We hebben het over de iPhone 4S, als je nou even het grafiekje had bekeken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nooit een SII in handen gehad? Sneller dan de iPhone4.
Ik ga mijn 4 verkopen en de 4S los kopen aangezien mijn abo nog jaar duurt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef -tape- het volgende:
Wat gaan jullie doen jongens? 1 jarig KPN/HI abonnement halen? 2 jaar gaat me echt te ver voor zon 'upgrade'
Ik denk ik ook, zijn gewoon bij de Apple Store te krijgen voor 599.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ga mijn 4 verkopen en de 4S los kopen aangezien mijn abo nog jaar duurt.
Bijzonder, wat is het formaat van je TV dan? 16:9 toevallig?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat nog niet zo zeer, er is gewoon ruimte voor variatie. Wat beter is verschilt per persoon. En ik hou er niet van om vast te zitten aan één maat.
Ik heb een iPhone 4 en ik ben niet teleurgesteld. Het enige dat ik een gemiste kans vind, is dat ze geen edge-to-edge scherm van 4" in de iPhone hebben gestopt. De form factor hoefde van mij niet te veranderen, en ik wilde vooral een betere/snellere camera.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Merkie het volgende:
Ik snap dat het een goede vervanger is als je een 3G of 3GS hebt, maar als je een iPhone 4 hebt dan ben je gewoon teleurgesteld.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er een ons?![]()
We hebben toevallig dezelfde telefoon fabrikant. We zijn geen stelletje hoor.
Ik zie geen grafiek, behalve de kelderende koers van apple?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef zomer86 het volgende:
[..]
We hebben het over de iPhone 4S, als je nou even het grafiekje had bekeken.
Jammer dat dat nu niet meer opgaatquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nooit een SII in handen gehad? Sneller dan de iPhone4.
Ik develop zelf alleen maar apps voor verschillende Android devices van 3,5" tot 4,3" en voor een 3,5" iPhone en 9,7" iPad. Maar goed, geloof er lekker inquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Weer zo'n knuppel die er niks van snapt, daarom zien die apps op Android er zo ongelooflijk lelijk uit, omdat iedere toestel weer een apart formaat en resolutie heeft. Daarom gaat Apple ook geen ingrijpende veranderingen doorvoeren.
Ok dan zullen de Android developers wel gewoon bagger zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik develop zelf alleen maar apps voor verschillende Android devices van 3,5" tot 4,3" en voor een 3,5" iPhone en 9,7" iPad. Maar goed, geloof er lekker in
Het gaan om de resolutie en dan eigenlijk meer de verhouding. Apple kan makkelijk een groter scherm maken als de verhouding maar gelijk blijft. Overigens is de skinning engine van Apple vrij flexibel en als jij goed programmeert en je aan de richtlijnen van Apple houdt kan jouw app gewoon mee scalen mocht er ooit een ander formaat scherm komen. Zelfde op Android. Als je goed programmeert, werkt het netjes op alle schermformaten.
Zowel iOS en Android hanteren overigens virtuele resoluties dus met die resolutie heb je al helemaal niets te makenMen werkt daar met de 'dp' wat staat voor een aantal pixels. Dit zorgt ervoor dat je gewoon een maat kunt instellen die gescaled wordt op alle devices aan de hand van hun scherm.
Graag zelf ook even verdiepen in de materie voor je andere verwijt dat ze er niks van snappen
Hoeft niet als ze gewoon dezelfde resolutie behouden met een groter scherm. Maar dan daalt de ppi naar onder de 300, en is het dus geen "retina" display meer. Waarom moest Steve Jobs dat dat dan ook weer zo nodig noemenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ook slimme marketing inderdaad. Nu kunnen onwikkelaars zich richten op vernieuwing, niet op formaten aanpassen omdat het er anders niet uitziet.
Kijk maar eens naar de HD versies voor de iPad. Die hebben in verhouding best lang op zich laten wachten.
Ik ben het meest teleurgesteld in het uiterlijk. De iPhone 4 is weliswaar erg mooi, maar ook enorm kwetsbaar met al dat glas. Je bent hem bijna verplicht te gebruiken in een hoesje. Andere toestellen hebben dat veel minder en zijn veel krasbestendiger. De originele iPhone had een aluminium achterkant, prachtig vond/vind ik dat. De nieuwe HTC's hebben dat tegenwoordig ook allemaal. Waarom kan Apple dit niet met de iPhone 4S/iPhone 5?! Erg jammer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik develop zelf alleen maar apps voor verschillende Android devices van 3,5" tot 4,3" en voor een 3,5" iPhone en 9,7" iPad. Maar goed, geloof er lekker in
Het gaan om de resolutie en dan eigenlijk meer de verhouding. Apple kan makkelijk een groter scherm maken als de verhouding maar gelijk blijft. Overigens is de skinning engine van Apple vrij flexibel en als jij goed programmeert en je aan de richtlijnen van Apple houdt kan jouw app gewoon mee scalen mocht er ooit een ander formaat scherm komen. Zelfde op Android. Als je goed programmeert, werkt het netjes op alle schermformaten. Sterker nog, een Android app kan zónder aanpassingen schakelen tussen tablet en phone.
Zowel iOS en Android hanteren overigens virtuele resoluties dus met die resolutie heb je al helemaal niets te makenMen werkt daar met de 'dp' wat staat voor een aantal pixels. Dit zorgt ervoor dat je gewoon een maat kunt instellen die gescaled wordt op alle devices aan de hand van hun scherm.
Graag zelf ook even verdiepen in de materie voor je andere verwijt dat ze er niks van snappen
Velen van hen zijn dat helaas wel ja. Waarschijnlijk omdat programmeren voor Android veel makkelijker is. Ben het wel met je eens hoor, dat de gemiddelde iOS app veel mooier is dan de Android versie, maar dat heeft maar weinig te maken met wat jij aanhaalde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:00 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ok dan zullen de Android developers wel gewoon bagger zijn.
Al zou ik het zelf niet zo omschrijven, is het wel een reden waarom ik bij iOS blijf, de app store voelt beter aan dan die van androidquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ken geen goede ontwikkelaars voor Android. Het ziet er allemaal zo crappy en goedkoop uit, alles wordt tenslotte toch toegelaten.
Ik hoopte eigenlijk op iets als de iPad 2. Zo'n aluminium achterkant, in het midden wat dikker dan aan de rand. Dat vind ik dus écht mooi. De iPhone 4(S) heb ik nooit mooi gevonden. Overigens is de HTC Sensation ook geen unibody al zetten ze hem wel zo in de marktquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:00 schreef Merkie het volgende:
Ik ben het meest teleurgesteld in het uiterlijk. De iPhone 4 is weliswaar erg mooi, maar ook enorm kwetsbaar met al dat glas. Je bent hem bijna verplicht te gebruiken in een hoesje. Andere toestellen hebben dat veel minder en zijn veel krasbestendiger. De originele iPhone had een aluminium achterkant, prachtig vond/vind ik dat. De nieuwe HTC's hebben dat tegenwoordig ook allemaal. Waarom kan Apple dit niet met de iPhone 4S/iPhone 5?! Erg jammer.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Micro USB adapter - http://store.apple.com/uk/product/MD099?mco=MjU5MjAwODM
Ok dat wist ik niet, dacht dat ik een artikel had gelezen waarin developers klaagden over het resizen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Velen van hen zijn dat helaas wel ja. Waarschijnlijk omdat programmeren voor Android veel makkelijker is. Ben het wel met je eens hoor, dat de gemiddelde iOS app veel mooier is dan de Android versie, maar dat heeft maar weinig te maken met wat jij aanhaalde.
En dat hoeft dus nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:03 schreef zomer86 het volgende:
[..]
[..]
Ok dat wist ik niet, dacht dat ik een artikel had gelezen waarin developers klaagden over het resizen.
Toch fijn dat Apple mensen als jij iets minder gevaarlijk op de weg maakt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef nelisb het volgende:
Dat praten tegen je telefoon is wel briljant. Hoe vaak ik sms achter het stuur. Nu hoef ik alleen maar te praten tegen m'n telefoon om terug te smsen.
Je smst iedereen in het Engels, Duits of Frans terug?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef nelisb het volgende:
Dat praten tegen je telefoon is wel briljant. Hoe vaak ik sms achter het stuur. Nu hoef ik alleen maar te praten tegen m'n telefoon om terug te smsen.
droevig, ziel verkopen ivm merken telefoonsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ik verkoop nog liever mijn ziel dan dat ik met een HTC en Android toestel ga rondlopen, de goedkoopigheid straalt eraf. En die Android Market is echt droevig, op een lokale vlooienmarkt vind ik leukere dingen.
Hey Merkie, herinner je je deze nog?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Er kan dus zomaar eerst een 4S komen en dan een 5
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:17 schreef Merkie het volgende:
Als de volgende iPhone geen iPhone 5 heet, dan komt er nooit een iPhone 5.
Meerdere talen volgen. Geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je smst iedereen in het Engels, Duits of Frans terug?
Goed bezig inderdaad bij Apple!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toch fijn dat Apple mensen als jij iets minder gevaarlijk op de weg maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |