Ja, dingen kunnen ook uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht.
Stel, je was boos geworden. Wat was er dan precies gebeurd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht.
[..]Nee.
[..]
MOBIEL STAAT UIT!
Potverdikkie ik wil slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel, je was boos geworden. Wat was er dan precies gebeurd?
Dan zou ik iedereen in de WhatsApp naar bed sturen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel, je was boos geworden. Wat was er dan precies gebeurd?
Gast.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:29 schreef leeell het volgende:
Ezells worden niet boos, enkel teleurgesteld en dan nog meer afgesloten naar de buitenwereld
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan zou ik iedereen in de WhatsApp naar bed sturen.
[..]
Gast.
Wat lief.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan zou ik iedereen in de WhatsApp naar bed sturen.
[..]
Gast.
onterekten klagtquote:
Verkapte 'ik ben populair' post.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik krijg zoveel berichten, daarom staat mn telefoon altijd op stil.
Dat heb ik nou nooit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
van wie zijn die berichten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kloptquote:
nee, enkel 071quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:33 schreef magneetstrip het volgende:
071 boven alles bezems
Bedoel je daar niet al die domme filmpjes van die scholen hier mee of eh?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verkapte 'ik ben populair' post.
Maar mijn telefoon staat ook zo vaak uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik je sms reageer je er niet eens op dus zeur niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |