Maarre, misschien dat de meneer van deze thread nog een oplossing heeft Kale hond
help...help...heb geen zin het eruit te halen!
mooier houden: slaapmuts opdoen tijdens slapen en een badmuts in bed.. dan gaan die haren er niet uitsteken als je slaapt
quote:HAHAHAHAHA! En nee, verder geen goede tips, ik heb ook ooit vlechtjes gehad, maar dan van mijn eigen haar (mijn zus heeft er ongeveer 3 uur over gedaan om heel mijn haar zo te krijgen...) maar dat heb ik ook maar een week volgehouden.....
Op donderdag 04 juli 2002 16:41 schreef Atreidez het volgende:
Denk dat gewoon haar d'r ook wel goed staat.Maarre, misschien dat de meneer van deze thread nog een oplossing heeft Kale hond
bij mijn vriendin was dat ook supermooi dus
quote:eej niet zo gemeen doen joh!
Op donderdag 04 juli 2002 16:52 schreef Atreidez het volgende:
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
ik ben er wel heel blij mee hoor!! maarja die jeuk he....
quote:das juist eerlijk en lief...
Op donderdag 04 juli 2002 17:02 schreef Atreidez het volgende:
Maar zeggen dat iemand mooi is, das toch nie gemeen?
ehm die dwaze zijn mijn vadertje en mijn vriendje al staat die er niet goed op...deze is beter...
al staat die er voor de helft op....
en eerst beter...ach jammer dan...ooit zal het er tog uit moeten....
xxx
mijn mening: ik vind vlechtjes zowieso niet zo mooi...
Jaap
Eeste paar dagen had ik echt mega jeuk op me hoofd. En had idd ook zo'n spuitbus met troep wat niet hielp.
Ik heb me haar wel voorzichtig gewassen met shampoo en toen werd de jeuk minder.
Je moet trouwens niet schrikken als je het uit je haar haalt, ik dacht namelijk dat ik kaal werd zoveel haar kwam eruit.
hier er nog een topic over : vlechtjes in je haar..
net in me haar laten zetten hier.
naar een paar weken
en het uithalen na 5 werken omdat ze er spontaan uitvielen.
quote:Ben zelf een negerin en weet wat het is om jeuk van vlechten te hebben...Spuitbus helpt inderdaad niet,
Op donderdag 04 juli 2002 17:04 schreef BitchyLady het volgende:
NEEE daar ben ik ook heel blij mee!
maar beetje beter advies zou mooier zijn!!
wel thnx voor het advies!
Edit: Ik vraag me nu eigenlijk af waarom ik hier op reageer. Ik heb echt helemaal geen verstand van dit soort dingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |