Tuurlijk wel. Deze TS gewoon bannen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh, we doen tegenwoordig niet meer dat diegene die het topic sluit een nieuw topic opent?
Ow, we doen tegenwoordig aan lapo hunt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh, we doen tegenwoordig niet meer dat diegene die het topic sluit een nieuw topic opent?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Deze TS gewoon bannen.
quote:
Sorry? Je negeert mijn vraag en trekt voorbarige conclusies.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Ow, we doen tegenwoordig aan lapo hunt?
Ik zat rustig te wachten om te kijken of er nog iets boeiends kwam als lapo, enige wat je post is "dicht"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sorry? Je negeert mijn vraag en trekt voorbarige conclusies.
haha is goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef Stringer het volgende:
Oke ik ben scheidsrechter: mitchelll0181 en bambino gaan een weddenschap aan t.w.v. ¤10. 's kijken of de verliezer daadwerkelijk poen overmaakt.
Hun hele Wajong inzetten? Gewaagdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef Stringer het volgende:
Oke ik ben scheidsrechter: mitchelll0181 en bambino gaan een weddenschap aan t.w.v. ¤10. 'S kijken of de verliezer daadwerkelijk poen overmaakt.
Dicht als LaPo beschouwen. Denk je dat er in een laatste post opeens nog een inhoudelijke discussie losbarst?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zat rustig te wachten om te kijken of er nog iets boeiends kwam als lapo, enige wat je post is "dicht"
ja zo kan ik het ook
Als jij dan niet snel genoeg bent om een nieuw topic te openen, tja...
Maar goed, als je het ZOOO erg vind, dan sluit je deze toch en maak je toch een andere?
C'mon waar gaat dit over..
Ik was bezig met een weddenschap maken, dus ja ik verwachte nog een reactie daarop van mitchell of iemand anders zoals Stringer die scheidsrechter gaat spelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dicht als LaPo beschouwen. Denk je dat er in een laatste post opeens nog een inhoudelijke discussie losbarst?
Nou ik was bezig met typen van een inhoudelijke reactie van een paar zinnen, wordt 'ie in eens rood vanwege het woordje 'dicht'. Beetje vreemd is dat wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dicht als LaPo beschouwen. Denk je dat er in een laatste post opeens nog een inhoudelijke discussie losbarst?
I rest my casequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:22 schreef Stringer het volgende:
[..]
Nou ik was bezig met typen van een inhoudelijke reactie van een paar zinnen, wordt 'ie in eens rood vanwege het woordje 'dicht'. Beetje vreemd is dat wel.
Sorry ik vind het niet eerlijk om verstandelijk beperkte van hun zakcentje af te helpen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:22 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
As if ...En toch ging je er niet op in
Dude stfu.
We praten toch over de iphone? alleen dan over een weddenschap OVER de iphone.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:33 schreef no1uknow het volgende:
Stelletje no-lifes, stfu en praat over iPhones ipv je e-penis proberen te showen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |