Ze is in ieder geval wel onwijs lelijk geworden. Dat haar en zo..:(quote:Op woensdag 2 november 2011 16:12 schreef ROFLOL het volgende:
Matig inderdaad. Ben ik trouwens gek of is Robin echt zwaar mager geworden sinds dit seizoen?
De serie draait om Ted.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:09 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik haat al die scenes met Ted de rest is veel leuker :3
Dat ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Matig, slecht, saai, Lilly dit.... elke week hetzelfde gezeur. Ja we weten het nu wel, S1 en S2 waren het beste, vind je het klote vind kap met kijken en ik meld wel wanneer de laatste aflevering is.
Ik kijk er nog altijd met plezier na, vind de serie gewoon leuk.
SPOILER!!!quote:
3 JAAR?!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:03 schreef MaxC het volgende:
Jaaaaaa!!! Hij telt weer af
Theslapbetcountdown.com
Dit. Ik vind dit seizoen echt niet sterk.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef DUK het volgende:
Zeer matig inderdaad. Hooguit een paar keer moeten glimlachen.
Daarnaast echt me mateloos geirriteerd aan Marshall en Lily... Ongelofelijk slecht...
Ohja, ik lees spastischquote:Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik las er 3 dagen uit wat dus volgende aflevering betekent?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |