Feliciteer hem hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:38 schreef Snakey het volgende:
Kanonnenvoer hebben we altijd nodig uiteraard, en soms bieden zichzelf aan. Zo ook deze nieuwe mod. Hehe...
We hadden net wat te weinig dekking op ONZ, dus zochten we wat versterking. Oerbeer leek ons een goede, dus hebben we hem even in het vizier gehouden. En wat bleek, volgens ons een goede aanvulling.
Dus hierbij, Oerbeer komt ONZ versterken als mod.![]()
Succes Oerbeer, en veel plezier.
Grapje tochquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Meteen zo beginnen enzo, nou zeg, enzo.
Niemand, ze hadden juist meer mensen nodig.quote:
Niemand.quote:
ja de dekking met myraela kan hier beter. thx bro 4 helping outquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Niemand.
Maar net te weinig dekking enz. En ik zat al een tijdje te kriebelen wanneer er geen mods waren en ik niks kon doen
Inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:54 schreef Oerbeer het volgende:
Alleen remlof en Myraela weten het nog maar. Murp en smeg zullen vreemd opkijken morgenochtend
Murp volgende week wel een keer, gok ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:54 schreef Oerbeer het volgende:
Alleen remlof en Myraela weten het nog maar. Murp en smeg zullen vreemd opkijken morgenochtend
Ik vraag me af hoe Smegmanus gaat reageren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:54 schreef Oerbeer het volgende:
smegje komt net schuimbekkend onder mijn bureau vandaan. heerlijk, slecht nieuws doorgevenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:54 schreef Oerbeer het volgende:
Ik denk dat 'ie het tof zal vinden. Goed contact met smeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe Smegmanus gaat reageren.![]()
mja verandering en concurrentie en het subtiele karakter van smegje. ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie het tof zal vinden. Goed contact met smeg.
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Net zo mod als.zovty en monopoly, dus zonder rechten
Hij heeft mijn topic al geslotenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Nope. Try me.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat nee?quote:
Edit dit danquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |