Wel grappig weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
oja, dikke fail die iPhone 4s, 16 maanden en dan met dit komen
Aandeel Apple na de persconferentie -5%quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
oja, dikke fail die iPhone 4s, 16 maanden en dan met dit komen
Ik ben er wel blij mee! kan ik straks nog goed me 4 kwijt en dan kan ik nieuwe telefoon ophalen als de 5 er is XDquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aandeel Apple na de persconferentie -5%
Stond ook al iphone topicquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
en Waarom? Omdat er 4S op staat ipv 5. Hadden ze dit 5 genoemd Dan hadden alle makke schaapjes nu al besteld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
dat dan weer welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
en Waarom? Omdat er 4S op staat ipv 5. Hadden ze dit 5 genoemd Dan hadden alle makke schaapjes nu al besteld.
Deze winter voor het eerst.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:37 schreef KneusTeun het volgende:
Wat nice! wil deze winter ook weer is gaan!
Penny.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Big bang gelukkig weer begonnen!
al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Big bang gelukkig weer begonnen!
Ja dat snap ik, maar ik keek net ff episode 3 en dacht ik post ff. sorryquote:
gelukkig zijn HIMYM, Hawaii Five-O en Fringe ook weer begonnenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik keek net ff episode 3 en dacht ik post ff. sorry
Achja we zullen zienquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef KoningStoma het volgende:
Unreal engine 3 heeft nu ook een onhandige webplayer... Via de flash player.
Take that Teun, met je unity.
Marathon + Lightweight + Striker =quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Deze zou goed zijn voor Rossdale.
http://picacid.com/mw2classgen/?class=a1485061118
Bwoah, dan was ik gisteren nog net op tijd bij Gamesync danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wehkamp kan nog, Gamesync uitverkocht, bestellen ze toch gewoon meer?![]()
Maar pre - order gedaan bij Wehkamp en kijken wanneer die binnenkomt. Kan nu daar altijd nog annuleren. IS nu weinig voordeel meer voor LE, hoe duur zullen die maps zijn?
Die nuke heb je in de pocket.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Marathon + Lightweight + Striker =
Ach, die daling van ¤388,80 naar ¤372,50 maakt niet zoveel uit als je ze twee jaar geleden voor ¤88,36 per stuk hebt gekochtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rich boi!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ach, die daling van ¤388,80 naar ¤372,50 maakt niet zoveel uit als je ze twee jaar geleden voor ¤88,36 per stuk hebt gekocht
http://topdealgames.com/battlefield-3-1777.htmlquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wehkamp kan nog, Gamesync uitverkocht, bestellen ze toch gewoon meer?![]()
Maar pre - order gedaan bij Wehkamp en kijken wanneer die binnenkomt. Kan nu daar altijd nog annuleren. IS nu weinig voordeel meer voor LE, hoe duur zullen die maps zijn?
Leverstatus van yorcom niet gecheckt Nick?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://topdealgames.com/battlefield-3-1777.html
http://www.yorcom.nl/arti(...)limited-edition.html
nummer 3 en 4 van het budgetgaming lijstje, Zo moeilijk is het niet
![]()
nee, ik wilde een 5 met unibody en 4" schermquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
en Waarom? Omdat er 4S op staat ipv 5. Hadden ze dit 5 genoemd Dan hadden alle makke schaapjes nu al besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |