Zelfs dat valt wel mee, eigenlijk. Hij is toch altijd al wat kleiner dan Joe? Hij ziet er eigenlijk gewoon prima uit. Ik denk dat we ze straks maar weer eens apart zetten en hem dan weer inderdaad AD geven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad goed uit, alleen wat mager
Joe is altijd wat groter dan Odie ja, maar die is ook een week of 4/5 ouder hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Zelfs dat valt wel mee, eigenlijk. Hij is toch altijd al wat kleiner dan Joe? Hij ziet er eigenlijk gewoon prima uit. Ik denk dat we ze straks maar weer eens apart zetten en hem dan weer inderdaad AD geven.
Zo, wat een verschil al in een paar uurtjes, hij kijkt al een stuk blijer (nog altijd verontwaardigd, dat welquote:
Joe weegt 2,4. Odie is nog even niet in de stemming om gewogen te worden..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Joe is altijd wat groter dan Odie ja, maar die is ook een week of 4/5 ouder he
Ik ben wel benieuwd wat ie weegtGaan jullie hem nog wegen?
Toen hij ging verhuizen woog hij 2.5quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:14 schreef qltel het volgende:
[..]
Joe weegt 2,4. Odie is nog even niet in de stemming om gewogen te worden..
Echt waar? Misschien heb ik ook wel een rekenfout gemaakt, hoor. Ik heb 'm opgepakt en ben op de weegschaal gaan staan en daarna ben ik er zonder Joe op gaan staan. Nu ik er zo over nadenk is dat misschien ook niet al te precies..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen hij ging verhuizen woog hij 2.5
Andere omgeving, andere weegschaal, ander eten, ontsnappingsavonturen.... daar kunnen best wat grammetjes in zitten. Over een paar dagen weer wegen en dan zal hij vast bijgekomen zijn. En met 2,5 kg groeien ze ook niet meer zo hard als toen ze bij jou waren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen hij ging verhuizen woog hij 2.5
Ik propte hem altijd gewoon in een keukenweegschaalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Echt waar? Misschien heb ik ook wel een rekenfout gemaakt, hoor. Ik heb 'm opgepakt en ben op de weegschaal gaan staan en daarna ben ik er zonder Joe op gaan staan. Nu ik er zo over nadenk is dat misschien ook niet al te precies..
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik propte hem altijd gewoon in een keukenweegschaaldat zal een stuk nauwkeuriger zijn inderdaad
Ruim inderdaad. Om echt nauwkeurig te wegen heb je er weinig aan. Zeg maar: nietsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
Een onsje of wat verschil zit er zó in weegschalen, zeker in personenweegschalen
Ik kan hier proppen wat ik wil, het floept er zo weer uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:58 schreef Hitomi het volgende:
[..]
HerkenbaarEn als het bakje wat je er normaal op had staan te klein werd, dan pak je toch gewoon een grotere schaal om de kat in te proppen?
Ach dan doe je toch gewoon de deksel erop?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan hier proppen wat ik wil, het floept er zo weer uit.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ach dan doe je toch gewoon de deksel erop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]Tja, moeten ze maar blijven zitten hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapje uiteraard. Zijn ze veulsteliev voor!![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef Cat22 het volgende:
Gewoon ff tarreren tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik ga heul geen kittens tarreren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |