Waarschijnlijk makkelijker niveau of iets dergelijks. Ik denk dat je alleen beter kan zijn als je hem inhaalt op hetzelfde of hoger niveau.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:54 schreef dreamzk het volgende:
Ik snap het ff niet, ik heb zojuist 1.1 sec van Pierre in zn Zonda afgesnoept maar ik krijg niet de melding dat ik mn rivaal verslagen heb. Eerst dacht ik dat het was omdat ik het teruggespoeld maar daarna heb ik een clean rondje neergezet. Als ik op start druk zie je mijn snelste tijd 1.45.9 oid vs 1.47 van Pierre met naast mijn tijd een uitroepteken. Wat could it be?
Rossdale rijd ook met iets ander niveau en die haal ik wel in. Alleen 1tje op me friendlist die heeft een andere tijd en ook andere instellingen en die haal ik dan niet inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarschijnlijk makkelijker niveau of iets dergelijks. Ik denk dat je alleen beter kan zijn als je hem inhaalt op hetzelfde of hoger niveau.
Volgens mij rijden de auto's altijd hetzelfde, alleen ligt het er maar net aan hoe snel je de eerste ronde aflegd zodat de positie van de auto's tijdens de rondes daarna kunnen verschillen tov de ghostquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen idee. Goed opletten denk ik. Had jij ook Forza 3 trouwens?
Zodra ik tijd heb ga ik nog verder schaven aan de Zonda, daar kan nog wel een seconde afDie shit met de M5 en de Ferrari, dat er verkeer op de weg rijdt, draait eigenlijk om geluk. Je moet net het geluk hebben dat je de auto's goed kan passeren op bepaalde stukken, zo niet dan ben je altijd minimaal een seconde kwijt aan de inhaalmanoeuvre.
Ik rij gewoon met de cockpitview, zoals het hoortquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je voorop kijkt, of in ieder geval vanaf de motorkap, voel je vanzelf wanneer de achterkant uitbreekt. Je hoeft het niet te zien om het te merken aan hoe de auto stuurt of door de bocht glijdt. Ik vind het een voordeel dat je goed de bocht in kan kijken, wat van achter de auto niet goed mogelijk is. Je kan de auto beter uitlijnen voor de bocht![]()
Probeer het maar eens
ja maar jij cheat met headtrackingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik rij gewoon met de cockpitview, zoals het hoort
Dit is pas het echte werkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:36 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga maar eens een keer ergens een 2e hands stuurtje met schakelflippers op de kop tikken, als die al bestaan, dan kan ik ook aan het echte werk beginnnen, want ik moet zeggen, zelfs deze demo alleen al is ubertof. Kan niet wachten op het echte spel.
In de BMW of Ferrari?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:17 schreef SoldMayor het volgende:
Wat de neuk!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik ben net gewoon 4 rondes bezig geweest om de tijd van Rossdale in Forza 4 te verbeteren.
JAWEL 4 ronden en JAWEL van ROSSDALE!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
wat is deze?
Oh de Zonda, die heb ik wel sneller dan Rossdale gelukkigquote:
Echt met forza ben ik nooit snel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Oh de Zonda, die heb ik wel sneller dan Rossdale gelukkig
Filmpje?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Echt met forza ben ik nooit snel.
1 tegen 1 met pierre en ik verlies gemiddeld 10 sec per rondje.
Mja bij Formule 1......![]()
btw Rossdale is ook wel aardig goed geworden in F1 2011.. die inhaal actie van hem in Turkije bij mij.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Echt met forza ben ik nooit snel.
1 tegen 1 met pierre en ik verlies gemiddeld 10 sec per rondje.
Mja bij Formule 1......![]()
btw Rossdale is ook wel aardig goed geworden in F1 2011.. die inhaal actie van hem in Turkije bij mij.
Die BMW en Ferrari zijn zaad door al dat traffic, maar ik zal zo nog een poging wagenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:36 schreef Rossdale het volgende:
Bij Forza 4 moet je mijn lap met de ferrari maar proberen te verbeterenDie tijden van de zonda en de BMW kunnen nog wel wat scherper maar daar had ik geen zin meer in.
Ik ga ook maar weer eens tijden neerzetten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:53 schreef Kutstudent het volgende:
Ik vind het een slecht concept met die auto's op de weg. Zo is er helemaal geen sprake meer van een tijdrit omdat er een geluksfactor inzit.
Maargoed, wel met 13/1000 van een seconde misters tijd geklopt.
[ afbeelding ]
Zijn ze er al danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Sint Nickolaas, wanneer gaan we samen de nieuwe co-op levels van Portal 2 spelen?Schijnen weer episch te zijn
Nja de MS wheel heeft wel flippers! Dat nieuwe stuurtje van MS ziet focking dik uit voor 50 euroquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:36 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga maar eens een keer ergens een 2e hands stuurtje met schakelflippers op de kop tikken, als die al bestaan, dan kan ik ook aan het echte werk beginnnen, want ik moet zeggen, zelfs deze demo alleen al is ubertof. Kan niet wachten op het echte spel.
En dat ding is maar 50 euro?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja de MS wheel heeft wel flippers! Dat nieuwe stuurtje van MS ziet focking dik uit voor 50 euro.
Klopt maar heb hem nog niet verkochtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn ze er al dan? Anders van de week ff doen! Dacht alleen dat je hem te koop had staan
Ik had je bijnaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Sint Nickolaas, wanneer gaan we samen de nieuwe co-op levels van Portal 2 spelen?Schijnen weer episch te zijn
Hihiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik had je bijnascheelt zo weinig dat het niet eerlijk is
Geen botsingen etc, niet van de baan af.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:39 schreef dreamzk het volgende:
Zo even de records straight gezet. Ferrari snelst van hele vriendenlijst, Zonda eigenlijk ook maar Pierre rijd zonder uitroepteken (whatever that is) en BMW opgegeven want die tyfus autos zitten mij teveel in de weg
250.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.fanatec.de/html/index.php?id=260&lang=en
Forza Motorsport CSR Elite Wheel
Ah k, thanksquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geen botsingen etc, niet van de baan af.
Die is geen 29 euro...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://www.consoleshop.nl(...)ss-racing-wheel.html
Deze dan? 29 euro.
Ja daar hadden we het net dus over. Die is iets van 50 ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://www.consoleshop.nl(...)ss-racing-wheel.html
Deze dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |