niets onaardigs bedoeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:42 schreef Flitskikker het volgende:
Ik vermoed dat de TT niet erg bij iedereen geliefd is.
Uitleg?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:42 schreef leeell het volgende:
hij is reeds gemaakt, uitleg svp lieve mod?
Zet dat er dan neer. Nu moet ik gissen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef leeell het volgende:
eerder als, Renesite??!!! wat doe je ??!!!
hij vatte het verkeerd op, mag ik hem opnieuw maken met normale TT?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uitleg?
Wat hebben nudisten met school en studie te maken?
Kutstudent dacht dat de locatie ('t Neude) straattaal voor naakt was.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uitleg?
Wat hebben nudisten met school en studie te maken?
hey, A.Mussert, hou je koestquote:
Nee, ik ben een botte lul die mongool is die dat niet leuk vindt. Dat snap je zelf ook wel.quote:
Ik ben weer lekker op dreef.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef Kutstudent het volgende:
Boer zoekt hoer, lekker makkelijk, hoeven de vrouwen zich niet te verkleden.
Zelfkennis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik ben een botte lul die mongool is die dat niet leuk vindt. Dat snap je zelf ook wel.
Oja, was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik ben een botte lul die mongool is die dat niet leuk vindt. Dat snap je zelf ook wel.
Sure. Alleen dingetje: is het een openbare meet voor meer mensen buiten de SES SC of niet. Meets geregeld op FOK! in aparte topics zijn openbaar voor anderen. Wil je het niet: maak dan een facebook evenement.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik zodirect een andere openen? Of iemand anders. Met uitgebreide OP.
impliceren dat ik ooit facebook zal gebruikenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure. Alleen dingetje: is het een openbare meet voor meer mensen buiten de SES SC of niet. Meets geregeld op FOK! in aparte topics zijn openbaar voor anderen. Wil je het niet: maak dan een facebook evenement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |