Deze zin is voor mij volslagen onbegrijpbaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:14 schreef jogy het volgende:
In de Parool stond al een artikel over een aantal winkels die de stap hebben gemaakt en sinds vandaag viel het me in ieder geval op dat er in meerdere reclames (van C1000 enzo) op teruggekomen werd dat er ook gepind kan worden, kassa's in mijn supermarkt heeft nu ook een PIN-only kassa (ok, dat hebben ze teruggedraaid maar toch!).
Ach, de agenten zal het een worst zijn, een burger meer of minder. Dit kabinet neemt het ook niet erg nauw met de mensenrechten. Mark R. zal er echt geen seconde korter van slapen, het is toch maar voetvolk dat aan gort gereden wordt. Mark R. en Fred T. staan boven het voetvolk, toch Mark en Fred?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Doet me denken aan die aanrijding op file op de A2 bij die poltiie-achtervolging, toen 2 mannen niet "wilden" betalen bij een tankstation. Pinstoring, 1 dode ?
De zin loopt niet zo lekker enzo, maar is prima te begrijpen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Deze zin is voor mij volslagen onbegrijpbaar.
Dan koopt ie eten voor de dealer, of hij bezit zelf de plantages.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:33 schreef Mr.44 het volgende:
hoe moet een bankdirecteur zijn illegale huishoudster zwart betalen als er geen contant geld meer is?
en waar moet zij het uitgeven?
hoe betaald hij z'n coke?
contant geld gaat echt niet weg.
Hm, sorrie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Deze zin is voor mij volslagen onbegrijpbaar.
Ze wilden niet betalen, en zijn dus nooit binnen geweest óm te betalen, hoe kan dat in hemelsnaam in je brein te maken hebben met een pinstoring?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Doet me denken aan die aanrijding op file op de A2 bij die poltiie-achtervolging, toen 2 mannen niet "wilden" betalen bij een tankstation. Pinstoring, 1 dode ?
Hij niet...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
... of hij bezit zelf de plantages.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |