abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Nerd met benen maandag 15 april 2002 @ 22:30:41 #1
18073 miss_bleu
pi_3845567
wie heeft het al een keer gehad van die lang vlechtjes in je haar met daar tussen gevlochten nephaar.

Wat zijn jullie ervaringen en hoeveel heeft het jullie gekost.

Ik wil het namelijk over 2 weken ook laten doen, want dan zit ik in rotterdam, hier in het kleine dorp doet niemand het namelijk. maar ik wil zo ongeveer weten hoeveel ik kwijt kan zijn

maandag 15 april 2002 @ 22:32:15 #2
17183 batje
met vleugeltjes
pi_3845596
Hrm, qua prijs kan ik je niet echt helpen.. ik heb het in Afrika gedaan, waar het omgerekend ongeveer 5 gulden is
Die dame was met 2 uurtjes klaar, maar ik begreep dat nederlandse kappers er iets meer moeite mee hebben, en je er wel een halve dag zit. Prijs is denk ik ca 100 euro..
  maandag 15 april 2002 @ 22:33:39 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_3845619
quote:
Op maandag 15 april 2002 22:30 schreef miss_bleu het volgende:
wie heeft het al een keer gehad van die lang vlechtjes in je haar met daar tussen gevlochten nephaar.

Ik wil het namelijk over 2 weken ook laten doen, want dan zit ik in rotterdam, hier in het kleine dorp doet niemand het namelijk. maar ik wil zo ongeveer weten hoeveel ik kwijt kan zijn

Mijn ex-vriendin Lotte heeft dat een keer gedaan en het kost een heeeeeeellllleeeeeeeeboel euro's en het zit 2 dagen goed en het jeukt
  Nerd met benen maandag 15 april 2002 @ 22:37:00 #4
18073 miss_bleu
pi_3845677
quote:
Op maandag 15 april 2002 22:33 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Mijn ex-vriendin Lotte heeft dat een keer gedaan en het kost een heeeeeeellllleeeeeeeeboel euro's en het zit 2 dagen goed en het jeukt

hmmm dat is niet fijn
  maandag 15 april 2002 @ 22:37:30 #5
2964 Armageddon
pi_3845684
quote:
Op maandag 15 april 2002 22:37 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

hmmm dat is niet fijn

Bij haar dan he! Ik weet niet hoe het bij andere is?
  Nerd met benen maandag 15 april 2002 @ 22:39:45 #6
18073 miss_bleu
pi_3845716
quote:
Op maandag 15 april 2002 22:37 schreef Armageddon het volgende:

[..]

nee weet ik ook niet echt vandaar dat ik het vraag
  maandag 15 april 2002 @ 22:40:16 #7
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_3845730
Hms, ik zat er ook net aan te denken om dat te gaan doen...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 15 april 2002 @ 22:41:40 #8
2964 Armageddon
pi_3845750
Dat is toch allang uit de mode mensen?
  maandag 15 april 2002 @ 22:55:37 #9
17183 batje
met vleugeltjes
pi_3845986
Het jeukt inderdaad als de neten.. en je haar valt wel uit (wat normaal is) maar kan niet weg omdat het vast zit. Je krijgt dus allemaal witte puntjes aan de bovenkant van je koppie.. ziet er aardig ranzig uit

verder staat het wel leuk

pi_3846233
quote:
Op maandag 15 april 2002 22:30 schreef miss_bleu het volgende:

Ik had het haar zelf gekocht(11 piek..en dat was ong de helft van mn haar..dus dan kost t je ong 15 euro ofsow) de helft zelf ingevlochten, en de andere helft laten invlechten...t jeukte pas na 3 maanden ofsow en t zat ong na een maand raarderig... als je het gewoon wast < geejn witte puntjes..en euhm...ff denken..owya..mijn haar was daarna 'gekrompen' het was ong 2 cm korter als daarvoor.

als je het bij de kapper laat doen kost t ong 100 tot 200 euro... heel duur dus..mjah..als je een bitje handige vriendinnen hebt kunnen die het doen... en anders moet je t maar bij de kapper laten doen

hav fun met de vlechtjes ik ga t binnenkort weer laten doen (in lekker fel kleurtje mn eigen haar is nu rozerood )

ja..? dus..? en..?
  maandag 15 april 2002 @ 23:21:14 #11
1169 BigDick
size DOES matter
pi_3846401
Mijn vriendin heeft het een maand geleden laten doen in Brasil.
Het kost daar 8 keer 5 euro voor de pakketjes haar (twee kleuren, is mooier)plus 50 euro voor het vlechten.
Er waren drie vrouwen 8 uur bezig met vlechten. Mijn vriendin had wel heel kort haar, dus misschien was het daarom, maar je haar wordt eerst in kleine vierkantjes bij elkaar gebonden (2 uur), heel strak. Dat deed erg pijn, maar bij het vlechten deed het nog meer pijn.
Ze heeft 117 heel lange vlechten (taille) en het is zo zwaar dat het soms pijn doet. De eerste week jeukte het zo erg dat ze het bijna af wilde knippen. Slapen is lastig (aleen met je neus in het kussen) en na het wassen is het zo zwaar dat het ondersteund moet worden. Ze heeft idd witte puntjes bij haar hoofdhuid, van de haren die eruit getrokken zijn.
Om de paar dagen moet ze de losse haartjes van de vlechtjes afknippen.

Er is ook nog goed nieuws. Het ziet er na een maand nog steeds GEWELDIG uit. Minder (voor mij)is dat ze alle rasta's en negers nu achter haar aan heeft lopen

Omgerekend naar nederland zou je zo'n 400 tot 650 euro kwijt zijn. Maar als je het via een toko laat doen en niet bij de kapper ben je denk ik veel goedkoper uit.

Sterkte

BD

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  Nerd met benen maandag 15 april 2002 @ 23:30:38 #12
18073 miss_bleu
pi_3846587
denk toch dat ik het lekker laat doen
  dinsdag 16 april 2002 @ 03:01:39 #13
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_3848196
Ik heb sinds half maart vlechtjes in, nephaar ingevlochten, tot halverwege mijn rug Van mezelf had ik haar tot op mn onderkaak, zeg maar.
De eerste paar dagen is het heel zwaar, en omdat het dan nog redelijk strak zit is het ook wat 'log', je moet er simpelweg aan wennen.

Pijn heb ik niet gehad

Veel mensen klagen over jeuk, ik heb daar niet echt last van gehad. Je mag je haar maar 1x per week wassen, dat is wel ff wennen, maar in principe is vaker ook niet echt nodig, raar genoeg.

Het invlechten duurde bij mij 4,5 uur, twee surinaamse meiden die zich helemaal de barsten hebben gevlochten, hahahaha.

Ik ben er zo tevreden mee, dat ik het weer opnieuw laat doen, denk ik. Ze beginnen er nu zo'n beetje uit te zakken, enerzijds omdat je haar natuurlijk groeit, maar anderzijds omdat ik van mezelf heel glad en zacht haar heb, zodat het er een beetje 'uitglijdt' zeg maar. Dat is wel jammer.

Fotow!

Het harige minikoetje is mijn lieve Trucky

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  dinsdag 16 april 2002 @ 03:03:58 #14
3767 Herald
Come get some
pi_3848201
quote:
Op maandag 15 april 2002 22:37 schreef Armageddon het volgende:
bij mij jeukte het toen niet dus dat is positief!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_3848349
ik heb een paar keer vlechtjez in mn haar gehad, maar dat was zonder nephaar erbij.. en dat deed ik er gewoon samen met mn mama in, dus dat kostte niks.. we waren er ongeveer 3 uur mee bezig met zn 2en (ik heb dan ook erg lang haar) en ik liet het ongeveer een weekje zitten.. het gaat meestal zo'n beetje pluizen bij mij aan de boven kant en dan heb ik er ook wel weer genoeg van... persoonlijk vind ik met dat nephaar erbij niet zo erg mooi, okeej dat was mijn verhaaltje...

http://www.wpet.nl/bl0emvlegt1.jpg
http://www.wpet.nl/bl0emvlegt2.jpg

pi_3848361
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 07:21 schreef bl0emetjE het volgende:
ik heb een paar keer vlechtjez in mn haar gehad, maar dat was zonder nephaar erbij.. en dat deed ik er gewoon samen met mn mama in, dus dat kostte niks.. we waren er ongeveer 3 uur mee bezig met zn 2en (ik heb dan ook erg lang haar) en ik liet het ongeveer een weekje zitten.. het gaat meestal zo'n beetje pluizen bij mij aan de boven kant en dan heb ik er ook wel weer genoeg van... persoonlijk vind ik met dat nephaar erbij niet zo erg mooi, okeej dat was mijn verhaaltje...

http://www.wpet.nl/bl0emvlegt1.jpg
http://www.wpet.nl/bl0emvlegt2.jpg

met nephaar krijg je dus veel dikker haar en dus dikkere vlechten, en dat ziet er dus een stuk voller uit. en sommige mensen vinden dat mooier uitzien.
pi_3849123
Ik heb met vriendinnetje 1 een keer vlechtjes inc. nephaar gemaakt bij vriendinnetje 2. Ongeveer een halve dag mee bezig geweest.. We dachten dat ze niet meer dan 3 plukken nodig had, waardoor ze halverwege met een half gevlochten hoofd 3 nieuwe plukken moest halen

Je kan haar kopen bij Afroworld in Utrecht, een zijstraatje van het Neude.
En je moet gewoon een knoopje om het haar maken, bij de wortels, dan je vinger erophouden zodat iemand anders het kan vlechten. Na 10 cm kan je je vinger er wel afhalen.

Ohja en vergeet geen elastiekjes te kopen! Tenzij je het wil vastbranden maar dan kunnen het zwarte uiteindjes worden (ik weet niet met welke kleur haar je je eigen haar wilt mengen).

Als je het hebt gedaan wel een foto posten he!!

dinsdag 16 april 2002 @ 10:28:45 #18
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_3849246
Ik vind vlechies ook wel mooi.... Nephaar is alleen mooi als je het niet invlecht.... das mijn mening dan he... ben geen kapper
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_3849445
Mijn vriendin heeft het pas geleden gedaan, haar moeder heeft het allemaal ingevlochten. Ze was iets van €20 kwijt voor het haar. En 6 uur van haar leven om het allemaal in te vlechten
pi_3849635
Mijn zussie doet het voor me. Gratis en duurt 3 uur ofzo. Met nep haar erbij etc etc. alles wat ik wil.
pi_3853404
Aw dat wil ik oooohooooh. Maar dan in het knalrood ofzo

Maar ja ik ga het toch maar niet doen; te duur en ben het te snel zat en mijn haar valt heel snel uit (kheb ook vaak "gewone" vlechtjes die ik zelf maak (8 uur vlechten ja ) en dan kan ik na een week echt handenvol haar eruit halen..)

[edit] 88 uur is wel errug lang!!! doe maar 8 uur [/edit]

dinsdag 16 april 2002 @ 16:05:21 #22
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_3853467
Ik heb het ook 2 keer laten doen...kostte me 100 gulden per keer, en het bleef een week zitten. Nederlands haar is van zichzelf nogal glad...in tegenstelling tot het kroeshaar van surinamers. Daardoor glijden de vlechten er vrij makkelijk uit of gaan ze sneller loszitten. Ik laat het dus ook niet meer doen, want ik heb er 6 uur voor gezeten bij een surinaamse vrouw. Ze had het er zo strak als ze kon ingezet en een week later kon ik het eruit gaan halen....maar goed, het is denk ik dan bij iedereen verschillend hoe lang het blijft zitten. Hoewel ik wel van meer mensen hoor dat het er snel uit is....
To infinity…and beyond!
pi_3854650
Ik geloof niet dat je haar sneller uitvalt als je vlechtjes hebt, alleen ze blijven hangen en daardoor lijkt het alsof je bossen haar in één keer verliest als je de vlechtjes eruit haalt.

Toch?

dinsdag 16 april 2002 @ 17:23:48 #24
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_3854691
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 17:21 schreef Guppi het volgende:
Ik geloof niet dat je haar sneller uitvalt als je vlechtjes hebt, alleen ze blijven hangen en daardoor lijkt het alsof je bossen haar in één keer verliest als je de vlechtjes eruit haalt.

Toch?

Ja,dit is idd het geval....ik ging mijn haar wassen na een week, en ik zat echt in de knoop in bad
Gemiddeld vallen er elke dag 100 haren uit ongeveer...in een week dus 700, en als dat er in 1 keer uitkomt lijkt het echt alsof je kaal wordt....maar het is heel normaal hoor
To infinity…and beyond!
  Nerd met benen dinsdag 16 april 2002 @ 18:45:14 #25
18073 miss_bleu
pi_3855306
heeft iemand ook nog een idee waar je het in rotterdam kan laten doen

is gewoon maar een vraagje hoor

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')