nee, ze is lelijk en eng en straks komt ze hier en ik wil het niet meer zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
@Tombo, ik zou net als in Bridget Jones een berichtje sturen naar je maillot collega 'Forgot skirt today??'.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
@Tombo, ik zou net als in Bridget Jones een berichtje sturen naar je maillot collega 'Forgot skirt today??'.
Shit zeg... beterschapquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:48 schreef Qwea het volgende:
aaarg, BoeBoe heeft een hotspot. ff AB halen.
Hier staat die welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:49 schreef Qwea het volgende:
Serieus, criminal minds, flashpoint, law and order svu, allemaal gisteren in the USA uitgezonden, niet binnen te halen
Geef me mijn series eens!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:59 schreef Cat22 het volgende:
Terug van de DA. Daar kom je altijd half Redcat tegen met zieke en zwakke kittens en aangezien je toch moet wachten kun je meteen verhalen uitwisselen. Het is hevig dit jaar qua aanbod van kittens.Ennnnn.... ik hoorde daar dat iemand naar Manolo heeft geïnformeerd!
Ze zlllen binnenkort dus bellen.
![]()
As for the toetjes: Daan heeft geen oormijt, Mona zag er prima uit maar het auwa oogje moet vier keer per dag gezalfd, over Pina was ze ook heel tevreden, doorgaan zoals ik al deed (vanmorgen hebben de dames samen 40 gram brokjes opgesmikkeld!
) en ook haar auwa oogje mag 4 keer per dag een zalfje.
Manolo was wel redelijk boos op de terugweg.Zielig miewen
![]()
, boos mauwen
en gefrustreerd KRIJSEN
![]()
![]()
![]()
, alles is de revue gepasseerd.
Ik ga niet online kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hier staat die wel
http://www.free-tv-video-online.me/internet/flashpoint/
Ik download ze zelf nooit.
Komt goeie. ff AB gehaald net in zijn mik gestopt en ff hydrocortiderm erop gedaanquote:
Ik weet wel waarom Manolo boos was, hij wil niet weg bij jequote:
Bij mij doen ze dat altijd op de heenweg, maar nooit op de terugwegquote:
Aah joh, hij heeft je iig niet lopen krabbenquote:
1. Want kijkt fijner IMHO.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:13 schreef Ynske het volgende:
even een vraagje
uitsnede 1 of 2?
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Dat had ik nog niet verteld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, hij heeft je iig niet lopen krabben
2. Daar klopt de verhouding tussen onderwerp en achtergrond beter.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:13 schreef Ynske het volgende:
even een vraagje
uitsnede 1 of 2?
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet verteld.![]()
Hij mocht naast me zitten in zijn vervoersbox en die lange zwartwitte poten kwam soms té dichtbij.
En daarom wordt hij niet boos op de HEENweg, maar wel op de TERUGweg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom Manolo boos was, hij wil niet weg bij je
Punt. Maar op de 1 of andere manier blijven bij 2 mijn ogen steeds zoeken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2. Daar klopt de verhouding tussen onderwerp en achtergrond beter.
(oude) trui FTW.quote:
Mijn oog niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Punt. Maar op de 1 of andere manier blijven bij 2 mijn ogen steeds zoeken.
ik ben t met beide eens. bij 2 zie je de deksel niet meer eindigen waardoor meer rustquote:
Ja duhquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarom wordt hij niet boos op de HEENweg, maar wel op de TERUGweg.
Kun je nagaan hoe verdrietig hij was toen jouw man hem afwees.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja duhje kreeg daar toch te horen dat er voor hem gebeld was , dat heeft hij ook gehoord.
Neeheeeeeeeeee blij, want hij bleef bij jouquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe verdrietig hij was toen jouw man hem afwees.
Nee hoor,quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe verdrietig hij was toen jouw man hem afwees.
Wanneer kom je hem halen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:44 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik nu maar vertellen dat ik voor Manolo gebeld heb om te voorkomen dat iemand anders hem wil?
Ow sneakyquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:44 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik nu maar vertellen dat ik voor Manolo gebeld heb om te voorkomen dat iemand anders hem wil?
Jij hebt zijn zielige miewtjes niet gehoord en zijn traantjes niet gezien nadat jullie weg waren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hoor,hij rende gelijk weg toen hij mijn man zag, hij had toen al voor jou gekozen
Dat was gewoon toneelspel van Manolo zodat hij bij jou op schoot kon liggen en om je te verleiden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt zijn zielige miewtjes niet gehoord en zijn traantjes niet gezien nadat jullie weg waren.
Nóg een dramaqueen in dit huishouden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was gewoon toneelspel van Manolo zodat hij bij jou op schoot kon liggen en om je te verleiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |