abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:01:58 #211
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102730861
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:57 schreef very het volgende:

[..]

Ja joh...als je de snelste telefoon beschikbaar haalt die 7 keer meer rekenkracht heeft als zijn voorganger, twee keer beter ontvangst door een totaal vernieuwde antenne, een verbeterde batterijduur én een f/2.4 Backlight illuminated 8Mp sensor heeft die ook nog eens 1080p kan filmen, dan ben je ECHT dom inderdaad!

:')
7x sneller :') jij gelooft die shit?

De 4s heeft een cpu die iets langzamer is dan de cpu's van de voorlaatste generatie topandroids (LG Speed, SGS2).

Straks heb je een nexus prime met een 1.5Ghz cpu (er komen meer uit met die cpu) dus zoo bijzonder is het niet.

iPhone camera is trouwens wel erg goed.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102730879
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:58 schreef wise het volgende:

[..]

ach, heb je met elk merk toch. Zal binnekort met samsung ook wel komen :P
Tis alleen zo dat de klapmongolen Apple fanboys massaal hun 4 in gaan ruilen voor de 4S. Dat doe ik niet met mijn telefoons...
pi_102730896
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:01 schreef Catch22- het volgende:

[..]

7x sneller :') jij gelooft die shit?

De 4s heeft een cpu die iets langzamer is dan de cpu's van de voorlaatste generatie topandroids (LG Speed, SGS2).

Straks heb je een nexus prime met een 1.5Ghz cpu (er komen meer uit met die cpu) dus zoo bijzonder is het niet.

Ja, alleen is Android zo enorm slecht gecode dat het veel meer rekenkracht nodig heeft. Een iPhone liep in 2007 al vloeiend, de SII heeft nog steeds af en toe hikjes.

Dus een iPhone met zo'n A5-processor is zeker wel sneller dan de SII.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:03:42 #214
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102730913
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:03 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, alleen is Android zo enorm slecht gecode dat het veel meer rekenkracht nodig heeft. Een iPhone liep in 2007 al vloeiend, de SII heeft nog steeds af en toe hikjes.

True.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:04:53 #215
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102730954
quote:

[..]

geen last van btw :P
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:05:25 #216
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102730978
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:01 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ongeveer gelijk aan die van de ssII
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_102730993
Bedrijven promoten zonder dat je er geld voor krijgt. :')

Had hiervoor een Iphone, nu een Android omdat ik de Iphone 4 niet goed vond (vindt). Koopt gewoon een product waarvan jij denkt dat het een goed product is. Waarom zou je een Iphone/Android kopen om vervolgens de rest van je zielige jaren bij dat product te blijven? Als ik een nieuwe phone nodig heb kijk ik welke ik het beste vindt, ongeacht het merk..
pi_102730996
quote:

[..]

Ja daarom haalt mijn Sensation ook al 30000 meer punten in BrowserMark dan de iPad 2 processor.

En veel benchmarks zeggen dat de S2 sneller is dan de HTC.

Dat iOS zo simpel is dat het al een moeite is om background aan te passen kan ik het ook wel snel maken ja.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_102731004
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:04 schreef wise het volgende:

[..]

geen last van btw :P
Kan, de SII loopt inderdaad ook best wel vloeiend. Maar daar heeft het die dualcore-processor ook echt voor nodig (De eerste Galaxy S stottert nog als de tyfus).

Het blijft gewoon zo dat een iPhone met dezelfde hardware veel vloeiender loopt dan een Android telefoon. WP7 loopt ook veel en veel soepeler dan een Android-telefoon.
pi_102731043
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:05 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja daarom haalt mijn Sensation ook al 30000 meer punten in BrowserMark dan de iPad 2 processor.

En veel benchmarks zeggen dat de S2 sneller is dan de HTC.

Dat iOS zo simpel is dat het al een moeite is om background aan te passen kan ik het ook wel snel maken ja.
Komen ze weer aanzetten met hun benchmarks :'). Ga het eerst maar eens testen met real-life situaties, bijvoorbeeld het laden van een website of het openen van een bepaalde app.
pi_102731067
Ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Stel, de iphone 4 had nog het uiterlijk van de 3G, en de 4S had het nieuwe uiterlijk. Dan had iedereen ineens hun broekje nat gemaakt :o

Het is maar design mensen, voor de rest heeft het ongeveer evenveel nieuwe functionaliteit als de iphone 4 t.o.v. de 3GS...
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
pi_102731068
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:07 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Komen ze weer aanzetten met hun benchmarks :'). Ga het eerst maar eens testen met real-life situaties, bijvoorbeeld het laden van een website of het openen van een bepaalde app.
Gister werd hier paar keer gepronkt met het OpenGL benchmark oid van de iPad2, dus ik dacht laat ik is even testen.

Plus BrowserMark is een van de betere benchmarks die er is.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_102731093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Gister werd hier paar keer gepronkt met het OpenGL benchmark oid van de iPad2, dus ik dacht laat ik is even testen.
Ja, dat zullen wel Apple-fanboys geweest zijn. Benchmarks zeggen gewoon helemaal niks.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:09:10 #224
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102731123
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:06 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kan, de SII loopt inderdaad ook best wel vloeiend. Maar daar heeft het die dualcore-processor ook echt voor nodig (De eerste Galaxy S stottert nog als de tyfus).

Het blijft gewoon zo dat een iPhone met dezelfde hardware veel vloeiender loopt dan een Android telefoon. WP7 loopt ook veel en veel soepeler dan een Android-telefoon.
dat klopt.

Maarja ieder zijn ding. Heb een tijd met de iphone van een vriend rond gelopen, maar vond het maar niks. Liever de galaxy SII. Hij had het andersom :')
Geen telefoon is het best. Tis maar wat je er zelf mee doet en van vind 8-)
VIVA LA ASSANGE¡
pi_102731218
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:02 schreef very het volgende:
Want normaal maken ze nooit waar wat ze beloven?
Voorbeeld(en)??
Dat ook andere producten van concurrenten last zouden hebben van het antenne probleem is één voorbeeld van de vele.

Dat het hilarische iDead Steve Jobs plaatje bij sommige in het verkeerde keelgat schiet, snap ik niet helemaal. Waar ligt de grens?
pi_102731237
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:08 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, dat zullen wel Apple-fanboys geweest zijn. Benchmarks zeggen gewoon helemaal niks.
BrowserMark zegt wel degelijk wat.

En verder dingen zoals www.twitch.tv kunnen openen en binnen 2 seconden een flash filmpje zien afspelen zonder lag zou ook moeten kunnen op de S2, sinds dat ook bij mij zonder problemen gaat.

En dat niet vloeiend kan wellicht door touchwiz komen, de cpu van deze telefoons zouden dat soepel moeten kunnen doen, zelfs me HTC Hero kon soepel door de homescreens _O-

Doe even normaal man. :s)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:12:27 #227
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_102731250
Wat een zeikerts allemaal weer in een Apple topic.
beide telefoons doen hetzelfde, alleen iPhone iets beter.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_102731283
APPLE LANCEERT VERNIEUWDE IPHONE !!!!

Was het maar waar.. Ze hadden die meuk zo de ruimte in moeten schieten. :W
Snel rijk worden door anonieme recensies is een feest.
pi_102731310
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:05 schreef wise het volgende:

[..]

ongeveer gelijk aan die van de ssII
Wat is de f-waarde van de SS2 camera dan?
En heeft die ook een backlight illuminated sensor?
Dat zijn dingen die nogal het verschil maken. Een 8Mp lens is niet alles.
People assume too much.
pi_102731326
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:09 schreef wise het volgende:

[..]

dat klopt.

Maarja ieder zijn ding. Heb een tijd met de iphone van een vriend rond gelopen, maar vond het maar niks. Liever de galaxy SII. Hij had het andersom :')
Geen telefoon is het best. Tis maar wat je er zelf mee doet en van vind 8-)
Klopt, ik heb ook een HTC Desire, en zou hem niet zo snel ruilen voor een iPhone. Feit blijft alleen dat een iPhone sneller is.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

BrowserMark zegt wel degelijk wat.

En verder dingen zoals www.twitch.tv kunnen openen en binnen 2 seconden een flash filmpje zien afspelen zonder lag zou ook moeten kunnen op de S2, sinds dat ook bij mij zonder problemen gaat.

En dat niet vloeiend kan wellicht door touchwiz komen, de cpu van deze telefoons zouden dat soepel moeten kunnen doen, zelfs me HTC Hero kon soepel door de homescreens _O-

Doe even normaal man. :s)
Ja, maar geen enkele Android-telefoon (op misschien de SII en de Sensation na) kan echt soepel door menu's of ingewikkeldere websites scrollen.
pi_102731353
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:11 schreef Ouqz het volgende:

[..]

Dat ook andere producten van concurrenten last zouden hebben van het antenne probleem is één voorbeeld van de vele.

Dit vind ik een beetje een slap voorbeeld.
Komop...noem eens een betere. Een belofte die ze niet hebben waargemaakt het liefst.
People assume too much.
pi_102731629
Snel rijk worden door anonieme recensies is een feest.
pi_102731755
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:15 schreef very het volgende:
Dit vind ik een beetje een slap voorbeeld.
Komop...noem eens een betere. Een belofte die ze niet hebben waargemaakt het liefst.
Wat maakt mijn volgende voorbeeld niet slap? Zo kan je alles afstempelen als niet kloppend, simpelweg omdat het niet in je straatje past.

@iets verder hier boven Ik durft te wedden dat een iPhone niet smoothless door een Flash website kan scrollen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ouqz op 05-10-2011 13:32:26 ]
pi_102731931
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:26 schreef Ouqz het volgende:

[..]

Wat maakt mijn volgende voordeel niet slap? Zo kan je alles afstempelen als niet kloppend, simpelweg omdat het niet in je straatje past.

@iets verder hier boven Ik durft te wedden dat een iPhone niet smoothless door een Flash website kan scrollen.
Geen idee, maar andere telefoons hebben ook niet alleen moeite met Flash-websites.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:34:28 #235
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102732014
http://www.apple.com/iphone/features/siri.html

als het werkt zoals die video is het vet.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102732032
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Geen idee, maar andere telefoons hebben ook niet alleen moeite met Flash-websites.
Niet alleen moeite? Helemaal géén moeite.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:36:17 #237
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102732080
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:34 schreef Catch22- het volgende:
http://www.apple.com/iphone/features/siri.html

als het werkt zoals die video is het vet.
Dat wel, maar kon op android ook al :). Wel leuk voor apple gebruikers dat zij dat nu ook kunnen 8-)
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:37:40 #238
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102732144
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:36 schreef wise het volgende:

[..]

Dat wel, maar kon op android ook al :). Wel leuk voor apple gebruikers dat zij dat nu ook kunnen 8-)
Ik heb dat wel eens geprobeerd maar dat werkt voor geen kloot. "Agenda openen" herkent hij niet eens...

Terwijl als ik ga dicteren het wel redelijk werkt
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:38:34 #239
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102732188
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:37 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hoe dan? Ik heb dat wel eens geprobeerd maar dat werkt voor geen kloot.
Goed kijken :P

Eerlijk gezegd is het maar een nutteloze functie :)
VIVA LA ASSANGE¡
pi_102732206
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:36 schreef wise het volgende:

[..]

Lees je anders ff in mbt Siri, dit gaat net even wat verder dan inspreken waar je naartoe wilt navigeren en een smsje dicteren :')
(Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')