Oké, wtf, dat vind ik dan weer ontzettend triest. Fucking big deal als iemand geen doei zegt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ben ik ook.
Ook vanmiddag, ik zeg doei tegen mn klasgenoten. Een minuut later op wa: Je zei geen doei tegen mij.
Nou, waarom die reactie van jou?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar mijn telefoon staat ook zo vaak uit.
was de goede ouwe #Penisbaard IRC tijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
Niet meer doen hoor, voor je het weet ben je weer weg.
Wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, waarom die reactie van jou?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, wtf, dat vind ik dan weer ontzettend triest. Fucking big deal als iemand geen doei zegt.
070/071, de rest ;quote:
O ja tja pffquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
'Dat heb ik nou nooit.' 8.gif
Is een 8.gif een thumbs up met een halve hand ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
'Dat heb ik nou nooit.' 8.gif
Waaromquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Is een 8.gif een thumbs up met een halve hand ?![]()
nieuwe projectgroep zit iemand uit wassenaar bij, elke keer chillen bij hem thuisquote:
Ik heb er ook veel in mijn dispuut zitten, altijd goed om rijke verwende mensen te kennenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef leeell het volgende:
[..]
nieuwe projectgroep zit iemand uit wassenaar bij, elke keer chillen bij hem thuis
kk grote villa met sick terras en ongelimiteerde drank en shit in zn "magazijn"
Zeker wel.quote:
Vertaal dit met Translate naar Engelsquote:Mijn buurvrouw heeft koolmezen maar waarom zit mijn haan op haar ezel
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Vertaal dit met Translate naar Engels
Onwetende boerquote:
Zonder die boeren was jij allang gestorven van de honger, jullie weten namelijk zonder uitzondering niet van aanpakken, stadse josti's.quote:
Wij kunnen gewoon naar de buurtsuper.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zonder die boeren was jij allang gestorven van de honger, jullie weten namelijk zonder uitzondering niet van aanpakken, stadse josti's.
En door wie wordt al dat eten verbouwd/gekweekt? Juist.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wij kunnen gewoon naar de buurtsuper.
hoezo albert heijn maakt het eten toch gewoon?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zonder die boeren was jij allang gestorven van de honger, jullie weten namelijk zonder uitzondering niet van aanpakken, stadse josti's.
Leidenaren met grootheidswaanzin.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef leeell het volgende:
Wij als handelslieden hadden gewoon de moedernegotie weer opgezet, boeren zijn overbodig
het kon toen, nu zeker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Leidenaren met grootheidswaanzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |