Ik vond The Playbook wel een goeie ep! Met als toppunt de Lorenzo von Matterhornquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:13 schreef Crutch het volgende:
Wat vonden jullie een van de leukste momenten uit de serie?
Ik vond het moment leuk dat Marshall z'n wachtwoord kwijt was welke hij uiteindelijk om 'm niet te vergeten in een liedje had verwerkt waar hij iedereen mee irriteerde.
Was volgens mij in de tijdvan al die interventions.
die idd, verder vond ik de laatste ep. van seizoen 1 goed, om de dramatiek, verder vooral momenten, echte eps die eruit springen kan ik zogauw niet bedenken. Meer verhaallijnen. Het hele slapbetgebeuren, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vond The Playbook wel een goeie ep! Met als toppunt de Lorenzo von Matterhorn
Hier ook. Ben afgelopen jaar pas begonnen met kijken en nu kijk ik het gewoon nog omdat ik nieuwsgierig ben, maar kijk er niet meer echt naar uit zoals eerst.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens, ik heb pas geleden alles gekeken en in het begin was ik hooked. Nu niet meer.
Te weinig ontwikkelingen, het is teveel van hetzelfde wat mij betreft. En Barney brengt zowat alle grappen.
Dat is toch al langer duidelijk dat het Nora is? Met die discussie of Barney de juiste keuze maakte, Nora of Robin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:22 schreef Seam het volgende:
Overigens lijkt me het steeds duidelijker worden wie de bruid van Barney is.
Ik haat dat echt, dat zie je in bijna alle comedyseries. In Friends, toen met Rachel die verkleed was als princes Leia en dat Ross ineens zijn moeder zag, en later in seizoen 10 met Joey en Rachel die Ross zagen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef jcdragon het volgende:
Ik vond de ep ook maar matigjes. Dat Weird Al erin voor komt was wel tof. Verder dat partner lijkt op ouder verhaal is wel minder.
True, is gewoon niet grappig helaasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:04 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vond hem aardig, meer niet. Teds zoektocht naar een concertmaatje was leuk, Barney's quest om sex te hebben vond ik ook aardig. Het oudersding is inderdaad vaker gedaan, maar dat je op een gegeven moment lily's en marshalls vader elkaar bijna ziet kussen, vond ik dan wel weer een leuke doorontwikkeling.
Ik vind wel dat Kal Penns karakter niet goed bij de dynamiek van de groep (en de serie) past, dus hopelijk wordt ie snel weer gewiebeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |