quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan zou ik iedereen in de WhatsApp naar bed sturen.
[..]
Gast.
Wat lief.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan zou ik iedereen in de WhatsApp naar bed sturen.
[..]
Gast.
onterekten klagtquote:
Verkapte 'ik ben populair' post.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik krijg zoveel berichten, daarom staat mn telefoon altijd op stil.
Dat heb ik nou nooit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
van wie zijn die berichten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kloptquote:
nee, enkel 071quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:33 schreef magneetstrip het volgende:
071 boven alles bezems
Bedoel je daar niet al die domme filmpjes van die scholen hier mee of eh?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verkapte 'ik ben populair' post.
Maar mijn telefoon staat ook zo vaak uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik je sms reageer je er niet eens op dus zeur niet.
Oké, wtf, dat vind ik dan weer ontzettend triest. Fucking big deal als iemand geen doei zegt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ben ik ook.
Ook vanmiddag, ik zeg doei tegen mn klasgenoten. Een minuut later op wa: Je zei geen doei tegen mij.
Nou, waarom die reactie van jou?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar mijn telefoon staat ook zo vaak uit.
was de goede ouwe #Penisbaard IRC tijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
Niet meer doen hoor, voor je het weet ben je weer weg.
Wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, waarom die reactie van jou?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, wtf, dat vind ik dan weer ontzettend triest. Fucking big deal als iemand geen doei zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |