De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal niks. Het liefste heb ik van die stalen honkbalknuppels.quote:
Waarom wil je dat nu zo graag?quote:
Dus de reden is dat je pas 1 lapo hebt gehad?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat ik nog maar 1tje heb gehad, en die had ik gehunt
Die zijn meestal hol. Doe mij maar houten. Die komen 10x zo hard aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Helemaal niks. Het liefste heb ik van die stalen honkbalknuppels.
Koop een taart en vier het.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:52 schreef Boterbartje het volgende:
He toch, ik had hem lekker hihihi HAHAHAHAHAHAH
Ja..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dus de reden is dat je pas 1 lapo hebt gehad?
Weet niet of dat wel zo slim is, als je er FOK! content op plaatst.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:51 schreef Intronic het volgende:
Ik knal wel mijn AdSense er op trouwens.
Dan is het toch redelijk triest met je gesteld jongeman.quote:
Explain?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo slim is, als je er FOK! content op plaatst.Maar dat merk je dan wel.
Moet geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo slim is, als je er FOK! content op plaatst.Maar dat merk je dan wel.
Die zijn niet hol hoor. Waarom zouden ze dat doen? Het is van staal omdat dat ding dan meer wegen en die manier een bal verder kan slaan dan met een houten. Dus staal is beter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:52 schreef coban het volgende:
[..]
Die zijn meestal hol. Doe mij maar houten. Die komen 10x zo hard aan.
Koop geen taart want de supermarkt is dicht maar wel gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ook nog maar 1 lapo in deze reeks gehad hoor
Ik weet nog wel dat dat een probleem was toen ONZRadio.nl nog bestond. Toen werd daar de naam FOK! ook veel genoemd, en kon de eigenaar van die site (-Datdus-) dus geld verdienen aan gebruikers van FOK!. Daar was Danny destijds niet zo blij mee.quote:
Voor jou altijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef Hooidraad het volgende:
Groene thee.
Wie zet er voor mij een kopje?
Morgenochtend is 'ie vanaf 08:00 open.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Koop geen taart want de supermarkt is dicht maar wel gefeliciteerd
Ik ook maar 4.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ook nog maar 1 lapo in deze reeks gehad hoor
Ja maar ik ben ook triestquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan is het toch redelijk triest met je gesteld jongeman.
Dat blijkt maar weer.quote:
NOG 4quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef Oceanview het volgende:
Supermarkten die niet tot 22:00 uur open zijn, rennen SV.
5 minuten van te voren moet ik al meestal bij de deur gaan staan.quote:
Zolang we het koppelen aan FOK! wel ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef Dalando het volgende:
Dus eigenlijk moeten we van UDOWU.nl een non-profit site maken.
Echt hatelijk inderdaadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb momenteel genoeg proviand tot mijn beschikking.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef Oceanview het volgende:
Echtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
5 minuten van te voren moet ik al meestal bij de deur gaan staan.
Proviand? niet met zulke woorden gooien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb momenteel genoeg proviand tot mijn beschikking.
Ja want om sluitingstijd wil je niemand meer in je winkel hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EchtBij ons niet. Alleen met Kerst is het hatelijk
Ik ken dit gewoon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Weet je wat ik niet kan uitstaan
Die mensen die in het weekend, om ACHT UUR 'S MORGENS, voor de supermarkt gaan wachten tot open is. Bitch pleasee
Bestaan zulke mensen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Die mensen die in het weekend, om ACHT UUR 'S MORGENS, voor de supermarkt gaan wachten tot open is. Bitch pleasee
Kijk wel even, denk niet dat er veel inkomsten uit komen met AdSense.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef Dalando het volgende:
Dus eigenlijk moeten we van UDOWU.nl een non-profit site maken.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die op zaterdag vóór 8u am gaan slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen die op een vrije zaterdag niet uitslapen
Mensen die slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen die op een vrije zaterdag niet uitslapen
De winkel gaat bij ons om 7 uur open, en ook dan staan er mensen al te wachtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Weetje hoe kapot zwaar ze zijn dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die zijn niet hol hoor. Waarom zouden ze dat doen? Het is van staal omdat dat ding dan meer wegen en die manier een bal verder kan slaan dan met een houten. Dus staal is beter.
Are you freakin' kidding me right now??!??!?!?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Wij hebben hier zo'n kerel die niet helemaal 100% is, die werkt bij de gemeente, en die gaat altijd een uur wachten bij de supermarkt, even een praatje maken met iedereen die langs loopt. En als de supermarkt dan open is, koopt hij 1 croissantje, en begint ie aan z'n zware werkdag.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Wij hebben hier zo'n kerel die niet helemaal 100% is, die werkt bij de gemeente, en die gaat altijd een uur wachten bij de supermarkt, even een praatje maken met iedereen die langs loopt. En als de supermarkt dan open is, koopt hij 1 croissantje, en begint ie aan z'n zware werkdag.
Mensen die niet op zaterdag werkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mensen die op zaterdag vóór 8u am gaan slapen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die niet op zaterdag werken
Nee, en hij is dik. En eet maar 1 croissantje. Ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Are you freakin' kidding me right now??!??!?!?
Ik wil je wel ermee helpenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef coban het volgende:
Morgen moet ik naar school. Ik wil huilen.
i know that feelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waarom moet je altijd als je chips eet gelijk een hele zak eten?
E621quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je wil je handen gewoon niet nog een keer bevuilen met al dat zout. 1x is al erg genoeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het is maar een knuppel. Geen ding van 30 kiloquote:
Verklaart ook wrmquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, en hij is dik. En eet maar 1 croissantje. Ik snap het ook niet.
Ah, dan is het goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem ben ik jaloers op mensen die elk weekend gewoon vrij hebben
Omdat ze de chipjes lekker hebben gemaakt zodat je de hele zak opeet, en gelijk weer een nieuwe moet kopen om weer aan deze verslaving te voldoen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ohjaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verklaart ook wrm
doordat hij zo karig eet 's morgens eet hij doordedags () veel
Met een dame.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gaarne uw mankaart inleveren.
Pats op je hoofd terug.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wil je wel ermee helpen
Een pats op je neus
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:03 schreef Rezania het volgende:
Jullie zijn serieus bezig aan een UDOWU site?
Niet weten dat ik mannenkaarten heb uitgevondenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan krijg je em nog niet terug.
Domein is besteld, ik ben bezig met scripten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:03 schreef Rezania het volgende:
Jullie zijn serieus bezig aan een UDOWU site?
hoelang duurt dat bestellen? Alsof ze hem aan je deur komen brengen ihihihquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Domein is besteld, ik ben bezig met scripten.
Pf.. ik kan dus niet eens. Ik mag blij zijn als ik halverwege kom.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Had spiderman gezegd met zulks een UIquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb reflexen als een ninja, mij raak je nooit
DNS servers moeten de wijziging doorvoeren, en dat kan max. 24 uur duren tot het in heel Nederland bereikbaar is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoelang duurt dat bestellen? Alsof ze hem aan je deur komen brengen ihihih
Dat schreeuwde je moeder gisteren ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ow ok :3quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
DNS servers moeten de wijziging doorvoeren, en dat kan max. 24 uur duren tot het in heel Nederland bereikbaar is.
Oh jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had spiderman gezegd met zulks een UI
Mijn knuppel wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
DNS servers moeten de wijziging doorvoeren, en dat kan max. 24 48 uur duren tot het in heel Nederland bereikbaar is.
Gelijk weer geweldadig worden met knuppel enzo,quote:
Udowu.nl, jwz.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
Waar hebben we het nou over? Ik ben jullie echt kwijt.
Jij zit niet in de IT.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
.fm domein ook, het gaat om het principe he!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit meegemaakt.
Nouja, bij een .it domein, maar daar hebben we het nu niet over.
udowu sitequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
Ik bedoel jullie niet, ik bedoel dat gedoe over die knuppel.quote:
Tsja ik heb dat gewelddadige nou eenmaal in me.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gelijk weer geweldadig worden met knuppel enzo,
Oke je klinkt intimiderend ik stap wel voor je uit de weg
Ik ben gelukkig niet de enigequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
Wil je geknuppeld worden o lieve rezania?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel jullie niet, ik bedoel dat gedoe over die knuppel.
Hehe, typische timing, gelukt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Omg, en juist op dit moment, krijg ik reactie op mijn Dev. sollicitatie.
Enn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Omg, en juist op dit moment, krijg ik reactie op mijn Dev. sollicitatie.
Coban wou huilenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel jullie niet, ik bedoel dat gedoe over die knuppel.
Zullen wij het over scheikunde of natuurkunde hebben? Dan kunnen zij ons niet meer volgen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige.
Nee, alleen klapjes graag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:09 schreef coban het volgende:
[..]
Wil je geknuppeld worden o lieve rezania?
E=MC²quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zullen wij het over scheikunde of natuurkunde hebben? Dan kunnen zij ons niet meer volgen.
Wiskundequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zullen wij het over scheikunde of natuurkunde hebben? Dan kunnen zij ons niet meer volgen.
h20quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Scheikunde volg ik wel. Natuurkunde mag een nekschotje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
je vergat sneller dan het licht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
h20
c20
zwaartekracht
newton
hoor ik er nu ook bij?
Jij bent vergeten dat mijn vrouw Biochemist is toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
e-penis lengte.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef Dalando het volgende:
Even kijken, wat moet er allemaal komen in de tabel van de users?
Hong Kong is goed te doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
Wat is een mooie aziatische stad? Bangkok, Hongkong Singapore zegmaar?
Het is E=mc².quote:
Economie kan ik ook nog wel over meepraten.quote:
Het is H2O en CO2.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
h20
cO2
zwaartekracht
newton
hoor ik er nu ook bij?
wat is het goedkoopste dan qua overnachtingen enzo?quote:
Ik heb nog een grammetje thuis liggen dus met het ontwerp zal het wel goed komen denk ik zo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef Dalando het volgende:
Even kijken, wat moet er allemaal komen in de tabel van de users?
moest glimlagguhquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
IQ, dan komt P_z IN HET ROOD HAHAHAHAHAH
Nee gewoon iets leuks?
gohquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is E=mc².
[..]
Economie kan ik ook nog wel over meepraten.
[..]
Het is H2O en CO2.
Zolang je over stroom en geluid praat moet ik je kunnen volgen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is E=mc².
[..]
[..]
Het is H2O en CO2.
Ehm.. ja is goed, waaroverquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bangkok.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat is het goedkoopste dan qua overnachtingen enzo?
Begin met een ID met autoincrement die primary key is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet nog aan de kolomtypes zitten, rustig rustig. maar wat moet ik erbij doen? BBQ?
Tof ik studeer onder andere economiequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goeie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Begin met een ID met autoincrement die primary key is.
Dat vind ik geen interessante onderwerpen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zolang je over stroom en geluid praat moet ik je kunnen volgen.
Weet ik niet eigenlijk. Genoeg hostels in ieder geval. Ik heb toen gewoon een hotel geboekt, want ik had geen zin in gezeikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat is het goedkoopste dan qua overnachtingen enzo?
Enige onderwerpen die ik snap, en krachten snap ik een beetje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat vind ik geen interessante onderwerpen.Kernfysica daarentegen.
Gewoon opslaan in een .txt zoals bij de overheidquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef Dalando het volgende:
ID - INT - 255 - A_I Primary
usernaam - Varchar - 32
wachtwoord - varchar - 55 (zal worden ge-md5'd)
Oeh oeh.. Ik ben gisteren begonnen met Fringe, jeweetwel die serie. Beetje de x-files van nu. Daarin worden ook vette dingen gedaan. Veel pseudowetenschappen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Pseudowetenschap.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
Ik sta op een toren van 80m hoog, ik schiet een kogel af recht omhoog met een snelheid van 230km/h. De kogel heeft een massa van 0,5kg en de de wrijving is verwaarloosbaar. Hoe hoog komt de kogel?
Voor de natuurkundigen.
h = 80mquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
Ik sta op een toren van 80m hoog, ik schiet een kogel af recht omhoog met een snelheid van 230km/h. De kogel heeft een massa van 0,5kg en de de wrijving is verwaarloosbaar. Hoe hoog komt de kogel?
omdat later dikke cash oplevertquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom hier tijd van je leven in stoppen
Deze kloonquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:17 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
omdat later dikke cash oplevert
Gewoon 9,81m/s²quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
h = 80m
v = 230/3.6 = 63.88 m/s
g = 10m/s² voor het gemakt?
Shit man, ik heb het opeens heel druk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet nog aan de kolomtypes zitten, rustig rustig. maar wat moet ik erbij doen? BBQ?
Juist.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Wet van energiebehoud kinetische engergie enzulks blabla
Twitter niet, of je moet het zoals hier implementeren, mijn account heeft doorgaans de spetterpoep, niet boeiend om te lezen voor mensen die er niet wonen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:17 schreef Dalando het volgende:
email? msn? twitter? last.fm? flickr? iets over jezelf? waarom heb ik deze ideeën niet van jullie gehoord.
Hey vraagjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef coban het volgende:
HEY MK
Kom wij gaan over islamdingen praten hah.
Okequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef coban het volgende:
HEY MK
Kom wij gaan over islamdingen praten hah.
Al lang gedaan, naar vikingtradities.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Gaat uw konthaartjes vlechten
Nee, blytes en hyves.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:17 schreef Dalando het volgende:
email? msn? twitter? last.fm? flickr? iets over jezelf? waarom heb ik deze ideeën niet van jullie gehoord.
Wij kregen er ook altijd een hoek bij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
Voor de natuurkundigen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wij kregen er ook altijd een hoek bij.
Ik heb geen zin in goniometrie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
Voor de natuurkundigen.
Stelling van pythagoras. Tenminste das mijn eerste idee bij het woord hoek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wij kregen er ook altijd een hoek bij.
Ja, op het vmbo mogen ze 10m/s² gebruiken.quote:
Niet denken aan tangens, sinus en cosinus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stelling van pythagoras. Tenminste das mijn eerste idee bij het woord hoek.
De Islam bestaat uit al iman en al Amelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
de islam bestaat uit 5 zuilen
Dat wist ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
de islam bestaat uit 5 zuilen
Dat probeer ik te vergetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet denken aan tangens, sinus en cosinus.
Ja, dat moet je dan ook nog eens in de formule verwerken. Als je naar het vwo wilt, wordt dat standaardquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen zin in goniometrie.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stelling van pythagoras. Tenminste das mijn eerste idee bij het woord hoek.
profile.php?id=(id) of profile.php?naam=(usernaam)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
Dalando, hoe ga je profiel-urls handelen trouwens? Zelfde als hier op FOK!? Zowel door id- als naam benaderbaar? (benaderbaar, wtf is dat voor woord)
Mijn godquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, op het vmbo mogen ze 10m/s² gebruiken.
Ik zit al op het vwo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat moet je dan ook nog eens in de formule verwerken. Als je naar het vwo wilt, wordt dat standaard
Prima, als je mij dan later maar wel laat rewriten, want dat ziet er lelijk uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
profile.php?id=(id) of profile.php?naam=(usernaam)
bierquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallon lieve Udowuers!!!
Zitten jullie nu nog aan de groene thee?
Hoiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallon lieve Udowuers!!!
Hee jijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallon lieve Udowuers!!!
ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Prima, als je mij dan later maar wel laat rewriten, want dat ziet er lelijk uit.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef Dalando het volgende:
misschien iets met .htaccess erbij rewrite enzo om SEO vriendelijke dingen te maken
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat moet je dan ook nog eens in de formule verwerken. Als je naar het vwo wilt, wordt dat standaard
[..]![]()
Ja weet niet meer. 3 havo is 5 jaar terug of 4 weet ik het.quote:
Oh danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit al op het vwo.Maar ik ben gewoon lui.
Ik ken de meeste formules uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh danNiks gezegd dan. Ja, snap ik. Ik heb ook geen zin om die berekening te gaan doen. Moet ik m'n binas er weer bij pakken en dat lijkt me teveel op huiswerk
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef Boterbartje het volgende:
Natuurkunde maken terwijl je thuis zit, godver krijg een leven man en ga dat op school maken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | CREATE TABLE IF NOT EXISTS `udowu_users` ( `id` int(255) NOT NULL AUTO_INCREMENT, `usernaam` varchar(32) NOT NULL, `wachtwoord` varchar(55) NOT NULL, `echtenaam` varchar(255) NOT NULL, `leeftijd` varchar(3) NOT NULL, `woonplaats` varchar(255) NOT NULL, `website` varchar(255) NOT NULL, `email` varchar(255) NOT NULL, `lastfm` varchar(255) NOT NULL, `overjezelf` text NOT NULL, `rechten` int(3) NOT NULL, PRIMARY KEY (`id`) ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=1 ; |
Ja ik haat daar op. Zeker in de vrije tijdquote:
Oh, ik had gewoon standaard altijd mijn binas bij. Ik vergat die formules altijd. Behalve dan die standaard obvious ones zoals die voor snelheidquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken de meeste formules uit mijn hoofd.Maar dat zijn vooral de formules die ik op de havo gebruikte.
Oh heeft ze al verteld hoe zwaar ze het vroeger had? Las ik in de krant vanmorgen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Johnny de Mol en Yolanthe van KaukotsbergenWat een faal
R*A=rho*lquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, ik had gewoon standaard altijd mijn binas bij. Ik vergat die formules altijd. Behalve dan die standaard obvious ones zoals die voor snelheid
Johnny is wel een baas. Als we het dan over bekende Nederlanders hebben, vind ik hem nog wel een toffe peer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Johnny de Mol en Yolanthe van KaukotsbergenWat een faal
Vis wordt op sommige plaatsen (vooral langs zee) veel gegeten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey vraagje
in turkije is vis als eten toch bekend ?
Ik zapte er net toevallig voorbij. No way dat ik die uberbagger ga kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh heeft ze al verteld hoe zwaar ze het vroeger had? Las ik in de krant vanmorgen.
Ach, papa heeft centjes en is beroemd. Ik heb er weinig sympathie voor in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Johnny is wel een baas. Als we het dan over bekende Nederlanders hebben, vind ik hem nog wel een toffe peer.
Paars, groen en blauw.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Intronic het volgende:
Welke kleuren hebben we kwa huisstijl?.
Och och, ik mag hem wel. Tenminste wel iemand met wat minder air dan de gemiddelde BN'er.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zapte er net toevallig voorbij. No way dat ik die uberbagger ga kijken.
[..]
Ach, papa heeft centjes en is beroemd. Ik heb er weinig sympathie voor in ieder geval.
Daar moet je heengaan als je van je date afwilquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kom afspreken daaro, die lekkere geur![]()
lekkerquote:
Ahwquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoi
Ik tenminste niet!
Ik lust geen thee
Hej jijquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat dat nog vies tegen valt. Je weet niet hoe zo'n persoon echt is, maar het kan ook meevallen inderdaad. Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Och och, ik mag hem wel. Tenminste wel iemand met wat minder air dan de gemiddelde BN'er.
Ik heb het gisteren trouwens wel gezien; poepaflevering, Yolante is een ordinair wijf IMHO.
Dan heb ik liever Joling, die heeft bij mijn schoonvader in de klas gezeten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:29 schreef coban het volgende:
Gordon. Hij lacht iedereen is hun gezicht uit en die mensen lachen onzeker mee. HIJ is pas een baas.
OMG report dit aan hauntedquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
lekker
[..]
Ahw
[..]
Hej jij
Dus ik zo net naar boven lopen want ik hoor voetstapjes.
Ik denk er zit vast een Kad.
Door het open raam naar binnen gegaan ofzo.
Dus ik doe zo licht aan.
begint het te flikkeren en geen kad.
wel voetjes
Ik ben bang
Heb je zwaar gelijk in, perfecte en schone plek ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Daar moet je heengaan als je van je date afwil
Haten op Yolanthequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dat nog vies tegen valt. Je weet niet hoe zo'n persoon echt is, maar het kan ook meevallen inderdaad. Je weet maar nooit.
YolantheOok zo'n meelifter
en veel 3robiatquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heb je zwaar gelijk in, perfecte en schone plek ook.
Mwah, gezien z'n levensstijl zal het wel meevallenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dat nog vies tegen valt. Je weet niet hoe zo'n persoon echt is, maar het kan ook meevallen inderdaad. Je weet maar nooit.
YolantheOok zo'n meelifter
Hmm hij stelt niet zoveel voor vind ik, beetje versiering aan een programma.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Joling, die heeft bij mijn schoonvader in de klas gezeten.
Ordinaire omhoogneukhoer die het alleen voor de centen en de aandacht doet. Ik kots op zulke mensen.quote:
Ja, rare Nederlandse poten met een vleugje humor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:31 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm hij stelt niet zoveel voor vind ik, beetje versiering aan een programma.
Mja wel gaaf
1 keertje met familie is wel leuk en daarna door boulevard en centrum lopen.quote:
Ja datquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, rare Nederlandse poten met een vleugje humor.
Moet je nagaan hoe mevrouw eruit ziet als ze 50 is. Dat wordt gewoon Patricia Paay de 2equote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst was ze wel lekker ja.
truequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
1 keertje met familie is wel leuk en daarna door boulevard en centrum lopen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:33 schreef coban het volgende:
Volgens mij is yolathe zonder makeup fokking lelijk.
Paay is wel oke voor d'r leeftijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe mevrouw eruit ziet als ze 50 is. Dat wordt gewoon Patricia Paay de 2e
en dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:33 schreef coban het volgende:
Volgens mij is yolathe zonder makeup fokking lelijk.
Ik mis het wel manquote:
Na hoeveel medische ingrepen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Paay is wel oke voor d'r leeftijd
Hahaha overal connecties jijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]Dat is ze, wel eens gespot in Volendam, blamage was dat.
Ga je deze zomer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik mis het wel manben vanaf 2008 niet meer geweest ofzo.
Als plastische chirurgie en make up er niet was geweest...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Paay is wel oke voor d'r leeftijd
Dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ordinaire omhoogneukhoer die het alleen voor de centen en de aandacht doet. Ik kots op zulke mensen.
Jep.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef BBQSausage het volgende:
Ok wat is de status van udowu.nl? Kunnen we al hardcore scripten?
Photoshop doet wonderen.quote:
Neh, woon er vlakbij en ben wel eens naar de kermis geweest daarquote:
Heel misschien, mijn vader heeft vorige week huis gekocht en dus gaan we denk ik wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ga je deze zomer?
Ik zou echt huilenik word al gek als ik 1 jaar niet ga
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef BBQSausage het volgende:
http://udowu.nl
Deze domeinnaam is geregistreerd voor een klant van Mijndomein.nl!
Hup hup.
Ik ben bezig met de regsitratie+login nuquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef BBQSausage het volgende:
Ok wat is de status van udowu.nl? Kunnen we al hardcore scripten?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef SurinaamseKip het volgende:
Yolanthe is gewoon lekker, niet haten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de regsitratie+login nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |