7x snellerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:57 schreef very het volgende:
[..]
Ja joh...als je de snelste telefoon beschikbaar haalt die 7 keer meer rekenkracht heeft als zijn voorganger, twee keer beter ontvangst door een totaal vernieuwde antenne, een verbeterde batterijduur én een f/2.4 Backlight illuminated 8Mp sensor heeft die ook nog eens 1080p kan filmen, dan ben je ECHT dom inderdaad!
Tis alleen zo dat de klapmongolen Apple fanboys massaal hun 4 in gaan ruilen voor de 4S. Dat doe ik niet met mijn telefoons...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
ach, heb je met elk merk toch. Zal binnekort met samsung ook wel komen
Ja, alleen is Android zo enorm slecht gecode dat het veel meer rekenkracht nodig heeft. Een iPhone liep in 2007 al vloeiend, de SII heeft nog steeds af en toe hikjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
7x snellerjij gelooft die shit?
De 4s heeft een cpu die iets langzamer is dan de cpu's van de voorlaatste generatie topandroids (LG Speed, SGS2).
Straks heb je een nexus prime met een 1.5Ghz cpu (er komen meer uit met die cpu) dus zoo bijzonder is het niet.
iPhone camera is trouwens wel erg goed.
True.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, alleen is Android zo enorm slecht gecode dat het veel meer rekenkracht nodig heeft. Een iPhone liep in 2007 al vloeiend, de SII heeft nog steeds af en toe hikjes.
Dus een iPhone met zo'n A5-processor is zeker wel sneller dan de SII.
geen last van btwquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, alleen is Android zo enorm slecht gecode dat het veel meer rekenkracht nodig heeft. Een iPhone liep in 2007 al vloeiend, de SII heeft nog steeds af en toe hikjes.
ongeveer gelijk aan die van de ssIIquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
iPhone camera is trouwens wel erg goed.
Ja daarom haalt mijn Sensation ook al 30000 meer punten in BrowserMark dan de iPad 2 processor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dus een iPhone met zo'n A5-processor is zeker wel sneller dan de SII.
Kan, de SII loopt inderdaad ook best wel vloeiend. Maar daar heeft het die dualcore-processor ook echt voor nodig (De eerste Galaxy S stottert nog als de tyfus).quote:
Komen ze weer aanzetten met hun benchmarksquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja daarom haalt mijn Sensation ook al 30000 meer punten in BrowserMark dan de iPad 2 processor.
En veel benchmarks zeggen dat de S2 sneller is dan de HTC.
Dat iOS zo simpel is dat het al een moeite is om background aan te passen kan ik het ook wel snel maken ja.
Gister werd hier paar keer gepronkt met het OpenGL benchmark oid van de iPad2, dus ik dacht laat ik is even testen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Komen ze weer aanzetten met hun benchmarks. Ga het eerst maar eens testen met real-life situaties, bijvoorbeeld het laden van een website of het openen van een bepaalde app.
Ja, dat zullen wel Apple-fanboys geweest zijn. Benchmarks zeggen gewoon helemaal niks.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gister werd hier paar keer gepronkt met het OpenGL benchmark oid van de iPad2, dus ik dacht laat ik is even testen.
dat klopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kan, de SII loopt inderdaad ook best wel vloeiend. Maar daar heeft het die dualcore-processor ook echt voor nodig (De eerste Galaxy S stottert nog als de tyfus).
Het blijft gewoon zo dat een iPhone met dezelfde hardware veel vloeiender loopt dan een Android telefoon. WP7 loopt ook veel en veel soepeler dan een Android-telefoon.
Dat ook andere producten van concurrenten last zouden hebben van het antenne probleem is één voorbeeld van de vele.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:02 schreef very het volgende:
Want normaal maken ze nooit waar wat ze beloven?
Voorbeeld(en)??
BrowserMark zegt wel degelijk wat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, dat zullen wel Apple-fanboys geweest zijn. Benchmarks zeggen gewoon helemaal niks.
Wat is de f-waarde van de SS2 camera dan?quote:
Klopt, ik heb ook een HTC Desire, en zou hem niet zo snel ruilen voor een iPhone. Feit blijft alleen dat een iPhone sneller is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:09 schreef wise het volgende:
[..]
dat klopt.
Maarja ieder zijn ding. Heb een tijd met de iphone van een vriend rond gelopen, maar vond het maar niks. Liever de galaxy SII. Hij had het andersom![]()
Geen telefoon is het best. Tis maar wat je er zelf mee doet en van vind
Ja, maar geen enkele Android-telefoon (op misschien de SII en de Sensation na) kan echt soepel door menu's of ingewikkeldere websites scrollen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
BrowserMark zegt wel degelijk wat.
En verder dingen zoals www.twitch.tv kunnen openen en binnen 2 seconden een flash filmpje zien afspelen zonder lag zou ook moeten kunnen op de S2, sinds dat ook bij mij zonder problemen gaat.
En dat niet vloeiend kan wellicht door touchwiz komen, de cpu van deze telefoons zouden dat soepel moeten kunnen doen, zelfs me HTC Hero kon soepel door de homescreens![]()
Doe even normaal man.
Dit vind ik een beetje een slap voorbeeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Dat ook andere producten van concurrenten last zouden hebben van het antenne probleem is één voorbeeld van de vele.
Wat maakt mijn volgende voorbeeld niet slap? Zo kan je alles afstempelen als niet kloppend, simpelweg omdat het niet in je straatje past.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:15 schreef very het volgende:
Dit vind ik een beetje een slap voorbeeld.
Komop...noem eens een betere. Een belofte die ze niet hebben waargemaakt het liefst.
Geen idee, maar andere telefoons hebben ook niet alleen moeite met Flash-websites.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:26 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Wat maakt mijn volgende voordeel niet slap? Zo kan je alles afstempelen als niet kloppend, simpelweg omdat het niet in je straatje past.
@iets verder hier boven Ik durft te wedden dat een iPhone niet smoothless door een Flash website kan scrollen.
Niet alleen moeite? Helemaal géén moeite.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Geen idee, maar andere telefoons hebben ook niet alleen moeite met Flash-websites.
Dat wel, maar kon op android ook alquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:34 schreef Catch22- het volgende:
http://www.apple.com/iphone/features/siri.html
als het werkt zoals die video is het vet.
Ik heb dat wel eens geprobeerd maar dat werkt voor geen kloot. "Agenda openen" herkent hij niet eens...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:36 schreef wise het volgende:
[..]
Dat wel, maar kon op android ook al. Wel leuk voor apple gebruikers dat zij dat nu ook kunnen
Goed kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik heb dat wel eens geprobeerd maar dat werkt voor geen kloot.
Lees je anders ff in mbt Siri, dit gaat net even wat verder dan inspreken waar je naartoe wilt navigeren en een smsje dicterenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:36 schreef wise het volgende:
[..]
Dat wel, maar kon op android ook al. Wel leuk voor apple gebruikers dat zij dat nu ook kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |