Voornaam is geraden door Miep:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:35 schreef Kingstown het volgende:
Hoe heet de vrouw die in 1981 in de rechtszaal de vermoedelijke moordenaar van haar dochtertje dood schoot?
meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:42 schreef Gravedigger het volgende:
Ach nee natuurlijk niet/ Alleen Trix heeft er 4. 11?
Oh bijna, nog een paar.quote:
Ik lees mee, maar ben helemaal niet thuis in koningshuis dingetjes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
ben ik de enige die hier aan het gokken is?
nick.....??!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees mee, maar ben helemaal niet thuis in koningshuis dingetjes.
Nou ja, ik heb liever dat het door gokken wordt geraden, dan dat het helemaal niet wordt geraden. Kennelijk zijn we hier geen oranje-kennersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef Gravedigger het volgende:
Dit heeft dan niets meer met een "weet" spel te maken. Dan kan je beter vantevoren aangeven dat je hoger mag bieden.
Anderhalf uur laterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef tong80 het volgende:
Gaat lekker, ik kijk over een paar uur wel weer.
Vind het ook niet de leukste vragen, met jaartallen of aantallen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef Gravedigger het volgende:
Dit heeft dan niets meer met een "weet" spel te maken. Dan kan je beter vantevoren aangeven dat je hoger mag bieden.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik was weer niet aan het opletten. Sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:24 schreef Lienekien het volgende:
Bob had het altijd over de t van Tynaarlo.
Voor een briefkaart op de eerste rang.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:32 schreef Lienekien het volgende:
Welke quiz presenteerde Bob Bouma ook?
Is 't? Waarom heeft niemand me dat eerder verteld?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:34 schreef Kingstown het volgende:
@ Eska: Tynaarlo is the place to be!
Jouw briefkaart kwam 2e rangquote:
We houden het graag geheim....voor onze rust, anders worden we overspoeld, dus niet verder verklappen aub.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:35 schreef Eska het volgende:
[..]
Is 't? Waarom heeft niemand me dat eerder verteld?
Is natuurlijk goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor een briefkaart op de eerste rang.
@ Eska: Tynaarlo is the place to be!
Lol....er was een (roodharige) kleutersmurfin. Daarnaast ook nog een wat oudere smurfin.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:40 schreef Lienekien het volgende:
Of ben ik in de war met baby Spice...
Er is wel een babysmurfje, weet ik. Maar of dat idd een meiske is weet ik dan weer niet (zeker).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:40 schreef Lienekien het volgende:
Of ben ik in de war met baby Spice...
Ze waren er niet bij vanaf het begin, maar de kleutersmurfin vanaf seizoen5 , waar de andere smurfen (uit blauwe klei) een vriendin voor Smurfin maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:42 schreef Gravedigger het volgende:
Is dat iets nieuws? Ik heb altijd alleen de smurfin gekend
Iig in de tekenfilmserie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:46 schreef rene29 het volgende:
Je hebt t dus niet over de stripverhalen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:47 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft het over het smurfendorp dat hij op zolder heeft gebouwd. Inclusief een oudere damessmurf.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:47 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft het over het smurfendorp dat hij op zolder heeft gebouwd. Inclusief een oudere damessmurf.
Datzelfde geldt voor mij. Als je kind klein is, kijk je vaak automatisch mee. Maar die van mij is inmiddels 31, dus.....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:48 schreef Eska het volgende:
Ik zat ook meer aan de strips te denken. De tekenfilms heb ik niet zo gevolgd.
Volgens mij ga jij de eerste Fok!ker worden waarvan het kind in 40+ mag posten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:51 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor mij. Als je kind klein is, kijk je vaak automatisch mee. Maar die van mij is inmiddels 31, dus.....
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:53 schreef rene29 het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij de eerste Fok!ker worden waarvan het kind in 40+ mag posten.
Wat wil je daar mee zeggen? Dat zijn zoon ook op FOK! zit en al bijna 40+ is?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Horstjan reed bij Jan Jansen in de ploeg. Is al ruim in de 60 en post soms in Sport.
Ok, weet ik veel....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Horstjan reed bij Jan Jansen in de ploeg. Is al ruim in de 60 en post soms in Sport.
Niet te ver terug in de tijd graagquote:
Dat was mijn volgende gok geweest idd.....quote:
Nee, en het is ook niet iemand uit de sportwereld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:51 schreef Disana het volgende:
Het is vast een sportfiguur. Ehm... Mart Smeets?
De bekroning van zijn loopbaan was zijn eigen radioverzoekplatenprogramma *** ******, dat tussen 1972 en 1979 iedere zaterdagmiddag van 2 tot 4 uur live door hem werd gepresenteerd. Dit programma is ook een seizoen op de televisie geweest onder de titel Vriendelijk welkom *** ****** (een gewone Amsterdammer met een pet). In deze periode was hij tevens commentator bij televisieprogramma's als Zeskamp, Spel zonder grenzen en de Mini-voetbalshow.quote:
Nee.quote:
Barend Barendse?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee.
Voor- en achternaam lijken heel veel op elkaar.
Krijg bijna het idee dat ik over een alien zit te praten.
Waarschijnlijk ligt het zo voor de hand dat het ons juist daarom ontgaatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee.
Voor- en achternaam lijken heel veel op elkaar.
Krijg bijna het idee dat ik over een alien zit te praten.
Neu, maar had deze hint wel nodig om er op te komen....quote:
Ja, maar welk vliegtuig specifiek?quote:
Haha.... Er is een rock-band met dezelfde naam.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Een stealth vliegtuig gok ik, zoeen die niet zichtbaar is op de radar.
Aha: B52's.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:37 schreef rene29 het volgende:
[..]
Haha.... Er is een rock-band met dezelfde naam.
Helpt dat?
Die is correct.quote:
The Beach Boys stonden nummer 1 op mijn geboortedag (met Sloop John B) hadden we laatst in een ander topic opgezocht en het enige album wat ik daardoor van ze ken is Pet Sounds, waar Sloop John B op staat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:41 schreef Lienekien het volgende:
Hoe heette het album dat de Beach Boys in Nederland opnamen?
Dat waren de Eagles.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:44 schreef rene29 het volgende:
Hotel California?
(Namen van singles zijn vaak ook album namen....)
Ja, die is het.quote:
Kom, kom. Je onderschat je medequizzers én met een hint was er vlot een antwoord gekomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:47 schreef rene29 het volgende:
Damn
Gegoogled....(foei!)
Denk niet dat je een juist antwoord gaat krijgen.
En idd Eagles........meerdere malen foei....
Dat is hoe bekend ik ben met die strandsjutters.....
Dat programma kan ik hier niet zien....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:50 schreef Lienekien het volgende:
En twee jaar terug ging Andere Tijden erover.
Op mijn leeftijd weet ik amper nog wat ik 2 dagen geleden gezien heb....laat staan 2 jaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:50 schreef Lienekien het volgende:
En twee jaar terug ging Andere Tijden erover.
Maar je komt wel met vragen over 40 jaar+ geleden....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd weet ik amper nog wat ik 2 dagen geleden gezien heb....laat staan 2 jaar.
Dat zou je eigenlijk andersom verwachten, dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:51 schreef Kingstown het volgende:
Op mijn leeftijd weet ik amper nog wat ik 2 dagen geleden gezien heb....laat staan 2 jaar.
Waar is hier?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:50 schreef rene29 het volgende:
[..]
Dat programma kan ik hier niet zien....
Ik begin weer kinds te worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:52 schreef rene29 het volgende:
[..]
Maar je komt wel met vragen over 40 jaar+ geleden....
http://tvblik.nl/andere-tijden/beach-boys-in-de-polderquote:
Ok Mama Lienekien, zal t kijken...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://tvblik.nl/andere-tijden/beach-boys-in-de-polder
Asjeblieft. En nu geen flauwe smoesjes meer.
Ik kan de opstelling van de kampioen AZ-67 uit 1981 opnoemen. Vraag me niet naar het huidige elftal.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
't Is meer dat het me irriteert dat jij meent te weten dat er geen antwoord op zal komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:56 schreef rene29 het volgende:
[..]
Ok Mama Lienekien, zal t kijken...
Sorry hoor, voor mijn onwetendheid...
Moet ik een vraag stellen ?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:56 schreef Disana het volgende:
Nou kom op tong. Je laat ons altijd zo lang wachten op vragen en antwoorden.
quote:
Zit nu braaf andere tijden te kijken...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is meer dat het me irriteert dat jij meent te weten dat er geen antwoord op zal komen.
Judith Bosch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet ik een vraag stellen ?
Ok. Ik post in meer topics.
Wie was de eerste precentatrice op de Nederlandse TV ?)
Iemand die de programma's aankondigde. Live. En tien jaar voor Mies.quote:
Ik weet niet waarom ik kijk. RTL 4 Hebben ze het over de nieuwste beste haarstylist. Wij noemden dat de kapper.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:00 schreef rene29 het volgende:
[..]
Zit nu braaf andere tijden te kijken...
Joke Smit?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iemand die de programma's aankondigde. Live. En tien jaar voor Mies.
Ze werd later de bekendste feministe van Nederland.
Mary Dresselhuis?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iemand die de programma's aankondigde. Live. En tien jaar voor Mies.
Ze werd later de bekendste feministe van Nederland.
Geen idee, maar ik wilde ook een schot voor de boeg gevenquote:
Een plantsoen is toch haske burgerlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is wel een plantsoen naar d'r vernoemd....als dat niet feministisch is!
Niet als het in een VPRO programma gebeurde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een plantsoen is toch haske burgerlijk.
Dàt plantsoen niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een plantsoen is toch haske burgerlijk.
Het was een icoon van burgerlijkheid, een plantsoen dat naar Willy Dobbe was vernoemd.quote:
Door Wim T. Schippers bedacht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet als het in een VPRO programma gebeurde.
Sorry ik had hem goed gerekend als iemand niet het excacte antwoord had gegeven.quote:
Ik doe niet meer mee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja je had de goede in gedachten, dus doe jij de nieuwe vraag maar
Story of my quizz livequote:
Ik hou me inquote:
Heel knap, tong.quote:
In coma?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:18 schreef Disana het volgende:
Nou moe. Dan doe ik de nieuwe vraag maar:
In wat voor toestand verkeerden de bemanningsleden van de Nostromo in de film Alien toen er een vreemd signaal binnen kwam?
Zuurkool-kunsten hier. Met afnemende feministische vaardigheden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:18 schreef Lienekien het volgende:
Heel knap, tong.
Ben even hutspot koken. Ik ben een mislukte feministe.
Of ze bakten een eitje in Cromaquote:
Wees blij dat Disana nog mee doetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:20 schreef tong80 het volgende:
Leuke vraag om het topic op gang te houden.
Hoe bedoel je dat? De film is uit 1979, dus binnen ieders marge lijkt me.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:20 schreef tong80 het volgende:
Leuke vraag om het topic op gang te houden.
Ja, die weet ik wel. Maar echt geen gelegenheid om de vragensteller te zijn. Beter maar niet antwoorden dan, denk ik?quote:
Typetje van Wim de Bie ?quote:
Alle 3 bij WVV in Winschoten gespeeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ben zo weg voor vandaag.
Stel toch een nieuwe vraag
Wat hebben de voetbal-internationals Klaas Nuninga, Arie Haan en Jan Mulder gemeen ?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle 3 bij WVV in Winschoten gespeeld.
Toch niet vanwege mijn (flauwe) grapje? Ik dacht dat mijn hutspotopmerking wel duidelijk maakte dat ik het niet meende.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Correct.
Maar bij mij is de lol er nu ook een beetje af.
Nope.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:57 schreef Lienekien het volgende:
Omdat hij van Jane Wyman gescheiden was?
quote:
zo uit het blote bolletjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Klopt, hij had een enorme crush op haar en dacht indruk op haar te maken door de president te vermoorden...althans.... een poging daartoe.
heerlijk hoor films kijken ben nu bij modern family seizoen 3 echt vind dat zo een leuke serie veel doc. ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar films kijken al niet goed voor is!
Slauerhoff?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:47 schreef Toverheks het volgende:
wat zijn kwatreinen en wie schreef ze. Degene is wereld beroemd was vroeger arts en daarna???? graag het antwoord.
En het tweede geeelte van de vraag dan?quote:
Nou ja, één deel goed zou al een mooi begin zijn, tochquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
En het tweede geeelte van de vraag dan?
Astronoom?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:22 schreef Gravedigger het volgende:
Nostradamus is goed ja. Maar wat was hij nog meer?
The Deerhunter?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:00 schreef Lienekien het volgende:
Voor welke filmrol kreeg Meryl Streep haar eerste Oscar?
Dat dus....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
even gegoogled en weer z'n o'ja antwoord
Ik heb 'm niet zo lang geleden weer gezien en ik vond hem nog steeds goed. En niet eens heel gedateerd, qua problematiek.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:37 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, tuurlijk. Hele goede film was dat!
Destijds was het nieuwe problematiek, maar sinds die tijd is het volgens mij altijd wel actueel gebleven, helaas.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet zo lang geleden weer gezien en ik vond hem nog steeds goed. En niet eens heel gedateerd, qua problematiek.
Niet alleen het scheiden en de pijn voor alle betrokkenen, maar vooral de verwachtingen van werkgevers t.a.v. de gescheiden vader die voor zijn kind wil zorgen en voor wie werk niet meer op de eerste plaats komt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Destijds was het nieuwe problematiek, maar sinds die tijd is het volgens mij altijd wel actueel gebleven, helaas.
Jij toch, want niemand had het.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet alleen het scheiden en de pijn voor alle betrokkenen, maar vooral de verwachtingen van werkgevers t.a.v. de gescheiden vader die voor zijn kind wil zorgen en voor wie werk niet meer op de eerste plaats komt.
Wie doet een nieuwe vraag?
Robert Long?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Van wie was De eerste officiële echtscheidingslp'?
Een maximumbreak is in het snooker de hoogste break die een speler kan maken, namelijk 147 punten. Een maximumbreak wordt ook wel kortweg een maximum of een 147 (one-four-seven) genoemd.quote:
Dat zal vast Stephen Hendry zijn....die getalsvragen ga ik niet meer op gokken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:26 schreef Gravedigger het volgende:
Dan blijven we even bij snooker:
Wie is de speler met de meste wereldtitels en hoeveel maximums maakte hij daarbij?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:40 schreef Lienekien het volgende:
Dus nu is de vraag noem een hoofstad van een Amerikaanse staat.
Nee, de vraag is nog steeds in welke Amerikaanse stad Elvis Presley zijn laatste concert gaf.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Oh, nu is de vraag in welke hoofdstad van een Amerikaanse staat wordt jaarlijks een wereldberoemde autorace gereden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |