Wat zijn jullie ervaringen en hoeveel heeft het jullie gekost.
Ik wil het namelijk over 2 weken ook laten doen, want dan zit ik in rotterdam, hier in het kleine dorp doet niemand het namelijk. maar ik wil zo ongeveer weten hoeveel ik kwijt kan zijn
quote:Mijn ex-vriendin Lotte heeft dat een keer gedaan en het kost een heeeeeeellllleeeeeeeeboel euro's en het zit 2 dagen goed en het jeukt
Op maandag 15 april 2002 22:30 schreef miss_bleu het volgende:
wie heeft het al een keer gehad van die lang vlechtjes in je haar met daar tussen gevlochten nephaar.Wat zijn jullie ervaringen en hoeveel heeft het jullie gekost.
Ik wil het namelijk over 2 weken ook laten doen, want dan zit ik in rotterdam, hier in het kleine dorp doet niemand het namelijk. maar ik wil zo ongeveer weten hoeveel ik kwijt kan zijn
quote:hmmm
Op maandag 15 april 2002 22:33 schreef Armageddon het volgende:[..]
Mijn ex-vriendin Lotte heeft dat een keer gedaan en het kost een heeeeeeellllleeeeeeeeboel euro's en het zit 2 dagen goed en het jeukt
quote:Bij haar dan he! Ik weet niet hoe het bij andere is?
Op maandag 15 april 2002 22:37 schreef miss_bleu het volgende:[..]
hmmm
dat is niet fijn
quote:nee weet ik ook niet echt
Op maandag 15 april 2002 22:37 schreef Armageddon het volgende:[..]
Bij haar dan he! Ik weet niet hoe het bij andere is?
verder staat het wel leuk
quote:Ik had het haar zelf gekocht(11 piek..en dat was ong de helft van mn haar..dus dan kost t je ong 15 euro ofsow) de helft zelf ingevlochten, en de andere helft laten invlechten...t jeukte pas na 3 maanden ofsow en t zat ong na een maand raarderig... als je het gewoon wast < geejn witte puntjes..en euhm...ff denken..owya..mijn haar was daarna 'gekrompen' het was ong 2 cm korter als daarvoor.
Op maandag 15 april 2002 22:30 schreef miss_bleu het volgende:
wie heeft het al een keer gehad van die lang vlechtjes in je haar met daar tussen gevlochten nephaar.Wat zijn jullie ervaringen en hoeveel heeft het jullie gekost.
als je het bij de kapper laat doen kost t ong 100 tot 200 euro... heel duur dus..mjah..als je een bitje handige vriendinnen hebt kunnen die het doen... en anders moet je t maar bij de kapper laten doen
hav fun met de vlechtjes ik ga t binnenkort weer laten doen (in lekker fel kleurtje
mn eigen haar is nu rozerood
)
Er is ook nog goed nieuws. Het ziet er na een maand nog steeds GEWELDIG uit. Minder (voor mij)is dat ze alle rasta's en negers nu achter haar aan heeft lopen
Omgerekend naar nederland zou je zo'n 400 tot 650 euro kwijt zijn. Maar als je het via een toko laat doen en niet bij de kapper ben je denk ik veel goedkoper uit.
Sterkte
BD
Pijn heb ik niet gehad
Veel mensen klagen over jeuk, ik heb daar niet echt last van gehad. Je mag je haar maar 1x per week wassen, dat is wel ff wennen, maar in principe is vaker ook niet echt nodig, raar genoeg.
Het invlechten duurde bij mij 4,5 uur, twee surinaamse meiden die zich helemaal de barsten hebben gevlochten, hahahaha.
Ik ben er zo tevreden mee, dat ik het weer opnieuw laat doen, denk ik. Ze beginnen er nu zo'n beetje uit te zakken, enerzijds omdat je haar natuurlijk groeit, maar anderzijds omdat ik van mezelf heel glad en zacht haar heb, zodat het er een beetje 'uitglijdt' zeg maar. Dat is wel jammer.
Fotow!
Het harige minikoetje is mijn lieve Trucky
prrrrr
quote:bij mij jeukte het toen niet dus dat is positief!
Op maandag 15 april 2002 22:37 schreef Armageddon het volgende:
Bij haar dan he! Ik weet niet hoe het bij andere is?
http://www.wpet.nl/bl0emvlegt1.jpg
http://www.wpet.nl/bl0emvlegt2.jpg
quote:met nephaar krijg je dus veel dikker haar en dus dikkere vlechten, en dat ziet er dus een stuk voller uit. en sommige mensen vinden dat mooier uitzien.
Op dinsdag 16 april 2002 07:21 schreef bl0emetjE het volgende:
ik heb een paar keer vlechtjez in mn haar gehad, maar dat was zonder nephaar erbij.. en dat deed ik er gewoon samen met mn mama in, dus dat kostte niks.. we waren er ongeveer 3 uur mee bezig met zn 2en (ik heb dan ook erg lang haar) en ik liet het ongeveer een weekje zitten.. het gaat meestal zo'n beetje pluizen bij mij aan de boven kant en dan heb ik er ook wel weer genoeg van... persoonlijk vind ik met dat nephaar erbij niet zo erg mooi, okeej dat was mijn verhaaltje...http://www.wpet.nl/bl0emvlegt1.jpg
http://www.wpet.nl/bl0emvlegt2.jpg
Je kan haar kopen bij Afroworld in Utrecht, een zijstraatje van het Neude.
En je moet gewoon een knoopje om het haar maken, bij de wortels, dan je vinger erophouden zodat iemand anders het kan vlechten. Na 10 cm kan je je vinger er wel afhalen.
Ohja en vergeet geen elastiekjes te kopen! Tenzij je het wil vastbranden maar dan kunnen het zwarte uiteindjes worden (ik weet niet met welke kleur haar je je eigen haar wilt mengen).
Als je het hebt gedaan wel een foto posten he!!
Maar ja ik ga het toch maar niet doen; te duur en ben het te snel zat en mijn haar valt heel snel uit (kheb ook vaak "gewone" vlechtjes die ik zelf maak (8 uur vlechten ja ) en dan kan ik na een week echt handenvol haar eruit halen..)
[edit] 88 uur is wel errug lang!!! doe maar 8 uur [/edit]
Toch?
quote:Ja,dit is idd het geval....ik ging mijn haar wassen na een week, en ik zat echt in de knoop in bad
Op dinsdag 16 april 2002 17:21 schreef Guppi het volgende:
Ik geloof niet dat je haar sneller uitvalt als je vlechtjes hebt, alleen ze blijven hangen en daardoor lijkt het alsof je bossen haar in één keer verliest als je de vlechtjes eruit haalt.Toch?
is gewoon maar een vraagje hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |