Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:29 schreef MatthijsRo het volgende:
Ik heb al een groot aantal PM berichten gestuurd.
Mijn moeder en stiefvader even gevraagd maar die willen ook nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:58 schreef MatthijsRo het volgende:
Jammer wdn. Weet je iemand die het wel zou willen?
wil je dat voor onze camera vertellen? Please?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:53 schreef Tism het volgende:
De aardbeving in Limburg (1992)
Mijn verhaaltje wat ik in het hierboven geplaatste topic heb schreven mag gewoon gebruikt worden in die documentaire als TS het wil en kan gebruiken..![]()
nee nog niet, dat zou een volgende stap kunnen zijn... maar hier op dit forum zitten zoveel mensen die het hebben meegemaakt daar moeten er toch een paar van zijn die het voor de camera willen vertellen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:22 schreef -CRASH- het volgende:
Heb je al eens geprobeerdt om een advertentie in regionale week en dagblad te zetten.
of een oproep doen bij TVLimburg of L1...
mja, opzich zou ik er geen probleem mee hebben..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:02 schreef MatthijsRo het volgende:
[..]
wil je dat voor onze camera vertellen? Please?We zijn heel aardig en geduldig trouwens...
Denk dat er veel cameraschuwe mensen hier zitten....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:25 schreef MatthijsRo het volgende:
[..]
nee nog niet, dat zou een volgende stap kunnen zijn... maar hier op dit forum zitten zoveel mensen die het hebben meegemaakt daar moeten er toch een paar van zijn die het voor de camera willen vertellen?
stuur me a.u.b.een mailtje dan met je gegevens: info@dubbelklik.nlquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Tism het volgende:
[..]
mja, opzich zou ik er geen probleem mee hebben..
Dat soort verhalen zouden we graag in de docu op willen nemen! We zagen na de laatste aardbeving bij Nijmegen dat er erg lacherig over werd gedaan. De stagiaires hier wisten ook niet dat aardbevingen in Nederland voorkwamen. Juist daarom willen we deze film maken!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Denk dat er veel cameraschuwe mensen hier zitten....
Zel heb ik het ook bewust meegemaakt. Maar niet in Roermond maar in Venlo (ongveer 23KM van Roermond af).
Dat geluid en die P en S golvingen.
Het gerammel van de CDs
Het schudden van het bed...
het slingeren van de lampen
Ik zie het weer zo voor me
Dank voor de tips, ik heb ze beiden benut!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:17 schreef -CRASH- het volgende:
Misschien kan de Nederlandse Geologische Vereniging (NGV afd. Limburg) je verder helpen
Of vraag het eens in FOK! stad en streek topic: Roermond
Lekker, voor na de maaltijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:25 schreef BzP het volgende:
Ik weet nog dat er een pot mosterd kapot op de keukenvloer lag
@ Roermond
Wil je daarover vertellen voor de camera? Kost niet veel tijd...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:43 schreef knep het volgende:
Mijn bed stuiterde heen en weer en al mijn kastinhoud lag op de grond, dat weet ik nog wel.
@TS in een dorpje in de buurt van Roermond, genaamd Herkenbosch, raakte de kerk zwaar beschadigd, wellicht heb je daar nog wat aan.
Interessante link trouwens: http://www.falw.vu.nl/nl/(...)gen-in-nederland.asp
Nee dank je, laat mij maar lekker anoniem blijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:45 schreef MatthijsRo het volgende:
[..]
Wil je daarover vertellen voor de camera? Kost niet veel tijd...
Wat een kutgat zeg Herkenboschquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:43 schreef knep het volgende:
Mijn bed stuiterde heen en weer en al mijn kastinhoud lag op de grond, dat weet ik nog wel.
@TS in een dorpje in de buurt van Roermond, genaamd Herkenbosch, raakte de kerk zwaar beschadigd, wellicht heb je daar nog wat aan.
Interessante link trouwens: http://www.falw.vu.nl/nl/(...)gen-in-nederland.asp
Absoluut hebben we interesse als je je ervaring voor de camer wilt vertellen dan heel erg graag!quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:02 schreef candygirl het volgende:
heb de aardbeving wel heel bewust meegemaakt.
Was 19 en zat 7 hoog op een flat in d buurt van Heerlen. Maar heb geen beelden,foto's enz.
Laat maar weten of je interesse hebt
Zover zijn we nu nog niet. Al het materiaal moet eerst ruw gemonteerd worden voor we een teaser kunnen maken. Bovendien moeten we nog opnames maken, o.a. in Roermond! We houden jullie op de hoogte!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:36 schreef Netsplitter het volgende:
Ben zeer benieuwd naar stukjes van het materiaal als dat kan.
Een teaser ofzo.
Ik woonde in Hilversum en werd wakker van de aardbevingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:32 schreef Basp1 het volgende:
Ik was helaas net op stage in hilversum en heb die aardbeving toendertijd dus gemist.
Nee hebben we niet gekregen. Weet niet of we die mogen gebruiken i.v.m. rechten...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:49 schreef ACT-F het volgende:
Heb je deze foto gekregen van het KNMI?
[ afbeelding ]
Dank dank dank! Hier hebben we wat aan! Copyright staat er bij, super!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:14 schreef -CRASH- het volgende:
Nog wat foto's op de KMNI site
http://www.knmi.nl/cms/co(...)ermond_13_april_1992
Nog meer van de breuk
https://beeldbank.rws.nl/(...)toDate=&OrderBy=null
Omdat die beschadiging aan de maas was
kan misschien de dijkwacht van Limburg midden je verder helpen...
ANP historisch archief met foto's
http://www2.anp-archief.nl/page/56085/nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |