En dan ook vooral erover gaan liegen met een smoes waarom de behandeling niet door kan gaan. Dat is echt verantwoord gedragquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:09 schreef Seam het volgende:
Wtf een succesvolle psychiater die date met zijn patient... Te kansloos voor woorden. Erg onrealistisch zeg, ik werd er misselijk van.
Die heeft al een rol gehad. Denk niet dat die weer terugkomtquote:
Dat viel mij ook al op. Toch een beetje slordig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef Remzz het volgende:
Leuke aflevering, alleen jammer dat Ted dat stoppelbaardje ook had bij de terugblik(aantal weken terug) op het eind. Dat soort slordigheden zie je niet vaak in HIMYM.
Stella is dan ook wel echtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef =HellFire= het volgende:
Denk dat Stella overigens wel de mooiste was van alle vrouwen die Ted heeft gehad, maar dat terzijde.En dat van die meme klopt denk ik wel ja... ze moeten toch wat verzinnen voor het 'derde boek van Barney'.
Ik heb er al 3 in mijn kast staan en Stella is inderdaad een goede reden om Scrubs te kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef =HellFire= het volgende:
Denk dat Stella overigens wel de mooiste was van alle vrouwen die Ted heeft gehad, maar dat terzijde.En dat van die meme klopt denk ik wel ja... ze moeten toch wat verzinnen voor het 'derde boek van Barney'.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:12 schreef Obama het volgende:
Ted mag wel weer aan de vriendin of aan het daten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |