Ideaal voor in de autoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja. Kwestie van jailbreaken waarschijnlijk.
Ik denk trouwens dat dat Siri alleen praktisch is op een iPad die gewoon thuis ligt. Op straat ga ik dus echt niet tegen mijn telefoon lullen.
Ja hij heeft de A5 processor nodig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Staat het zwart op wit dan dat Siri alleen voor de 4S is, en niet voor de 4 ?
Heb zelf een iPad 2, maar begrijp totaal niet waarom iedereen zo tevreden is over de appstore. Is echt het traagste programma dat te vinden is voor iOS, dat wachtwoord invoeren steeds is verschrikkelijk en de zoekfunctie werkt bijzonder matig. Leeg eens uit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Al zou ik het zelf niet zo omschrijven, is het wel een reden waarom ik bij iOS blijf, de app store voelt beter aan dan die van android
Ik vindt hem op de ipad idd minder werken als op mijn telefoon.. raarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef Alxander het volgende:
[..]
Heb zelf een iPad 2, maar begrijp totaal niet waarom iedereen zo tevreden is over de appstore. Is echt het traagste programma dat te vinden is voor iOS, dat wachtwoord invoeren steeds is verschrikkelijk en de zoekfunctie werkt bijzonder matig. Leeg eens uit?
Lulkoek natuurlijk, maar het aandeel mensen wat jailbreakt en die onzin ook gewoon draait op oudere processoren (wat makkelijk kan) is vrij klein, dus Apple kan het trucje zo goed gebruiken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:48 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja hij heeft de A5 processor nodig.
http://m.gizmodo.com/5846(...)rks-on-the-iphone-4s
Ik heb precies het omgekeerde. Ben zeer tevreden over mijn iPad en Android tablets vind ik werkelijk dramatisch. Anderzijds vind ik mijn Android telefoon heerlijk werken en heb ik één keer een iPhone gehad, maar dat vind ik dus niet voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ik vindt hem op de ipad idd minder werken als op mijn telefoon.. raar
Ook is mijn gebruikservaring met iOS niet zo super als met mijn iphone..
jaja raar ik weet het
Gaat iemand een nieuwe iPhone kopen om Siri?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lulkoek natuurlijk, maar het aandeel mensen wat jailbreakt en die onzin ook gewoon draait op oudere processoren (wat makkelijk kan) is vrij klein, dus Apple kan het trucje zo goed gebruiken.
Ik ken er zat die daar dom genoeg voor zijn ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:51 schreef Alxander het volgende:
[..]
Gaat iemand een nieuwe iPhone kopen om Siri?
Ondersteunt geen Nederlands, is bovendien beta.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ken er zat die daar dom genoeg voor zijn ja.
Ach, ik heb mijn telefoon ook in het Engels. Vind ik fijner, en zo ken ik er nog wel een paar. Tekst invoeren werkt toch nooit echt lekker met dat soort zaken, dus voor SMSjes zou ik het sowieso niet gebruiken. Alleen voor de algemene besturing van mijn telefoon. En die zou ik, zelfs al zou Siri Nederlands aankunnen, gewoon lekker in het Engels laten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:53 schreef Alxander het volgende:
[..]
Ondersteunt geen Nederlands, is bovendien beta.
Natuurlijk gaan ze dat doen. Zou bizar zijn als ze dat niet doen, zeker nu ook de iPads er op draaien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zie ik inderdaad ook niet zo snel gebeuren. Misschien gaan ze de releases van iPhones en iOS uit elkaar trekken.
Haha, waarom dit onderscheid?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach, ik heb mijn telefoon ook in het Engels. Vind ik fijner, en zo ken ik er nog wel een paar. Tekst invoeren werkt toch nooit echt lekker met dat soort zaken, dus voor SMSjes zou ik het sowieso niet gebruiken. Alleen voor de algemene besturing van mijn telefoon. En die zou ik, zelfs al zou Siri Nederlands aankunnen, gewoon lekker in het Engels laten.
Edit: Vooropstaand dat ik het zou gebruiken. Ik ga namelijk echt niet tegen mijn telefoon lullen. Tegen een tablet zou ik nog kunnen overwegen, maar een telefoon niet.
Ik in ieder geval omdat er duidelijkheid is als je met een apparaat voor je neus zit te praten, awkwardness, maar duidelijkheid. Met een kleiner ding uit het zicht(of alleen oortjes) kan het er nogal vreemd uitzien.quote:
Mijn tablet ligt thuis op tafel als media apparaat. Mijn telefoon is puur functioneel en gebruik ik voornamelijk buiten de deur.quote:
Daar zal de jailbreak community wel wat aan doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:48 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja hij heeft de A5 processor nodig.
http://m.gizmodo.com/5846(...)rks-on-the-iphone-4s
Omg nee echt 1.2Ghz wow, jij bent zeker zo'n mooiboi met een lekker glimmende Samsung Galaxy S 2 Turbo Shizzle Dizzle edition.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef delano.888 het volgende:
Er zijn al meerdere telefoons met 1.2ghz dualcore en 1.5dualcore komt elk moment en quadcore zal ook niet lang meer duren.
En dan wil apple nog een jaar doen met 1.0ghz dualcore? Okeee...
Dit is typische gare poep van Apple, even zo'n fluttoestel uitpoepen om dan volgend jaar weer iedereen naar hun toe te trekken. Ik wil nu een iPhone 5quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:15 schreef alwaysonhold het volgende:
Hands on Iphone 4S
http://tweakers.net/revie(...)chten-geruchten.html
U sirius?quote:Overigens heeft ook de 4S nog steeds het slechtste toetsenbord dat in de smartphone geschiedenis is gemaakt.
Wut? Je bedoelt het beste.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef Alxander het volgende:
[...]
Overigens heeft ook de 4S nog steeds het slechtste toetsenbord dat in de smartphone geschiedenis is gemaakt.
Dat was met de 3G -> 3GS toch ook zo? Was gewoon te verwachten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben echt teleurgesteld, lol. Echt voor niets erop zitten wachten. Ik kan gewoon niet accepteren dat het dezelfde design als de iPhone 4 heeft. No fucking way dat ik daar twee jaar lang aan vast ga zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |