het erge is nog dat het gehyped wordt als een malle, zooo irritant vind ik datquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef themauster het volgende:
Brrrrrr wat een kutnummer is dit ook
Ik neem aan dat het over videogames gaat. Ook niet mijn plaatquote:
Dat je het niks vindt ok, maar als wat dj's er helemaal weg van zijn en erg enthousiast doen is het ook alweer niet goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het over videogames gaat. Ook niet mijn plaat
Poolse piraten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:38 schreef minthy het volgende:
[..]!!
De piraten hier zeggen dat niet, die draaien alleen maar de godganse dag polkamuziek
twitter:QuiterD twitterde op woensdag 05-10-2011 om 13:27:43Jonge @gerardekdom , probeer nou is gewoon niet grappig te doen, misselijke vent reageer retweet
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:47 schreef alors het volgende:
Ik dacht ik ga maar weer eens kijken op 3fm Alternative... draaien ze daar Adelelike whut..
Dat is het geval bij zeker 90% van de Dokter Pop items. Mensen zijn nadenken verleerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:51 schreef CindieY het volgende:
Was dat nou zo moeilijk om zelf te vinden? Tik 'I apologize' in google in en je komt em zo tegen.
Dat zal wel ja. Ik hoor 't niet elke dag, maar ik had bij de omschrijving al gelijk zoiets van: Moss!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat is het geval bij zeker 90% van de Dokter Pop items. Mensen zijn nadenken verleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |