nee, ze is lelijk en eng en straks komt ze hier en ik wil het niet meer zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
@Tombo, ik zou net als in Bridget Jones een berichtje sturen naar je maillot collega 'Forgot skirt today??'.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
@Tombo, ik zou net als in Bridget Jones een berichtje sturen naar je maillot collega 'Forgot skirt today??'.
Shit zeg... beterschapquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:48 schreef Qwea het volgende:
aaarg, BoeBoe heeft een hotspot. ff AB halen.
Hier staat die welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:49 schreef Qwea het volgende:
Serieus, criminal minds, flashpoint, law and order svu, allemaal gisteren in the USA uitgezonden, niet binnen te halen
Geef me mijn series eens!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:59 schreef Cat22 het volgende:
Terug van de DA. Daar kom je altijd half Redcat tegen met zieke en zwakke kittens en aangezien je toch moet wachten kun je meteen verhalen uitwisselen. Het is hevig dit jaar qua aanbod van kittens.Ennnnn.... ik hoorde daar dat iemand naar Manolo heeft geïnformeerd!
Ze zlllen binnenkort dus bellen.
![]()
As for the toetjes: Daan heeft geen oormijt, Mona zag er prima uit maar het auwa oogje moet vier keer per dag gezalfd, over Pina was ze ook heel tevreden, doorgaan zoals ik al deed (vanmorgen hebben de dames samen 40 gram brokjes opgesmikkeld!
) en ook haar auwa oogje mag 4 keer per dag een zalfje.
Manolo was wel redelijk boos op de terugweg.Zielig miewen
![]()
, boos mauwen
en gefrustreerd KRIJSEN
![]()
![]()
![]()
, alles is de revue gepasseerd.
Ik ga niet online kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hier staat die wel
http://www.free-tv-video-online.me/internet/flashpoint/
Ik download ze zelf nooit.
Komt goeie. ff AB gehaald net in zijn mik gestopt en ff hydrocortiderm erop gedaanquote:
Ik weet wel waarom Manolo boos was, hij wil niet weg bij jequote:
Bij mij doen ze dat altijd op de heenweg, maar nooit op de terugwegquote:
Aah joh, hij heeft je iig niet lopen krabbenquote:
1. Want kijkt fijner IMHO.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:13 schreef Ynske het volgende:
even een vraagje
uitsnede 1 of 2?
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Dat had ik nog niet verteld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, hij heeft je iig niet lopen krabben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |