Ja goed idee. Met al die mensen die anoniem willen blijven in dit topic.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure. Alleen dingetje: is het een openbare meet voor meer mensen buiten de SES SC of niet. Meets geregeld op FOK! in aparte topics zijn openbaar voor anderen. Wil je het niet: maak dan een facebook evenement.
Zeikerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure. Alleen dingetje: is het een openbare meet voor meer mensen buiten de SES SC of niet. Meets geregeld op FOK! in aparte topics zijn openbaar voor anderen. Wil je het niet: maak dan een facebook evenement.
ik ken hem voorderest niet zo goed, wat doet hij zoal?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Renesite is lief, wat haten jullie allemaal.
Hij moddereert.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ken hem voorderest niet zo goed, wat doet hij zoal?
Slapen, pissen, eten, fappen, schijten, in willekeurige volgorde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ken hem voorderest niet zo goed, wat doet hij zoal?
Sure, we gaan echt niet mensen verbieden te komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan naar een meet gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja goed idee. Met al die mensen die anoniem willen blijven in dit topic.
zie hem niet zo vaak, ach een nog belabberde mods als motorbloempje en die ene die er helemaal nooit was zal het wel neit zijnquote:
Als dat zo is, prima.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sure, we gaan echt niet mensen verbieden te komen.
Wij moeten wel even een keer samen met R_R flink gaan pilzen.quote:
Maraca?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef leeell het volgende:
[..]
zie hem niet zo vaak, ach een nog belabberde mods als motorbloempje en die ene die er helemaal nooit was zal het wel neit zijn
Nu word ik toch nieuwsgierigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als dat zo is, prima.
Dit is namelijk al vaker fout gegaan... sindsdien is dit een klein beetje de spelregel.
Kan je anoniem houden, zodat je wel echte stoere vrienden en vriendinnetjes het niet zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef Dastan het volgende:
Alsof ik een FOK!-meet op mijn pagina wil!
Ik zuip jullie er vierkant uit, dat jullie het even weten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wij moeten wel even een keer samen met R_R flink gaan pilzen.
Ja, absoluut.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wij moeten wel even een keer samen met R_R flink gaan pilzen.
Dat zien de mensen die je op Facebook hebt niet hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef Dastan het volgende:
Alsof ik een FOK!-meet op mijn pagina wil!
...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je anoniem houden, zodat je wel echte stoere vrienden en vriendinnetjes het niet zien.
O, wacht. Dit gaat over groepen op Facebook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zien de mensen die je op Facebook hebt niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |