BSquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik sloot net mijn iPhone aan op iTunes en kon hem updaten naar 5!
Hij is nu bezig !
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij is nu bezig !
Proestquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef gohan16 het volgende:
Het is even stil, iedereen pakt even zn kabel erbij
QUITTER!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik ga naar voetbal training, lees het vanavond wel
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij is nu bezig !
Hoezo van iTunes af?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga 12 oktober echt vieren, eindelijk van dat kut-iTunes af
20 mb, daarna $ 20 per 100 mbquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
as if :d
Gratis icloud.. owkeeee voor hoelang
Je kunt direct via je iphone syncen, zonder kabelquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga 12 oktober echt vieren, eindelijk van dat kut-iTunes af
Ja met itunes ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Je kunt direct via je iphone syncen, zonder kabel
Het lijkt erop dat ie niet komt..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef DeMessias het volgende:
Als er geen iphone 5 komt wordt het een grote teleurstelling
iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef BlackLining het volgende:
Dit stevent regelrecht af op een keiharde blamage
1,5-2 uurquote:
fixedquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
nee man als laatst iphone 5 .
en anders ga k een htc Samsung halen
Ja natuurlijk, maar onder 4S verstaan mensen alleen van binnen een upgrade, onder 5 verstaan mensen ook een update van het uiterlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:41 schreef gohan16 het volgende:
Er wordt vandaag sowieso een nieuwe iphone aangekondigd, dus de 5de iphone. upgrade/4s/5 maakt niet uit is 5
double fixquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:42 schreef DeMessias het volgende:
[nee man als laatst iphone 5 .
anders hou ik mijn iphone 4]
fixed
Dan zet je het uit. Privacy terug.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef shhulp het volgende:
Find my friends.. Huppaaa.. Weg Privacy.
Ik vind de iphone 4 een stuk fijner, mooier en sneller werken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef DeMessias het volgende:
[..]
iPhone 4 loopt nu al achter op Samsung Galaxy S2
Gebruik je Facebook?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef shhulp het volgende:
Find my friends.. Huppaaa.. Weg Privacy.
Was ook al een iPhone app vanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef BlackLining het volgende:
Aah, kijk eens aanAndroid's Latitude is geport naar iOS
Binnen paar dagen dus...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:45 schreef SteelDogg het volgende:
Wanneer komt de iOS 5 GM denken jullie??
yepquote:
Ik schat zo'n 12 oktober ongeveer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:45 schreef SteelDogg het volgende:
Wanneer komt de iOS 5 GM denken jullie??
Niet native toch? Of in ieder geval neit op iPad. Daar heb ik hem nog nooit gezien.quote:
25 dollar per jaar voor matchen van muziekjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef Stringer het volgende:
snap geen hol van iTunes match maargoed
Nope, klopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet native toch? Of in ieder geval neit op iPad. Daar heb ik hem nog nooit gezien.
simpel, alles wat jij in je itunes zet, veranderd, verwijderd, gaat automatisch naar al je devices die gesynced zijn met je itunes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef Stringer het volgende:
snap geen hol van iTunes match maargoed
Zoals het er nu uitziet wordt het komend jaar voornamelijk Androidquote:
Nou zou toch ook in iCloud moeten kunnen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef bambino het volgende:
[..]
simpel, alles wat jij in je itunes zet, veranderd, verwijderd, gaat automatisch naar al je devices die gesynced zijn met je itunes.
Dit geldt ook voor alles wat je doet op 1 device.
De Golden Master versie hè, de final versie voor developersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik schat zo'n 12 oktober ongeveer.
Excuusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
De Golden Master versie hè, de final versie voor developersNiet de officiële versie...
Een meter die bijhoud hoeveel kinderen je hebt gehad natuurlijkquote:
Was toch al bekend? OTA updatesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:50 schreef remlof het volgende:
Independence for all iOS devices.
With iOS 5, you no longer need a computer to own an iPad, iPhone, or iPod touch. Activate and set up your device wirelessly, right out of the box. Download free iOS software updates directly on your device.
http://www.apple.com/ios/ios5/features.html
Het is komkommertijd bij Applequote:
Erg handigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:50 schreef remlof het volgende:
Independence for all iOS devices.
With iOS 5, you no longer need a computer to own an iPad, iPhone, or iPod touch. Activate and set up your device wirelessly, right out of the box. Download free iOS software updates directly on your device.
http://www.apple.com/ios/ios5/features.html
Oh, my badquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik postte het omdat hier mensen zeiden dat je nog steeds iTunes nodig zou hebben.
De nieuwe shuffle?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef bambino het volgende:
ze zijn nu bij ipod touch, hierna komt iphone, er is geen ander product over
IPad 3quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef bambino het volgende:
ze zijn nu bij ipod touch, hierna komt iphone, er is geen ander product over
Een event een iPhone event noemen om vervolgens niet over de iPhone te praten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef DJWeisz het volgende:
volgens mij komt er helemaal geen nieuwe iphone als ik dit zie, zoveel verwachtingen, en kijk, niemand heeft hierop lopen wachten denk ik wat er tot nu toe gezien is
Wel met wifi.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Werkt Whatsapp ook op zo'n iPod Touch?
Ja, net als het nieuwe iMessagequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef bambino het volgende:
7:55 pm Design is the same.
10 euro verdiend
donequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Gefeliciteerdik maak het vanavond over stuur even je gegevens
Nee, dan had je een of ander mongool als een aap over het podium zien springenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef BlackLining het volgende:
Ik krijg het gevoel dat ik naar een Microsoft keynote van 5 jaar geleden zit te kijkenMan man man, wat een faal.
Dat is nog lachwekkend. Nu zie ik alleen maar iemand tijdrekken met het schaamrood op zijn kopquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dan had je een of ander mongool als een aap over het podium zien springen
Typisch geval van te hoge verwachtingen. Op een gegeven moment zijn geruchten ook alleen nog maar gebaseerd op wat mensen graag willen horen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef xCore het volgende:
Typisch geval van een Apple keynote, een flinke hype, vervolgens teleurstelling
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:35 schreef xminator het volgende:
We zijn het wel gewend dat wanneer ze een 'nieuwe' iphone uitbrengen er ook een nieuwe iOS versie uitkomt.
Alleen dit maal, zie je veel nieuws over een Iphone 4s en bij de uitnodiging aan de pers zie je een telefoon icoon met een nummer 1 erin. Dus dat er maar 1 telefoon uitkomt..
Hierdoor lijkt het alsof er ook alleen een iphone 4s zal uitkomen.
Redelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef CherryLips het volgende:
Was iedereen ook zo verontwaardigd toen de 3GS uitkwam?
Dealquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wie wil wedje leggen of er een iPhone 5 komt, ik gok op ja5 euro
Ja mitchelll aan mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef Orbis het volgende:
Volgens mij is hier iemand 10 euro kwijt aan een weddenschap...
En als ik win, iPhone 5 EN 5 euro xDquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Deal
ik kan niet verliezen
5 euro winnen als die niet komt, nieuwe iphone 5 als die wel komt
I admit yesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef Orbis het volgende:
Volgens mij is hier iemand 10 euro kwijt aan een weddenschap...
We hebben een deal!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wie wil wedje leggen of er een iPhone 5 komt, ik gok op ja5 euro
ik was eerderquote:
One bet at a time, sorry xDquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef BlackLining het volgende:
Kut trouwens. En ik gisteren nog aandelen Apple gekocht om na de keynote weer te verkopenZal nu niet veel opleveren denk ik
Hoeveel heb je er in hemelsnaam gekocht?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef BlackLining het volgende:
Kut trouwens. En ik gisteren nog aandelen Apple gekocht om na de keynote weer te verkopenZal nu niet veel opleveren denk ik
Precies. In 2020 ongeveerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:02 schreef Adelante het volgende:
14.4Mbs downlaoden kan in NL niet eens
Nou ja, enkelvoudquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:02 schreef Stringer het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er in hemelsnaam gekocht?
Indrukwekkendquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:02 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[ afbeelding ]
Wow wat een verschil
Hehequote:
Dus dat ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:03 schreef Orbis het volgende:
[..]
Indrukwekkend. We hebben de concurrentie eindelijk bijgebeend!
Ja echt, slechte slide xDquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:03 schreef Orbis het volgende:
[..]
Indrukwekkend. We hebben de concurrentie eindelijk bijgebeend!
Buiten moeten rokenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:04 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dit kan nog wel even duren, tijd voor een sigaretje terwijl ik alles live check op de iPhone uiteraard xD
Uit het raam xD hopelijk morgen een kamer gekregen @ grunn.quote:
Zelfde design.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:05 schreef henrivo het volgende:
istie ook dunner of is dat nog niet bekend? ik schakal net pas in namelijk
Nee, zelfde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:05 schreef henrivo het volgende:
Zelfde formaat alles, zelfde uiterlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:05 schreef henrivo het volgende:
Er komt geen i5.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:05 schreef Crazy Harry het volgende:
En toen kwam de 5 met echt 4G...
Niet ondenkbaar met die sneer "deze snelheden zijn geen 4G"
quote:
ownedquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef BlackLining het volgende:
Apple Inc. (NasdaqGS: AAPL )
Real Time
368.63 -5.97 (-1.59%)
God kanker zeg
Wel terecht trouwens
Ik hoop het echtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik blijf roepen dat de CEO alsnog de nieuwste gaat aankondigen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef BlackLining het volgende:
Apple Inc. (NasdaqGS: AAPL )
Real Time
368.63 -5.97 (-1.59%)
Godverdomme zeg
Wel terecht trouwens
Ja idd, iemand die ik ken heeft aandelen gekocht toen iphone 1 uit kwam, die heeft ze nog steeds.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:08 schreef DeMessias het volgende:
Je moet helemaal geen Apple aandelen meer kopen, die staan al lang overgewaardeerd.
Als je het vijf jaar geleden gedaan had was je beter af.
Liveblog + Stream OMTquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef Orbis het volgende:
Hoe lezen jullie dit? Doet de Engadget stream het voor jullie nog?
http://live.arstechnica.com/Event/iPhone_5quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef Orbis het volgende:
http://live.thisismynext.com/Event/Apple_iPhone_5_event_live_blogquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef Orbis het volgende:
Normaal heeft het niet veel zin. Toendertijd met de iPhone 4 heeft het me een leuk bedragje opgeleverd door de dag voor de keynote te kopen, en de dag erna te verkopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja idd, iemand die ik ken heeft aandelen gekocht toen iphone 1 uit kwam, die heeft ze nog steeds.
Die heeft fucking veel geld verdiend als die nu verkoopt
Dat stukje lucht is toch veel geld waard hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef jpjedi het volgende:
apple aandelen zijn wel de domste aandelen om te kopen, overgewaardeerde lucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah kan nog wel richting de 600quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef jpjedi het volgende:
apple aandelen zijn wel de domste aandelen om te kopen, overgewaardeerde lucht.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef Godtje het volgende:
YEAHHHHH!!!
Daar is het!![]()
![]()
![]()
![]()
Toch nog!!![]()
![]()
Oeeei wow,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en foto's maken met de volume knopMandy & Lisa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |