaag?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven...
Wtf moet ik for god sake met een gehoorapparaat. Het is niet dat ik doof ben ofzo hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Laat eens een hoorapparaat aanmeten dan? Je gaat toch ook niet zonder bril/lenzen rondlopen als je slecht ziet.
Ja want alleen dove mensen dragen een hoorapparaatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf moet ik for god sake met een gehoorapparaat. Het is niet dat ik doof ben ofzo hoor
Ooh en trouwens, ja dat doe ik wel. Want ik heb mijn bril alleen op bij het autorijden. Gaat ook al jaren prima.
klopt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja want alleen dove mensen dragen een hoorapparaat
Tsja...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Ik las net wat hij geschreven heeft:
No one wants to die. Even people who want to go to heaven don't want to die to get there. And yet death is the destination we all share. No one has ever escaped it. And that is as it should be, because Death is very likely the single best invention of Life. It is Life's change agent. It clears out the old to make way for the new. Right now the new is you, but someday not too long from now, you will gradually become the old and be cleared away. Sorry to be so dramatic, but it is quite true. Your time is limited, so don't waste it living someone else's life. Don't be trapped by dogma -- which is living with the results of other people's thinking. Don't let the noise of others' opinions drown out your own inner voice. And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary.
-- Steve Jobs
Oh wij zijn al meerdere keren bij mijn schoonmoeder binnen gestapt omdat ze de telefoon en de deurbel niet meer hoort en we na nergens reactie toch wat zorgen kregen... maar ze is niet doofquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Het moet eerst tot je doordringen dat je slecht hoort.
Ik ken iemand die de tv steeds harder moet zetten om nog wat te verstaan, maar ze is niet doof hoor
Ik ben ook niet doof. Ik heb gehoorverlies in links rechtsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Het moet eerst tot je doordringen dat je slecht hoort.
Ik ken iemand die de tv steeds harder moet zetten om nog wat te verstaan, maar ze is niet doof hoor
http://www.keurmerk.nl/NL(...)-over-keurmerken#Kan iedereen zomaar een keurmerk beginnen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Tsja...
Maar niet alles wat gaat is old helaas![]()
Ik zat me af te vragen he... mag iedereen gewoon een keurmerk starten, is daar geen controle op?
Helaas wel,ook hart van nederland gezien over dat cattery keurmerk of alleen de internetverhalen gelezen die daarna loskwamen over hoe goed die keurmerkverstrekkers zelf bezig zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:24 schreef senesta het volgende:
Ik zat me af te vragen he... mag iedereen gewoon een keurmerk starten, is daar geen controle op?
echt hequote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Te grappig, welk topic, welke snoepjes?
Gelukkig heb je wel nog dezelfde![]()
Dat heb ik dus ook; er stond van alles op het aanrecht en dat zou ik ff voorspoelen en in de vaatwasser zetten en toen ik klaar was stond ik gewoon te hijgen en te hoestenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Cake eet lekker weg nu denk ik, brood trekt me helemaal niet.
Gisteren zat mn bezoek een bak chips weg te werken en ik dacht echt alleen maar huuuuuuuu
Ik heb gisteren niet geslapen overdag, vandaag ook niet meer maar wel hele lange nachten nog gemaakt.
En zolang ik zit voel ik me prima, ik moet nog steeds niet teveel praten want dan ga ik hoesten en doet alles zeer, en teveel rondwandelen is ook niet echt een succes nog.
Dan zit ik dus en denk ik ah ik ga ff wat was bij elkaar zoeken en dan ben ik bek af tegen de tijd dat ie in de machine zit![]()
Maar het gereutel is echt vandaag weer stukken beter!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook; er stond van alles op het aanrecht en dat zou ik ff voorspoelen en in de vaatwasser zetten en toen ik klaar was stond ik gewoon te hijgen en te hoesten![]()
Tis toch weer een aanwijzing dat ik echt weer es wat aan sport zou moeten gaan doen
Ik ken de betreffende nachtmerrie van een ander forum zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:10 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Helaas wel,ook hart van nederland gezien over dat cattery keurmerk of alleen de internetverhalen gelezen die daarna loskwamen over hoe goed die keurmerkverstrekkers zelf bezig zijn
Op dat soort momenten is het wel fijn als je nog studeertquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:47 schreef Oognip het volgende:
Zo dat was weer een meevalleroplader was in plaats van 90, 79 euro en met studentenkorting 75
Zeker wetenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Op dat soort momenten is het wel fijn als je nog studeert
* senesta stapt weer uit autoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Greys het volgende:
(Ik heb het niet hoor, maar ik krijg trek van jullie cake-klets)
Ik kreeg ook al zin in cakequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Greys het volgende:
(Ik heb het niet hoor, maar ik krijg trek van jullie cake-klets)
Het is nogal een eindje, in de tussentijd kan ik het best halen hoorquote:
De middag is al haast om iddquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het ook niet![]()
Potver, ik had vanochtend m'n vader aan de tel. en een lijstje boodschappen doorgegeven voor ma, die dat vanmiddag zou brengen.
Aldus pa....
Nou, ik heb haar nog niet gezien en ik heb zolangzamerhand echt honger en val bijna om van de slaap
Dat laatste is een vaststaand feit ben ik bangquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:36 schreef senesta het volgende:
Misschien moeten we die lui van dat katten keurmerk eens uitnodigen voor een gesprek op FOK!. Hoewel...zou wel eens op een rel uit kunnen lopen he?
Ik heb het gemist... Wat is er precies aan de hand met katten en keurmerken?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:36 schreef senesta het volgende:
Misschien moeten we die lui van dat katten keurmerk eens uitnodigen voor een gesprek op FOK!. Hoewel...zou wel eens op een rel uit kunnen lopen he?
Ik zeg : doen!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:36 schreef senesta het volgende:
Gisteren bij SBS:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb het gemist... Wat is er precies aan de hand met katten en keurmerken?
Dierenland gonst momenteelquote:Als u benaderd wordt door iemand die een "keurmerk" voor cattery's wil afgeven, ga hier dan niet op in. Er bestaat voor de certificering van fokkers nog geen enkel normdocument, dus kan er ook geen keurmerk worden afgegeven. Ook het Minsiterie van LNV ontraadt dit.
Ga dus niet in zee met zogenaamde "Certificerende Instanties".
Het bestuur van Neocat
Het is niet alleen voor katten trouwens he... ook voor hondenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Open dr een topic over, mss komen ze er vanzelf op af !
vind ik nou een goed idee!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Open dr een topic over, mss komen ze er vanzelf op af !
Senes dacht schijnbaar dat ik een grapje maakte of zo maar het leek mij de meest logische optiequote:
Oei, dat is niet zo bestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:41 schreef indaha het volgende:
Bah de hele middag in het ziekenhuis gezeten.
Er was goed nieuws, mijn man zijn nieren en longen waren schoon![]()
En er was slecht nieuws bij de orthopeed, hij heeft een botontsteking in zijn voet en de hele voet is zo doorgezakt dat hij er niet meer op mag lopen tot aan de operatie, dus hij heeft nu huisarrest![]()
Dus ons uitje naar Rewimo en familieis voorlopig ons laatste uitstapje geweest, daar zullen we het voor dit jaar mee moeten doen.
Ach ja het weer is toch slecht nu, lekker warm binnenzitten is ook niet verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |