Na
FredvZ's Fiberfast (ofwel VDSL van Online) avontuur is het nu tijd voor FredvZ's Caiway Combi Relax avontuur.
Jarenlang heeft Caiway niet begrepen dat klanten verwachten dat zij maandelijks korting krijgen als zij meerdere diensten afnemen van dezelfde provider. Zo bestond de prijs van een "pakket" bij Caiway lange tijd uit het totaalbedrag van de losse diensten. Niet echt aantrekkelijk dus.
Nu heeft Caiway het ligt gezien en een tweetal alles in 1 pakketten gelanceerd:
- Combi Easy (50SD/19HD, 60 radio, 15up/1,5dwn)
- Combi Relax (50SD/19HD, 60 radio, 35up/3,5dwn)
Beide met tv, radio, internet en telefoon. Het verschil zit hem in de snelheid van het internet.
Gisteravond heb ik de bestelling geplaatst en heb gekozen voor Combi Relax. Ik heb het ze gelijk moeilijk gemaakt, want ik heb de extra zenders uit mijn pakket ook gelijk opgezegd. Ik keek er toch nooit naar.
Tot mijn (positieve) verbazing stonden vandaag de abo's al vermeld in het klantengedeelte op de site van Caiway. De details zijn nog niet zichtbaar, maar het is een goed begin. Wel grappig dat de belkosten voor deze maand al wel zichtbaar zijn, zonder dat ik ook echt een aansluiting heb.
In de komende dagen/weken moet het volgende nog gebeuren:
- modem ontvangen en aansluiten
- router herconfigureren (of misschien zelfs een nieuwe kopen)
- HTPC vervangen door netwerkmediaplayer (nu we toch bezig zijn)
- Decoder weghalen, niet meer nodig, de tv heeft ook een DVB-C tuner en bij Caiway heb je geen smartcard nodig voor het basis pakket.
- kabels in de muur waar nodig weghalen of juist plaatsen
(ik heb mijn tv aan de muur hangen een brede goot in de muur waar de kabels doorheen gaan)
In dit topic hoop ik snel met een update te kunnen komen over de levering door Caiway