SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien, zei de blinde.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:01 schreef Doodloper het volgende:
HAHAHAdit, ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaat. Op de uni in Groningen begin ik nooit voor negen uurquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik moet om op de uni in Nijmegen te zijn meestal om 5:40 opstaan. Dus:
[ afbeelding ]
Waarom ga je niet op kamers mangquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik moet om op de uni in Nijmegen te zijn meestal om 5:40 opstaan. Dus:
[ afbeelding ]
Biologie. Practica 's ochtends beginnen altijd 08:30. Ik woon in de Achterhoek, dusch.. trein enzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:05 schreef OverRated het volgende:
[..]
Waaat. Op de uni in Groningen begin ik nooit voor negen uur
Omdat: wel te doen. En volgende periode, vanaf maandag, heb ik 's ochtends ''zelfstudie''. Dus hoef ik pas om kwart voor 10 weg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:05 schreef Morpheus_ het volgende:
[..]
Waarom ga je niet op kamers mang
Kamer nemen dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Biologie. Practica 's ochtends beginnen altijd 08:30. Ik woon in de Achterhoek, dusch.. trein enzo.
Muah, valt wel te doen. Ik ben geen mietjequote:
nee vrijdag ben ik vrijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ga je trouwens elke dag een topic als deze aanmaken?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
8 uur vroeg noemen, waar gaat het heen zeg
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
8 uur vroeg noemen, waar gaat het heen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |