Hij staat nu bij Crew Only.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef Dalando het volgende:
Wtf nineties was net weer voor 25 seconden ofzo open
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:14 schreef Dientje12 het volgende:
Om goeie reputatie in de klas te krijgen moet je altijd ongeinteresseerd tegen de leraar zijn.
Altijd dingen doen die niet mogen, en zeker 2 uur later komen dan is afgesproken..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:14 schreef Dientje12 het volgende:
Om goeie reputatie in de klas te krijgen moet je altijd ongeinteresseerd tegen de leraar zijn.
Altijd dingen doen die niet mogen, en zeker 2 uur later komen dan is afgesproken..
virusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef Intronic het volgende:
http://live.thisismynext.com/Event/Apple_iPhone_5_event_live_blog - Als je geen video stream kan vinden, aangezien alles ongeveer down is.
kijken zoveel mensen dannnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef Intronic het volgende:
http://live.thisismynext.com/Event/Apple_iPhone_5_event_live_blog - Als je geen video stream kan vinden, aangezien alles ongeveer down is.
Ik quotte jou, dus obviousquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:30 schreef speedking het volgende:
[..]
nu weet ik niet wie je bedoeltsurinaamsekip of mij
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
IIIIIIIIII will never be the saaaaaaaaaaaame!
Wow. Thats just greatquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
IIIIIIIIII'll never be the saaaaaaaaaaaame!
Ja okequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:31 schreef coban het volgende:
Neejoh. ik raap ze zelf en kook ze mja niet allemaal zijn goed he
Jaa ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja oke
Wij doen ze altijd in ovenn
Neuh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
wat als ik een ban krijg? gaan jullie dan huilen?
een eckte man huilt nooitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |