Meerdere talen volgen. Geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je smst iedereen in het Engels, Duits of Frans terug?
Goed bezig inderdaad bij Apple!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toch fijn dat Apple mensen als jij iets minder gevaarlijk op de weg maakt.
Die moeten er toch IN zitten, niet los eraan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Micro USB adapter - http://store.apple.com/uk/product/MD099?mco=MjU5MjAwODM
Ja, er komt geen iPhone 5 dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Merkie, herinner je je deze nog?
[..]
[..]
Ze hadden ook wel weinig tijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:13 schreef nelisb het volgende:
[..]
Meerdere talen volgen. Geduld is een schone zaak.
zie apple, de 4 met 8 gb kost nu nog maar 499!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Wordt de Iphone 4 nu ook gauw goedkoper? Dan is er eindelijk een Apple product wat ik wel kan betalen.[/pauper]
16GB.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
De 32gb versie? Kom net van m'n werk ik moet alle topics doorspitten om bij te lezen.
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En de iPhone 4 met 8gb gaat 519 kosten
Nee de 16gbquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
De 32gb versie? Kom net van m'n werk ik moet alle topics doorspitten om bij te lezen.
1 jaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef VliegVlieg het volgende:
Weet iemand nog hoe lang het duurde voordat de 3GS werd aangekondigd na de aankondiging van de 3G?
Ondanks dat ik de 4S met een 1-jarig abonnement ga halen, ben ik bang dat de iPhone 5 alsnog komt over een half jaar. Misschien wil ik dus wachten...
Dat is de Iphone 4S?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee.
http://store.apple.com/nl/product/MD128?mco=MjU1NTYxNzA
Met filmpje nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef nelisb het volgende:
Dat praten tegen je telefoon is wel briljant. Hoe vaak ik sms achter het stuur. Nu hoef ik alleen maar te praten tegen m'n telefoon om terug te smsen.
Foutje ik zat op de Duitse site te kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee.
http://store.apple.com/nl/product/MD128?mco=MjU1NTYxNzA
Ja, want iOS op een 1GHz dualcore is hetzelfde als Android op een 1GHz dualcorequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef delano.888 het volgende:
Er zijn al meerdere telefoons met 1.2ghz dualcore en 1.5dualcore komt elk moment en quadcore zal ook niet lang meer duren.
En dan wil apple nog een jaar doen met 1.0ghz dualcore? Okeee...
Ben je blind?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat is de Iphone 4S?
Ik wil nu juist nieuw een Iphone 4 kopen omdat ze waarschijnlijk toch aanzienlijk in waarde dalen.
Dat dus, en dan de gemiddelde Android-gebruiker met al hun non-argumenten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, want iOS op een 1GHz dualcore is hetzelfde als Android op een 1GHz dualcore
Mensen die nog steeds niet verder kijken dan cijfertjes op papier
De iPhone 4S is met zijn A5 gewoon sneller dan de snelste Android, hoor.
Nou, gooi je braille-beeldscherm maar weg, over twee weken is iOS 5 erquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja.Ik heb een toetsenbord met braille.
Kan niet wachten? Dit voelt als een hoofd-amputatie terwijl ik zat te wachten op mijn nieuwe auto en nu moet ik daar blij van worden. Huil!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:29 schreef Agiath het volgende:
12 oktober dus iOS5. Kan niet wachten, dat notification systeem moet echt nodig vernieuwd worden
Op elke post ingaan is inderdaad minder jankerig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een jankerdsKoop maar lekker een Android-toestel. Maar dan niet over twee maanden terugkrabbelen omdat je een 'net niet'-toestel hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op elke post ingaan is inderdaad minder jankerig.
twee maanden? Bij mijn neef duurde het welgeteld 1 week toen hij van iPhone naar Galaxy S ging...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een jankerdsKoop maar lekker een Android-toestel. Maar dan niet over twee maanden terugkrabbelen omdat je een 'net niet'-toestel hebt.
Ik vind niet dat je na een week al een conclusie kan trekken, dan ligt het toch echt aan je neef.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
twee maanden? Bij mijn neef duurde het welgeteld 1 week toen hij van iPhone naar Galaxy S ging...
Dat ligt toch helemaal aan het gebruik lijkt me, dus daar kan je niets over zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je na een week al een conclusie kan trekken, dan ligt het toch echt aan je neef.
Idd..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
Apple en zijn geweldige presentaties van nieuwe producten heeft het bedrijf en zijn producten erg geholpen. Maar dat geheimzinnige kan zich wel eens erg tegen gaan werken want nu zijn er veel mensen teleurgesteld door (te) hoge verwachtingen die niet uitgekomen zijn. En die geruchten vond Apple maar wat geil
Fucking vet als dit idd zo goed werkt.quote:
Dat zie ik inderdaad ook niet zo snel gebeuren. Misschien gaan ze de releases van iPhones en iOS uit elkaar trekken. Dus iPhone 5 in maart, iOS 6 volgend jaar rond deze tijd. Het zou de keynotes nog kanslozer maken dan deze, maar ik kan me niet voorstellen dat Apple die nummers out of sync laat gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zesde iPhone, iOS 6, en we noemen hem... iPhone 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |