SII heeft ook voicemeuk.. Alleen verstaat hij mij niet fgoed op de carkit. Verder perfecte foon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja, het is anders. Niet die stem meuk enzo. Maar verder een kwalitatief enorm goede telefoon.
Camera en alles hetzelfde als de 4S. Tevens een groter scherm en dunner.
Die abonnement zal zeker rond de 40-45 dollar per maand zijnquote:
Dus 90 per maand bij KPN. En dan mag je niet eens WhatsAppenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:26 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Die abonnement zal zeker rond de 40-45 dollar per maand zijn
Overstappen naar Android.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:24 schreef Ritmo het volgende:
Ben er ook bang voor. Maar eens even kijken wat ik tegen maart doe als ik m'n abo kan verlengen.
Stem zooi zit er ook op hoor. EN in het Nederlandsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja, het is anders. Niet die stem meuk enzo. Maar verder een kwalitatief enorm goede telefoon.
Camera en alles hetzelfde als de 4S. Tevens een groter scherm en dunner.
zinds wanneer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Stem zooi zit er ook op hoor. EN in het Nederlands
bij mij ook niet. Ik dacht al dat ik iets gemist had..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nou, wel stemzooi, maar bij mij niet in het Nederlands op de SII
Het enige punt waar mijn nokia beter in was... voicedialling via carkit. Die verstond me wel gewoon... Moest je een paar zinnen inspreken en dan herkent ie je spraakgebrek...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bij mij ook niet. Ik dacht al dat ik iets gemist had..
Gaat moeiteloos op mn huidige iPhone 3Gs, maar dat terzijde...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het enige punt waar mijn nokia beter in was... voicedialling via carkit. Die verstond me wel gewoon... Moest je een paar zinnen inspreken en dan herkent ie je spraakgebrek...
Die Nederlandse stemzooi bestond al maanden voor de SII überhaupt uitkwam hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bij mij ook niet. Ik dacht al dat ik iets gemist had..
En waar kan ik dat vinden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die Nederlandse stemzooi bestond al maanden voor de SII überhaupt uitkwam hoor.
Ja, de iPhone 5 zal vast en zeker flash hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef basrasker het volgende:
iPhone4S
Nog steeds geen flash![]()
Nu moet je het doen met dat geile html5
Foto's via flash is scherpte en hoge kwaliteit
HTML5 maakt er rotte jpg-jes van. Gevolg een bagger zooi
Het wachten is dan maar weer op de iPhone5 ??
Hoewel ik het slecht vind dat er geen Flash op iOs komt, ben jij wel heel dom foto's zie je niet in Flash maar gewoon HTML en HTML5 heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef basrasker het volgende:
iPhone4S
Nog steeds geen flash![]()
Nu moet je het doen met dat geile html5
Foto's via flash is scherpte en hoge kwaliteit
HTML5 maakt er rotte jpg-jes van. Gevolg een bagger zooi
Het wachten is dan maar weer op de iPhone5 ??
Samsung heeft geen zoek-knop op hun telefoons toch? Je moet iig de app 'Spraakgestuurd zoeken' hebben van Google.quote:
Ik heb push to talk dat zich automatisch opent bij de carkit.. Ik zal dat google ding wel even zoeken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Samsung heeft geen zoek-knop op hun telefoons toch? Je moet iig de app 'Spraakgestuurd zoeken' hebben van Google.
Op je toetsenbordje kan je dan op de microfoon drukken om tekst in te spreken. Je kan de app ook gewoon openen om wat in te spreken en dat op te zoeken in Google, je kan het gebruiken om in de 'Navigatie'-app je bestemming in te spreken enz.
Ik heb vandaag nog een soort zoekknop op de S2 gebruikt, door op dat ene vierkante links van de middelste knop te drukken en dan zoeken te kiezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Samsung heeft geen zoek-knop op hun telefoons toch? Je moet iig de app 'Spraakgestuurd zoeken' hebben van Google.
Op je toetsenbordje kan je dan op de microfoon drukken om tekst in te spreken. Je kan de app ook gewoon openen om wat in te spreken en dat op te zoeken in Google, je kan het gebruiken om in de 'Navigatie'-app je bestemming in te spreken enz.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:33 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een soort zoekknop op de S2 gebruikt, door op dat ene vierkante links van de middelste knop te drukken en dan zoeken te kiezenAlhoewel ik de zoekfunctie van de lg optimus wel handiger vind.
Vertel dan eens wat er eigenlijk mis is met de iPhone?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:45 schreef SomePerson het volgende:
Apple
Maar die propaganda is wel retegoed, ik zou er bijna een gaan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |