abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:56:21 #181
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_102710883
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nooit een SII in handen gehad? Sneller dan de iPhone4.
We hebben het over de iPhone 4S, als je nou even het grafiekje had bekeken.
graag verwijderen
pi_102710894
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef -tape- het volgende:
Wat gaan jullie doen jongens? 1 jarig KPN/HI abonnement halen? 2 jaar gaat me echt te ver voor zon 'upgrade' :)
Ik ga mijn 4 verkopen en de 4S los kopen aangezien mijn abo nog jaar duurt.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:57:03 #183
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_102710923
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ik ga mijn 4 verkopen en de 4S los kopen aangezien mijn abo nog jaar duurt.
Ik denk ik ook, zijn gewoon bij de Apple Store te krijgen voor 599.
graag verwijderen
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:57:41 #184
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_102710961
En mensen die zeggen dat de SGS2 net zo snel is

graag verwijderen
pi_102710971
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat nog niet zo zeer, er is gewoon ruimte voor variatie. Wat beter is verschilt per persoon. En ik hou er niet van om vast te zitten aan één maat.
Bijzonder, wat is het formaat van je TV dan? 16:9 toevallig?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:57:46 #186
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_102710972
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Merkie het volgende:
Ik snap dat het een goede vervanger is als je een 3G of 3GS hebt, maar als je een iPhone 4 hebt dan ben je gewoon teleurgesteld ;( .
Ik heb een iPhone 4 en ik ben niet teleurgesteld. Het enige dat ik een gemiste kans vind, is dat ze geen edge-to-edge scherm van 4" in de iPhone hebben gestopt. De form factor hoefde van mij niet te veranderen, en ik wilde vooral een betere/snellere camera.

De multimedia-functionaliteit is nog steeds by far de beste dankzij iOS, en de iPhone 4S is met zijn verbeterde grafische capaciteiten een soort iPad 2 in klein formaat. Snel, met nog steeds het scherpste beeld, en nu ook een van de beste camera's weer.

Reden genoeg voor een upgrade ^O^ En het mooie is, dat het niet zo drastisch vernieuwd is dat ik hem per se nu moet hebben, dus ik wacht wel een paar weken tot hij normaal verkrijgbaar is.
pi_102710980
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef Godtje het volgende:

[..]

Is er een ons? :?
We hebben toevallig dezelfde telefoon fabrikant. We zijn geen stelletje hoor.
_O_
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_102710990
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef zomer86 het volgende:

[..]

We hebben het over de iPhone 4S, als je nou even het grafiekje had bekeken.
Ik zie geen grafiek, behalve de kelderende koers van apple?
Whatever...
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:58:58 #189
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_102711028
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nooit een SII in handen gehad? Sneller dan de iPhone4.
Jammer dat dat nu niet meer opgaat :')
pi_102711035
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Weer zo'n knuppel die er niks van snapt, daarom zien die apps op Android er zo ongelooflijk lelijk uit, omdat iedere toestel weer een apart formaat en resolutie heeft. Daarom gaat Apple ook geen ingrijpende veranderingen doorvoeren.
Ik develop zelf alleen maar apps voor verschillende Android devices van 3,5" tot 4,3" en voor een 3,5" iPhone en 9,7" iPad. Maar goed, geloof er lekker in :)

Het gaan om de resolutie en dan eigenlijk meer de verhouding. Apple kan makkelijk een groter scherm maken als de verhouding maar gelijk blijft. Overigens is de skinning engine van Apple vrij flexibel en als jij goed programmeert en je aan de richtlijnen van Apple houdt kan jouw app gewoon mee scalen mocht er ooit een ander formaat scherm komen. Zelfde op Android. Als je goed programmeert, werkt het netjes op alle schermformaten. Sterker nog, een Android app kan zónder aanpassingen schakelen tussen tablet en phone.

Zowel iOS en Android hanteren overigens virtuele resoluties dus met die resolutie heb je al helemaal niets te maken ;) Men werkt daar met de 'dp' wat staat voor een aantal pixels. Dit zorgt ervoor dat je gewoon een maat kunt instellen die gescaled wordt op alle devices aan de hand van hun scherm.

Graag zelf ook even verdiepen in de materie voor je andere verwijt dat ze er niks van snappen ;)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:59:15 #191
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:00:00 #192
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_102711098
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik develop zelf alleen maar apps voor verschillende Android devices van 3,5" tot 4,3" en voor een 3,5" iPhone en 9,7" iPad. Maar goed, geloof er lekker in :)

Het gaan om de resolutie en dan eigenlijk meer de verhouding. Apple kan makkelijk een groter scherm maken als de verhouding maar gelijk blijft. Overigens is de skinning engine van Apple vrij flexibel en als jij goed programmeert en je aan de richtlijnen van Apple houdt kan jouw app gewoon mee scalen mocht er ooit een ander formaat scherm komen. Zelfde op Android. Als je goed programmeert, werkt het netjes op alle schermformaten.

Zowel iOS en Android hanteren overigens virtuele resoluties dus met die resolutie heb je al helemaal niets te maken ;) Men werkt daar met de 'dp' wat staat voor een aantal pixels. Dit zorgt ervoor dat je gewoon een maat kunt instellen die gescaled wordt op alle devices aan de hand van hun scherm.

Graag zelf ook even verdiepen in de materie voor je andere verwijt dat ze er niks van snappen ;)
Ok dan zullen de Android developers wel gewoon bagger zijn.
graag verwijderen
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:00:03 #193
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102711104
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ook slimme marketing inderdaad. Nu kunnen onwikkelaars zich richten op vernieuwing, niet op formaten aanpassen omdat het er anders niet uitziet.

Kijk maar eens naar de HD versies voor de iPad. Die hebben in verhouding best lang op zich laten wachten.
Hoeft niet als ze gewoon dezelfde resolutie behouden met een groter scherm. Maar dan daalt de ppi naar onder de 300, en is het dus geen "retina" display meer. Waarom moest Steve Jobs dat dat dan ook weer zo nodig noemen :( .
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Het gaan om de resolutie en dan eigenlijk meer de verhouding. Apple kan makkelijk een groter scherm maken als de verhouding maar gelijk blijft. Overigens is de skinning engine van Apple vrij flexibel en als jij goed programmeert en je aan de richtlijnen van Apple houdt kan jouw app gewoon mee scalen mocht er ooit een ander formaat scherm komen. Zelfde op Android. Als je goed programmeert, werkt het netjes op alle schermformaten. Sterker nog, een Android app kan zónder aanpassingen schakelen tussen tablet en phone.

Ik ben het meest teleurgesteld in het uiterlijk. De iPhone 4 is weliswaar erg mooi, maar ook enorm kwetsbaar met al dat glas. Je bent hem bijna verplicht te gebruiken in een hoesje. Andere toestellen hebben dat veel minder en zijn veel krasbestendiger. De originele iPhone had een aluminium achterkant, prachtig vond/vind ik dat. De nieuwe HTC's hebben dat tegenwoordig ook allemaal. Waarom kan Apple dit niet met de iPhone 4S/iPhone 5?! Erg jammer.
2000 light years from home
pi_102711180
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:00 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Ok dan zullen de Android developers wel gewoon bagger zijn.
Velen van hen zijn dat helaas wel ja. Waarschijnlijk omdat programmeren voor Android veel makkelijker is. Ben het wel met je eens hoor, dat de gemiddelde iOS app veel mooier is dan de Android versie, maar dat heeft maar weinig te maken met wat jij aanhaalde.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_102711181
Ik ken geen goede ontwikkelaars voor Android. Het ziet er allemaal zo crappy en goedkoop uit, alles wordt tenslotte toch toegelaten.
pi_102711256
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ken geen goede ontwikkelaars voor Android. Het ziet er allemaal zo crappy en goedkoop uit, alles wordt tenslotte toch toegelaten.
Al zou ik het zelf niet zo omschrijven, is het wel een reden waarom ik bij iOS blijf, de app store voelt beter aan dan die van android
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_102711327
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:00 schreef Merkie het volgende:

Ik ben het meest teleurgesteld in het uiterlijk. De iPhone 4 is weliswaar erg mooi, maar ook enorm kwetsbaar met al dat glas. Je bent hem bijna verplicht te gebruiken in een hoesje. Andere toestellen hebben dat veel minder en zijn veel krasbestendiger. De originele iPhone had een aluminium achterkant, prachtig vond/vind ik dat. De nieuwe HTC's hebben dat tegenwoordig ook allemaal. Waarom kan Apple dit niet met de iPhone 4S/iPhone 5?! Erg jammer.
Ik hoopte eigenlijk op iets als de iPad 2. Zo'n aluminium achterkant, in het midden wat dikker dan aan de rand. Dat vind ik dus écht mooi. De iPhone 4(S) heb ik nooit mooi gevonden. Overigens is de HTC Sensation ook geen unibody al zetten ze hem wel zo in de markt ;) Is eigenlijk een verkapt hoesje waar je de hardware in klikt.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:03:28 #198
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_102711350
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Velen van hen zijn dat helaas wel ja. Waarschijnlijk omdat programmeren voor Android veel makkelijker is. Ben het wel met je eens hoor, dat de gemiddelde iOS app veel mooier is dan de Android versie, maar dat heeft maar weinig te maken met wat jij aanhaalde.
Ok dat wist ik niet, dacht dat ik een artikel had gelezen waarin developers klaagden over het resizen.
graag verwijderen
pi_102711459
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:03 schreef zomer86 het volgende:

[..]

[..]

Ok dat wist ik niet, dacht dat ik een artikel had gelezen waarin developers klaagden over het resizen.
En dat hoeft dus niet :) Doet Android allemaal. Mits je de guidelines volgt. Maar op iOS dwingt men je min of meer dat te doen. Op een Android device kan ik zo smerig coden als ik wil. Er is dus echt veel meer mogelijk, maar dat komt dus wel met een prijs. Al vind ik de Sense skin van HTC wel erg mooi, maar die is dan ook niet gemaakt door een huis- tuin en code developper.
pi_102711567
Dat praten tegen je telefoon is wel briljant. Hoe vaak ik sms achter het stuur. Nu hoef ik alleen maar te praten tegen m'n telefoon om terug te smsen.
pi_102711717
nelisb lijkt me ook. Of vragen of ie een specifiek nummertje wil afspelen. :9
pi_102711754
Oa. Gewoon je telefoon niet meer nodig, maar alleen nog praten tegen dat ding.
pi_102711793
Desnoods in het Engels
pi_102711832
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef nelisb het volgende:
Dat praten tegen je telefoon is wel briljant. Hoe vaak ik sms achter het stuur. Nu hoef ik alleen maar te praten tegen m'n telefoon om terug te smsen.
Toch fijn dat Apple mensen als jij iets minder gevaarlijk op de weg maakt.
pi_102711859
Hoop wel dat dat snel in het NL komt, anders heb je er niet zoveel aan imo.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_102711928
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef nelisb het volgende:
Je smst iedereen in het Engels, Duits of Frans terug?
pi_102711956
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Ik verkoop nog liever mijn ziel dan dat ik met een HTC en Android toestel ga rondlopen, de goedkoopigheid straalt eraf. En die Android Market is echt droevig, op een lokale vlooienmarkt vind ik leukere dingen.
droevig, ziel verkopen ivm merken telefoons ;(
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:12:48 #208
104871 remlof
Europees federalist
pi_102711962
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef Merkie het volgende:
Wat een teleurstelling zeg.
Hey Merkie, herinner je je deze nog?

quote:
6s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:22 schreef remlof het volgende:

[..]

Er kan dus zomaar eerst een 4S komen en dan een 5 :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:17 schreef Merkie het volgende:
Als de volgende iPhone geen iPhone 5 heet, dan komt er nooit een iPhone 5.
pi_102712009
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je smst iedereen in het Engels, Duits of Frans terug?
Meerdere talen volgen. Geduld is een schone zaak.
pi_102712055
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Toch fijn dat Apple mensen als jij iets minder gevaarlijk op de weg maakt.
Goed bezig inderdaad bij Apple!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')